سلام دوستان میشه لطفا راهنماییم کنید
نوزاد من دو ماهشه، یک ماه اول فقط شیر خودمو میخورد ولی اکثرا سینه امو بد میگرفت و موقع شیر خوردن خیلی ناآروم بود و کلافه ام میکرد که بهم گفتن شیرم کمه و باید کمکی بدم اول آپتامیل دادم ولی بمحض خوردنش کار کردن شکمش از روزی چند بار رسید به حداکثر دو روزی یک،بار. بردمش دکتر شیرخشکو عوض کرد کندامیل تجویز کرد که هم خیلی چرب بود و هم یبوستش بدتر شد. دوباره آپتامیل دادم به تجویز یک پزشک دیگه.ولی همچنان مشکل برطرف نشده. میخوام شیرشو عوض کنم میترسم باز بدتر بشه مستاصل شدم اگه تجربه دارین لطفا راهنماییم کنید. اینم بگم مدفوعش سفت نیست فقط دفعاتش خیلی کم شده و بچه آذیت میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



406
1401/04/27






