Ooma
پرسش (1401/04/29):

تب کودک یک ساله

سلام خانم دکترعزیز
دخترم از دیشب تب داره و بهش استامینوفن هر ۴ ساعت میدم و تبش پایین میاد اما همچنان بدنش داغه .درجه تبش بعد از قطره استامینوفن به ۳۸.۵ رسید بنظرتون نیازی هست ببرمش بیمارستان یا نه؟
براش شیاف استامینوفن ۱۲۵ خریدم اگر تبش بالا رفت کاملش استفاده کنم براش یا باید نصفش کنم؟
ممنون میشم راهنماییم کنین🌹

کامل استفاده بشه
سلام
الان تب و اسهال خیلی شایع شده تو بچه ها
بهتره زودتر به پزشک متخصص اطفال مراجعه کنید
دخترم ۲ روز تبش از ۳۸ و ۳۹ با پروفن و استامینوفن پایین نمیومد
خیلی مریضی بدی
متاسفانه چون از خونش عفونت نشون نداد انتی بیوتیگ شروع نکردن
ولی ۱ روزه اسهال خونی با دل درد شد و مجبور به بستری شدیم. و اگر زودتر متخصص میبردم مجبور نبود بستری شه
خیلی مریضی شایع شده تو بچه ها
سلام به روی قشنگتون مامان جان
بله حتما همین امروز مراجعه کنید عزیزم، وزن دلبندتان چقدر است ؟
۹.۵
عزیزم می‌توانید یک شیاف کامل استفاده کنید، اگر موتر نبود با فواصل 4 ساعته ایبوپروفن بدهید اما در هر حال مراجعه فوری لازم است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.