سلام به همگی .من ی سوال داشتم پسرم الان ۱۵ماهشه و دندوناشو مسواک نمیزنه من واسه مراقبت از دندوناش چیکار باید بکنم (در حال حاضر پسرم ۸تا دندون داره)؟ممنون میشم راهنماییم کنین دوستان🙏🙏
1
1401/04/29
سارا 🔱🔱
عزیزم سعی کن با هر روشی که هست براش بزنی ..خمیر دندون طعم دار بگیر که دوست داشته باشه بذاره مسواک بزنی
0
1401/04/29
سارا 🔱🔱
خودت مسواکتو جلو اون بزن که عادت کنه
0
1401/04/29
سارا 🔱🔱
من پسرم دندوناش جوری پوسیده شد که بردمش اتاق عمل درستش کردم. الان قدرشو میدونم سعی میکنم تا جایی که بتونم براش مسواک میزنم. دیگه خودش هم عادت کرده همکاری میکنخ
0
1401/04/29
سارا 🔱🔱
اولش سخته ولی بعدش عادی میشه براش
0
1401/04/29
hana ۱۳۸۰
عزیزم اون ۱۵ ماهشه هنوز ۲ ساله نشده دندوناش میوفته تو ۷ سالگی بعد اون ک ریخت در آورد اونموقع دیگ زبون میدونه و بد و خوب میدونه
0
1401/04/29
سوال کننده
خمیردندون طمع دارم گرفتم ولی فقط میخوره بعدم میندازه مسواکو😬
1
1401/04/29
مامان بهار خانم
عزیزم تا سه سال خمیر دندان نباید بزنی دندانپزشک اینو به من گفت مسواک با اب خیس کن بزن براش هیچیش نمیشه دندوناش
1
1401/04/29
maman mahed 👼
خمیر دندون چه طعم دار چه بی طعم تا دوسالگی و تا وفتی بفهمه فورت نده ممنوعه
فقط با مسواک انگشتی خودت براش تمیزش کن بدون خمیر
تا یاد میگیره
فقط با مسواک انگشتی خودت براش تمیزش کن بدون خمیر
تا یاد میگیره
0
1401/04/29
سوال کننده
مرسی دوستان نمیدونستم🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



465

