سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۷هفته و۵روزم
سونو قلب برم قلبش تشکیل شده؟
یه هفته بعد موعدم بتام ۲هزار و خورده ای بودپریودامم ۳۰ روزس
پرسش (1401/04/28):
سونوگرافی قلب هفته۸
733
121
1401/04/28
سوال کننده
0
1401/04/28
الهه♡
من ۶هفته و ۶ روز سونو شدم قلب بچم تشکیل شده بود😍بستگی به لقاح داره برای بعضی ها تو این هفته شما تشکیل شده برای بعضی ها دیر تر
0
1401/04/28
سوال کننده
یعنی ممکنه تو این هفته همنشون نده؟🥺
0
1401/04/28
الهه♡
ممکنه
ولی معمولا تشکیل شده عزیزم.کی میخوای بری سونو؟
ولی معمولا تشکیل شده عزیزم.کی میخوای بری سونو؟
1
1401/04/28
عشقم پسرم😍♥🥰 💋
نه نشون میده من هفت هفته رفتم
1
1401/04/28
عشقم پسرم😍♥🥰 💋
قلبش تشکیل شده بود
0
1401/04/28
سمیه 💙
سلام عزیزم
قلب اگه تشکیل شده باشه تو۶هفته باسونوی واژینال مشخص میشه،ولی توهفته شما۹۰درصدتشکیل شده من۸هفته رفتم تشکیل شده بود
قلب اگه تشکیل شده باشه تو۶هفته باسونوی واژینال مشخص میشه،ولی توهفته شما۹۰درصدتشکیل شده من۸هفته رفتم تشکیل شده بود
0
1401/04/28
سوگل "مامان میکائیل"
سلام نازگل منم ۶ هفته ۵ روز رفتم تشکیل شده بود به حساب خودم ۷هفته بودم ولی سونو زد ۶ هفته و پنج روز
0
1401/04/28
سوال کننده
فردا یا پس فردا
0
1401/04/28
سوال کننده
سلام عزیزم انشاءالله😍😍
0
1401/04/28
سوال کننده
سلام عزیزم اره میدونم سن بارداری عقب یا جلو میشه
دعا کن برام تشکیل شده باشه🥺❤️❤️
دعا کن برام تشکیل شده باشه🥺❤️❤️
1
1401/04/28
سوگل "مامان میکائیل"
ایشالا ک شده اگه بازم ترس داری بزار ۱۰ هفته برو تا اون موقع حتما تشکیل شده
1
1401/04/28
❤️panah❤Rasta❤ 😍
من تو ۵ هفته ۷ روز رفتم تشکیل شده بود من برای لکه بینی که داشتم رفتم خداروشکر تشکیل شده بود، برای شما هم انشالا تشکیل شده
0
1401/04/29
فاطیما 76
من تو اوما زده بود ۶هفته و ۴روز رفتم سونو واژیتال گفت ۵هفته و ۵ روزته و صدای قلبشو شنیدم
بتا خونمم باراول ک ازمایش دادم ۳۱۶۸ بود
بتا خونمم باراول ک ازمایش دادم ۳۱۶۸ بود
0
1401/04/29
فاطیما 76
ده هفته ک خیلی دیره ۱۱ هفته معمولا دکتر میفرسته nt
عزیزم مگ تحت نظر دکتر ماما نیستی؟
عزیزم مگ تحت نظر دکتر ماما نیستی؟
1
1401/04/29
سمیه 💙
سونوی اول۴الی۵ دیرترحساب میکنه واسه منم اینجوری بود
1
1401/04/29
سوگل "مامان میکائیل"
دیگه اخرین مهلتش ۱۰هفته هستش اگه خدای نکرده تشکیل نشده باشه دیگه امیدی نیست
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
سلام خوبین
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
بچه ها عدد بتا با تشکیل قلب رابطه داره
0
1401/04/29
سوال کننده
نه عزیزم
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
یعنی کسی ک بتاش بالاتره زودتر قلب بچش تشکیل میشه
0
1401/04/29
سوال کننده
احتمالش هس لقاح زودتر باشه بازم من نمیدونم
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
شما کی باید بری
0
1401/04/29
سوال کننده
امروز
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
ب من گفت 8هفته
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
انشالله ک تشکیل شده باشه
0
1401/04/29
سوال کننده
اره اکثرا ۸هفته میرن
0
1401/04/29
سوال کننده
شما ۲هفته دیگه باید بری
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
8هفته طبق پریودی البته
0
1401/04/29
سوال کننده
خداکنه🥺🥺
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
شما حس تهوع و... داری؟
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
من خیلیییی کم زیر دلم خفیف درد میگیره اونم بیشتر روزای قبل بود
0
1401/04/29
سوال کننده
فقط عصرا دوسه ساعتی تهوع دارم
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
هیچ علائمی ندارم حس نمیکنم چیزی
0
1401/04/29
سوال کننده
هنوز برای علائم زوده عزیزم
0
1401/04/29
سوال کننده
بدن با بدن متفاوته مثلا یکی یه عالمه علائم داره یکی هیچی نداره
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
خب پس طبیعیه
0
1401/04/29
سوال کننده
اره
0
1401/04/29
سوال کننده
سونو ساک رفتی؟
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
نه هیچی
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
فقط دکتر شکمم معاینه کرد
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
من خیلی زود رفتم هنوز ده روز نیس ک از موعدم گذشته
0
1401/04/29
سوال کننده
منم نرفتم
دکتر گفت اگه لک نداری لازم نیس بری
دکتر گفت اگه لک نداری لازم نیس بری
0
1401/04/29
سوال کننده
چرا؟
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
خب همه معاینه میکنن
1
1401/04/29
سمیه 💙
طبیعیه عزیزم تا۳ماه دردای مثل پریودی هست بخاطرجابازکردن رحمه
0
1401/04/29
سوال کننده
اره
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
نمیدونم ولی میگن زیر دل سفت میشه
0
1401/04/29
سوال کننده
سمیه جون برام دعا کن امروز قراره برم🥺
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
والا ترس دارم
0
1401/04/29
سوال کننده
عه چرا برای منو نکرد؟
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
