سلام خانم دکتر عزیز. وقت بخیر.
من در سیکل پانکچر هستم و از روز سوم پریود دارم دارو مصرف میکنم. این آزمایش خون قبل عمل پانکچرم هست. چند روز قبلش هم سرماخورده بودم که حتا به دکترم گفتم، گفت مشکلی نیست.
الان نگرانیم بابت آیتم W.B.C هست... میشه لطف بفرمایید و تفسیرش کنید.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



779
1401/04/28





