Ooma
پرسش (1401/04/28):

سونوگرافی قلب هفته۸

سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۷هفته و۵روزم
سونو قلب برم قلبش تشکیل شده؟
یه هفته بعد موعدم بتام ۲هزار و خورده ای بودپریودامم ۳۰ روزس

من ۶هفته و ۶ روز سونو شدم قلب بچم تشکیل شده بود😍بستگی به لقاح داره برای بعضی ها تو این هفته شما تشکیل شده برای بعضی ها دیر تر
یعنی ممکنه تو این هفته هم‌نشون نده؟🥺
ممکنه
ولی معمولا تشکیل شده عزیزم.کی میخوای بری سونو؟
نه نشون میده من هفت هفته رفتم
قلبش تشکیل شده بود
سلام عزیزم
قلب اگه تشکیل شده باشه تو۶هفته باسونوی واژینال مشخص میشه،ولی توهفته شما۹۰درصدتشکیل شده من۸هفته رفتم تشکیل شده بود
سلام نازگل منم ۶ هفته ۵ روز رفتم تشکیل شده بود به حساب خودم ۷هفته بودم ولی سونو زد ۶ هفته و پنج روز
فردا یا پس فردا
سلام عزیزم انشاءالله😍😍
سلام عزیزم اره میدونم سن بارداری عقب یا جلو میشه
دعا کن برام تشکیل شده باشه🥺❤️❤️
ایشالا ک شده اگه بازم ترس داری بزار ۱۰ هفته برو تا اون موقع حتما تشکیل شده
من تو ۵ هفته ۷ روز رفتم تشکیل شده بود من برای لکه بینی که داشتم رفتم خداروشکر تشکیل شده بود، برای شما هم انشالا تشکیل شده
من تو اوما زده بود ۶هفته و ۴روز رفتم سونو واژیتال گفت ۵هفته و ۵ روزته و صدای قلبشو شنیدم
بتا خونمم باراول ک ازمایش دادم ۳۱۶۸ بود
ده هفته ک خیلی دیره ۱۱ هفته معمولا دکتر میفرسته nt
عزیزم مگ تحت نظر دکتر ماما نیستی؟
سونوی اول۴الی۵ دیرترحساب میکنه واسه منم اینجوری بود
دیگه اخرین مهلتش ۱۰هفته هستش اگه خدای نکرده تشکیل نشده باشه دیگه امیدی نیست
سلام خوبین
بچه ها عدد بتا با تشکیل قلب رابطه داره
نه عزیزم
یعنی کسی ک بتاش بالاتره زودتر قلب بچش تشکیل میشه
احتمالش هس لقاح زودتر باشه بازم من نمیدونم
شما کی باید بری
امروز
ب من گفت 8هفته
انشالله ک تشکیل شده باشه
اره اکثرا ۸هفته میرن
شما ۲هفته دیگه باید بری
8هفته طبق پریودی البته
خداکنه🥺🥺
شما حس تهوع و... داری؟
من خیلیییی کم زیر دلم خفیف درد میگیره اونم بیشتر روزای قبل بود
فقط عصرا دوسه ساعتی تهوع دارم
هیچ علائمی ندارم حس نمیکنم چیزی
هنوز برای علائم زوده عزیزم
بدن با بدن متفاوته مثلا یکی یه عالمه علائم داره یکی هیچی نداره
خب پس طبیعیه
اره
سونو ساک رفتی؟
نه هیچی
فقط دکتر شکمم معاینه کرد
من خیلی زود رفتم هنوز ده روز نیس ک از موعدم گذشته
منم نرفتم
دکتر گفت اگه لک نداری لازم نیس بری
چرا؟
خب همه معاینه میکنن
طبیعیه عزیزم تا۳ماه دردای مثل پریودی هست بخاطرجابازکردن رحمه
اره
نمیدونم ولی میگن زیر دل سفت میشه
سمیه جون برام دعا کن امروز قراره برم🥺
والا ترس دارم
عه چرا برای منو نکرد؟
شما جارو برقی وکار میکنی
نمیدونم
اصلااا جارو برقی نکشیااا
بزار خونت اشغال بشه ولی جارو برقی نکش خیلی خطر داره
کاری دیگه مثل ظرف و اشپزی اشکال نداره ولی اونم رو خودت فشار نیار
مامانم عمل کرده اخه
نشسته جارو برقی کشیدم دیگ مجبور بودم
بگو شوهرت انجام بده
ان شاءالله صحیح وسلامت هم خودت هم نی نی خوشگلت 😍
نیستش ک الان مهمون میاد
فداتشم مرسی❤️❤️❤️
بچت از هرچیز مهم تره
اونکه اره همینجوریش میترسم
چون اسپرم شوهرم ضعیف بود خیلی
حالا این بار انجام دادی دفعه بعد جارو نکش
بزار بچه جاش سفت بشه بعد کم کم جارو اینارم بکش
البته تعداد و تحرک کم بود مورفو 22بود احتمال سقط هست بنظرتون؟
باشه عزیزم
سقط چیه دختر زبونتو گاز بگیر چرا به این چیزای منفی فکر میکنی؟🤦🏻‍♀️
چ میدونم ایشالا همچی خوب پیش بره
همون خدایی که خودش داده خودشم مراقبه همه چیو بسپار به خدا😘😘
اره تا همینجاشم اصلا فکرشو نمیکردم بقیه اشم میسپرم ب خودش
تاریخ زایمانت کیه
۱۲ اسفند
شما کیه؟
29 اسفند
تاریخ طبیعی اینه
سلام
به سلامتی😍
مرسی عزیزم
سلام عزیزم
من ۲۴ اسفند زده
سلام آیه
شب عیدی بچه هامون میان باید لباس عید بگیریم😁
😂😂😂
Nاسم کوچیکت چی بود
اره😍😂
نازگل عزیزم
نازگل جان اگه رفتی سونو بگو ببینیم سن سونو با اوما یکی ست یا نه
یکی ک نیس با سن واقعی
باشه عزیزم همینجا خبر میدم
برای بعضیا یکیه
چون ز روز اول اخرین پریودی حساب میشه واسه من از 22خرداد حساب کرده درحالی ک تخمک گذاریم 6تیر بوده
یعنی 2هفته کمتر درواقع 1ماهم بیشتر نیس
ولی کلا طبق همین هفته ها همچی حساب میکنن
منم ۱۹ خرداد آخرین پریودیم بوده و ۳ تیر تخمک گذاری بود و نزدیکی داشتم اگه از ۳ حساب کنم میشه چهار هفته
اره شنیدم میگن سن بارداری دو هفته کمتر از پریوده
سلام به روی ماهتون گل من
سلامت باشید ❤️
بله زمان مناسبی برای سونوگرافی تشکيل قلب است همین امروز هم می‌توانید سونوگرافی را انجام دهید 🌸
سلام چشم خیلی ممنونم دکتر عزیز❤️😍😍😘😘
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم و امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد 💜💜
stk: |~|11|~|18_col
سلام آیه جان نه عزیزم یکی نبود ۱۱ روز اختلاف داشت
منم 6تیر تخمک گذاریم بود
تاریخ زایمان چقد تغییر کرد؟ دیرتر شد؟
۱۱ روز تغییر کرد
۱۲ اسفند شد ۲۳ اسفند
خب این واسه طبیعی دیگه سزارین چند روز جلو تر از طبیعی میشه
من میخوام ببینم شب عید سنگینم یا زاییدم😅😅
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه