Ooma
پرسش (1401/04/29):

تب کردن بعد از واکسن ۶سالگی

سلام خسته نباشید
دکترجان دخترم۶سالشههم دیروزواکسن زده
هم دردش شدیده هم تب داره چیکازکنم؟
۶ساعتی هم پروفن نبدم

تروخدا رود جواب بدین
واکسن ۷ خیلی سخته و چن روز اذیت داره گمپرس بزار و تب بر بده همین اگه میتونه قرص بخوره یه استامینوفن ساده بده بهش
۶ سال
اشتباه نوشتم ۷
دادم بهش ولی خیلی دردداره همش‌گریه میکنه
اصلاتکون نمیده
طبیعیه
سعی کن تبش تحت کنترل باشه
دردش مشکل ایجاد نمیکنه بعضیا یکم حساسیت دارن تا یه هفته هم دستشون تکون نمیخوره ابسه هم میکنه فقط براش کمپرس سرد و گرم بذار روز اول سرد روزای دیگه گرم
سلام به روی قشنگتون مامان جان
سلامت باشید 💙
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم.
الان حال دلبندتان چطور است ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه