Ooma
پرسش (1401/04/28):

تفسیر جواب آزمایش در سیکل پانکچر

سلام خانم دکتر عزیز. وقت بخیر.
من در سیکل پانکچر هستم و از روز سوم پریود دارم دارو مصرف میکنم. این آزمایش خون قبل عمل پانکچرم هست. چند روز قبلش هم سرماخورده بودم که حتا به دکترم گفتم، گفت مشکلی نیست.
الان نگرانیم بابت آیتم W.B.C هست... میشه لطف بفرمایید و تفسیرش کنید.

تفسیر جواب آزمایش در سیکل پانکچر
تفسیر جواب آزمایش در سیکل پانکچر
تفسیر جواب آزمایش در سیکل پانکچر
سلام به روی ماهتون گل من
وقتتون بخیر 🌸
عزیزم همه چیز طبیعی است و مشکلی ندارد سطح wbc هم کاملا در محدوده طبیعی قرار دارد 🌷
ممنونم خانم دکتر 💕🌷
خواهش میکنم عزیز مهربانم 💙
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه