نوار قلب بالا اولی بود،بعد دوباره گرفت که ارسال می کنم
خب الان هفته ت پایینه
مگه قراره الان بدنیا بیاد؟
نوار قلب اول رو دید اینو گفت،پرستار دوم گفت دوباره بگیر
سلام جانم
در مورد نوار قلب دوم چه نظری داشتند؟
گفت مشکلی نیست،مواظب حرکات بچه باش
میشه برام تفسیر کنید،اینجوری من بیشتر نگران میشم و استرس میگیرم
نگران نباشید جان دلم، من براي تفسیر صحیح باید اطلاعات کامل داشته باشم، در تکرار نوار قلب هیچ مشکلی وجود نداشته و نتیجه عالي است 🌸
تشکر از شما
نوار اول چه مشکلی داشت
عزیزم خودتان گفتید حرکت نداشته است باید علت را همانجا جویا میشدید