شما جارو برقی وکار میکنی
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
نمیدونم
0
1401/04/29
سوال کننده
اصلااا جارو برقی نکشیااا
بزار خونت اشغال بشه ولی جارو برقی نکش خیلی خطر داره
کاری دیگه مثل ظرف و اشپزی اشکال نداره ولی اونم رو خودت فشار نیار
بزار خونت اشغال بشه ولی جارو برقی نکش خیلی خطر داره
کاری دیگه مثل ظرف و اشپزی اشکال نداره ولی اونم رو خودت فشار نیار
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
مامانم عمل کرده اخه
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
نشسته جارو برقی کشیدم دیگ مجبور بودم
0
1401/04/29
سوال کننده
بگو شوهرت انجام بده
0
1401/04/29
سمیه 💙
ان شاءالله صحیح وسلامت هم خودت هم نی نی خوشگلت 😍
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
نیستش ک الان مهمون میاد
0
1401/04/29
سوال کننده
فداتشم مرسی❤️❤️❤️
0
1401/04/29
سوال کننده
بچت از هرچیز مهم تره
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
اونکه اره همینجوریش میترسم
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
چون اسپرم شوهرم ضعیف بود خیلی
1
1401/04/29
سوال کننده
حالا این بار انجام دادی دفعه بعد جارو نکش
0
1401/04/29
سوال کننده
بزار بچه جاش سفت بشه بعد کم کم جارو اینارم بکش
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
البته تعداد و تحرک کم بود مورفو 22بود احتمال سقط هست بنظرتون؟
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
باشه عزیزم
0
1401/04/29
سوال کننده
سقط چیه دختر زبونتو گاز بگیر چرا به این چیزای منفی فکر میکنی؟🤦🏻♀️
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
چ میدونم ایشالا همچی خوب پیش بره
0
1401/04/29
سوال کننده
همون خدایی که خودش داده خودشم مراقبه همه چیو بسپار به خدا😘😘
1
1401/04/29
پرستو مهاجر
اره تا همینجاشم اصلا فکرشو نمیکردم بقیه اشم میسپرم ب خودش
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
تاریخ زایمانت کیه
0
1401/04/29
سوال کننده
۱۲ اسفند
0
1401/04/29
سوال کننده
شما کیه؟
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
29 اسفند
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
تاریخ طبیعی اینه
0
1401/04/29
ئایه💐 ....
سلام
0
1401/04/29
سوال کننده
به سلامتی😍
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
مرسی عزیزم
1
1401/04/29
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1401/04/29
ئایه💐 ....
من ۲۴ اسفند زده
1
1401/04/29
پرستو مهاجر
سلام آیه
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
شب عیدی بچه هامون میان باید لباس عید بگیریم😁
0
1401/04/29
ئایه💐 ....
😂😂😂
0
1401/04/29
ئایه💐 ....
Nاسم کوچیکت چی بود
0
1401/04/29
سوال کننده
اره😍😂
0
1401/04/29
سوال کننده
نازگل عزیزم
0
1401/04/29
ئایه💐 ....
نازگل جان اگه رفتی سونو بگو ببینیم سن سونو با اوما یکی ست یا نه
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
یکی ک نیس با سن واقعی
0
1401/04/29
سوال کننده
باشه عزیزم همینجا خبر میدم
0
1401/04/29
سوال کننده
برای بعضیا یکیه
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
چون ز روز اول اخرین پریودی حساب میشه واسه من از 22خرداد حساب کرده درحالی ک تخمک گذاریم 6تیر بوده
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
یعنی 2هفته کمتر درواقع 1ماهم بیشتر نیس
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
ولی کلا طبق همین هفته ها همچی حساب میکنن
0
1401/04/29
ئایه💐 ....
منم ۱۹ خرداد آخرین پریودیم بوده و ۳ تیر تخمک گذاری بود و نزدیکی داشتم اگه از ۳ حساب کنم میشه چهار هفته
1
1401/04/29
سوال کننده
اره شنیدم میگن سن بارداری دو هفته کمتر از پریوده
1
1401/04/29
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون گل من
سلامت باشید ❤️
بله زمان مناسبی برای سونوگرافی تشکيل قلب است همین امروز هم میتوانید سونوگرافی را انجام دهید 🌸
سلامت باشید ❤️
بله زمان مناسبی برای سونوگرافی تشکيل قلب است همین امروز هم میتوانید سونوگرافی را انجام دهید 🌸
1
1401/04/29
سوال کننده
سلام چشم خیلی ممنونم دکتر عزیز❤️😍😍😘😘
0
1401/04/29
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم و امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد 💜💜
0
1401/04/29
پزشک اوما
stk: |~|11|~|18_col
1
1401/04/29
سوال کننده
سلام آیه جان نه عزیزم یکی نبود ۱۱ روز اختلاف داشت
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
منم 6تیر تخمک گذاریم بود
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
تاریخ زایمان چقد تغییر کرد؟ دیرتر شد؟
0
1401/04/29
سوال کننده
۱۱ روز تغییر کرد
۱۲ اسفند شد ۲۳ اسفند
۱۲ اسفند شد ۲۳ اسفند
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
خب این واسه طبیعی دیگه سزارین چند روز جلو تر از طبیعی میشه
0
1401/04/29
پرستو مهاجر
من میخوام ببینم شب عید سنگینم یا زاییدم😅😅
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم




