سلام من امروز رفتم پیش دکتر بیبی چکارو که دید گفت دیگه نیازی به آزمایش بارداری نیست صبر کن ۱۵ هم ماه بعد برو سونو تشکیل قلب من یادم رفت از دکتر بپرسم که رابطه خطر داره یا نه مشکلی هم ندارم یا اگه دخول هم نباشه به ارگاسم رسیدنم حتی خطر داره یا نه مرسی 🌺🌼
0
1401/04/28
بانو ss
من که دکترم گفت تا زمان تشکیل قلب همخوابی نداشته باش..ب بعدش که بازم باید سونو رو ببینه...خب ی کم صبر کنید بزار سونو بری خیالت راحت بشه بعد..الان بارداری خیلی سخت شده.مراعات بشه بهتره
0
1401/04/28
سوال کننده
ممنونم مرسی
0
1401/04/28
نازی خانم
حداقل تا سه ماه صبر کن گلم
2
1401/04/28
Maryam pormehr
براساس عقیده ی بعضیا تا ۳ ماهه ی اول که جای جنین محکم نیس بهتره رابطه نداشته باشی
و ارگاسم هم اصلا چون باعث انقباض رحم میشه
اخرای بارداری رابطه هیچ مانعی نداره
و ارگاسم هم اصلا چون باعث انقباض رحم میشه
اخرای بارداری رابطه هیچ مانعی نداره
0
1401/04/28
سوال کننده
مرسی عشقم
0
1401/04/28
سوال کننده
باشه ممنونم
0
1401/04/28
nazi ❄️
تا سونو قلب رابطه نداشته باش چون معلوم نیس برات مضره یا خطری نداره
0
1401/04/28
nazi ❄️
بعد سونو قلب میتونی از دکترت بپرسی رابطه مشکلی داره یا نه
اگه مشکلی نداشتی راحت رابطه داشته
اگه مشکلی نداشتی راحت رابطه داشته
2
1401/04/28
nazi ❄️
ارگاسم از نظر من ربطی به جنین نداره و آسیبی بهش نمیزنه
دلیل نمیشه چون رحم منقبض میشه جنین هم آسیب ببینه هیچ دلیل علمی پشت این حرف نیست
دلیل نمیشه چون رحم منقبض میشه جنین هم آسیب ببینه هیچ دلیل علمی پشت این حرف نیست
0
1401/04/28
ارزو مامان اردلان و نیکان
ن من که از اول داشتم خداروشکر چیزیم نشد
0
1401/04/28
ارزو مامان اردلان و نیکان
دخول باید با احتیاط باشه ن زیاد نمیدونم متوجه منظورم میشی یا ن😁
0
1401/04/28
ارزو مامان اردلان و نیکان
برا پسر اولمم از همون اولش داشتم تا اخرش🤣🤣
0
1401/04/28
سوال کننده
منم مشکلی ندارم خداروشکر امروزم هم یادم رفت هم مادر شوهرم باهام بود روم نشد از دکتر بپرسم
0
1401/04/28
Kimiya 💛
سلام عزیزم سه ماه اول رابطه نداشته باش بزار بچه جاش سفت بشه
0
1401/04/28
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣
0
1401/04/28
Kimiya 💛
به نظرمهمچین ریسکی نکن
0
1401/04/28
Kimiya 💛
هنوز هفتت خیلی پایینه
1
1401/04/28
سوال کننده
بعله درسته
0
1401/04/28
سوال کننده
بعله دیروز بیبی زدم
1
1401/04/28
Kimiya 💛
سعی کن زیادم تحریک نشی من وقتی تحریک میشم دلم درد میگیره🤕
0
1401/04/28
Kimiya 💛
زایمانتو اوما کی زده؟😍
0
1401/04/28
سوال کننده
پس ارگاسمم خطر داره اگه مشکلی باشه که نه ولی خوب خواستم بپرسم کسی تجربه داره کمکم کنه دکتر هم بگه
0
1401/04/28
سوال کننده
۲ فروردین 😍😍
1
1401/04/28
Kimiya 💛
ارگاسم نمیدونم ضرر داره یا نه ولی من اذیت میشم
بازم ببین دکتر اوما چی میگه
بازم ببین دکتر اوما چی میگه
0
1401/04/28
Kimiya 💛
ای جانم پس ۱۴۰۲ به دنیا میاد😍😍😍
0
1401/04/28
سوال کننده
بعله ایشالا 😍😊
برای شما رو کی زده
برای شما رو کی زده
0
1401/04/28
ارزو مامان اردلان و نیکان
یعنی مثلا اگه تو خواب ارضا بشی چی میشه؟؟؟
0
1401/04/28
Kimiya 💛
واییی من یه بار اینجوری شدم بیدار که شدم دل درد وحشتناکی گرفتممم😭😭
1
1401/04/28
Kimiya 💛
۱۲ اسفند😍
0
1401/04/28
سوال کننده
تا حالا اینطوری نشدم آرزو جون
0
1401/04/28
ارزو مامان اردلان و نیکان
😑😑
0
1401/04/28
ارزو مامان اردلان و نیکان
تو بارداری میشی مخصوصا چن وقت رابطه نداشته باشی
0
1401/04/28
ارزو مامان اردلان و نیکان
حالا تا سونو صبر کن ببین جفتت چجوریه اگه پاین نبود که دیگه راحتی
1
1401/04/28
سارا کیانی
عزیزم بدن به بدن فرق داره نمیشه یه نسخه برای همه پیچید
0
1401/04/28
سوال کننده
باشه چشم سخته چقد 🙈
0
1401/04/28
سوال کننده
بعله حرفتون درسته کاملا
2
1401/04/28
shima2348 ❤
من هیچ مشکلی نداشتم اما دکترم گفت ۳ماه اول مطلقا هیچگونه رابطه و ارگاسمی نداشته باش.
2
1401/04/28
خانم گل .
بهتره تا سونو ان تی رابطه نداشته باشی تا وضعیت جفت و. طول سرویکست مشخص بشه
چون اگه مثلا جفتت پایین باشه یا طول سرویکست کم باشه رابطه برات خطر داره
چون اگه مثلا جفتت پایین باشه یا طول سرویکست کم باشه رابطه برات خطر داره
0
1401/04/28
سوال کننده
خیلی ممنون از راهنماییاتون
0
1401/04/28
ارزو مامان اردلان و نیکان
🤣🤣حالا دعا کن پاین نباشه که ۹ماه سختتره
0
1401/04/28
سوال کننده
ای بابا 🤣🤣🤣
0
1401/04/28
پزشک اوما
سلام جان دلم
اگر سابقه سقط یا زایمان زودرس، لکه بینی یا خونریزی ندارید و یا درگیر بیماری های مزمنی مانند دیابت نیستید و پزشک بنا به دلیلی رابطه جنسی را برایتان ممنوع نکرده است، میتوانید رابطه داشته باشید اما ملایم عمل کنید، مایع منی درون واژن تخلیه نشود و تحریک و دستکاری نوک سینه ها نیز انجام نگردد، تعداد روابط تا زمان سونوگرافی هرچه محدودتر باشد بهتر است و اگر احیانا دچار درد با لکه بینی شدید روابط متوقف گردند🌷
اگر سابقه سقط یا زایمان زودرس، لکه بینی یا خونریزی ندارید و یا درگیر بیماری های مزمنی مانند دیابت نیستید و پزشک بنا به دلیلی رابطه جنسی را برایتان ممنوع نکرده است، میتوانید رابطه داشته باشید اما ملایم عمل کنید، مایع منی درون واژن تخلیه نشود و تحریک و دستکاری نوک سینه ها نیز انجام نگردد، تعداد روابط تا زمان سونوگرافی هرچه محدودتر باشد بهتر است و اگر احیانا دچار درد با لکه بینی شدید روابط متوقف گردند🌷
1
1401/04/28
سوال کننده
نه مشکلی ندارم پزشکم چیزی بهم نگفت
خیلی ممنون دکتر عزیز 🌸🌼
خیلی ممنون دکتر عزیز 🌸🌼
0
1401/04/29
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز مهربانم 💜💜
0
1401/04/29
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
0
1401/04/30
معصومه کلانتری
سلام. من هفته هفتم بارداری هستم و از ابتدا ترشح قهوه ای داشتم در طول این مدت بعد از رابطه ترشح بیشتر و مایل به قرمز میشه. آیا کلا نباید نزدیکی داشته باشم؟
0
1401/04/30
سوال کننده
سونو تشکیل قلب نرفتی؟
0
1401/04/30
سوال کننده
اگه بعد رابطه بیشتر میشه یعنی نباید رابطه داشته داشته باشی دیگه بعد سونو دکتر میگه مجازی برای رابطه یا نه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول



1059

