طبیعیه سعی کن تبش تحت کنترل باشه دردش مشکل ایجاد نمیکنه بعضیا یکم حساسیت دارن تا یه هفته هم دستشون تکون نمیخوره ابسه هم میکنه فقط براش کمپرس سرد و گرم بذار روز اول سرد روزای دیگه گرم
سلام به روی قشنگتون مامان جان سلامت باشید 💙 در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. الان حال دلبندتان چطور است ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.