سلام خانم دکتر خسته نباشید
امروز پیش دکترم ویزیت شدم و از روی شکم معاینه کردن و گفتن سونوگرافی داپلر انجام بدم.
علتش چی بوده؟
و اینکه طول کشید تا صدای قلب رو بشنویم
مشکلی پیش اومده؟کمی نگرانم
پرسش (1401/04/26):
معاینه از روی شکم و سونوگرافی داپلر
625
59
1401/04/26
سوال کننده
0
1401/04/26
سمیه 💙
سلام عزیزم احتمالابخاطردیرشنیدن صدای قلب بوده داپلرهم روی قلب زوم میکنه،نگران نباش آجیمم چندروزپیش مثل شمابودانجام دادخداروشکرمشکلی نبود
0
1401/04/26
سوال کننده
انشالله عزیزم
0
1401/04/26
خانم گل .
عزیزم خب چرا همونجا ازشون نپرسیدی؟
سونو داپلر واسه بررسی خونرسانی ب جنین انجام میشه
فک. نکنم ربطی ب دیر شنیدن صدای قلبش داشته باشه
شاید با معاینه شکم متوجه شدن ارتفاع رحم کمه براهمین درخواست داپلر دادن ک.خیالشون از بابت رشد جنین راحت بشه
البته جای نگرانی نداره خیلیا این سونو رو انجام میدن
اخرین باری ک سونو انجام دادی کی بوده؟
سونو داپلر واسه بررسی خونرسانی ب جنین انجام میشه
فک. نکنم ربطی ب دیر شنیدن صدای قلبش داشته باشه
شاید با معاینه شکم متوجه شدن ارتفاع رحم کمه براهمین درخواست داپلر دادن ک.خیالشون از بابت رشد جنین راحت بشه
البته جای نگرانی نداره خیلیا این سونو رو انجام میدن
اخرین باری ک سونو انجام دادی کی بوده؟
0
1401/04/26
سوال کننده
دکترم گفت سونو برات نوشتم انجام بده
نمیدونستم داپلر هست زنگ زدم سونو نوبت بگیرم از کد رهگیری نگاه کرد گفت سونوی داپلر نوشتن
نمیدونستم داپلر هست زنگ زدم سونو نوبت بگیرم از کد رهگیری نگاه کرد گفت سونوی داپلر نوشتن
0
1401/04/26
سوال کننده
آخرین بار هفته ۲۳ همه چی خوب بود.
0
1401/04/26
مامان بچه ها m
سلام نازی جون خوبی
0
1401/04/26
مامان بچه ها m
سونو داپلر و هممون تو ۳۲ هفته و همین حدودا انجام دادیم
0
1401/04/26
مامان بچه ها m
بخاطر وزن و اینا
0
1401/04/26
مامان بچه ها m
مشکلی ام نبوده همه انجام میدن
0
1401/04/26
سوال کننده
جدی میگی؟
همه انجام میدن؟
همه انجام میدن؟
0
1401/04/27
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
از آنجا که من شما را نمیبینم نمیتوانم نظری بدهم اما ممکن است شک به عدم تناسب رشد جنین با سن حاملگی داشته باشند یا شاید هم صرفا روال کارشان این باشد که برای تمام مادران بارداری که تحت نظر ایشان هستند درخواست دهند که من احتمال دوم را پررنگ تر میدانم زیرا در صورتی که احتمال اول وجود داشت اول سونوگرافی معمولی درخواست میشد، در هر حال علت را باید از خود ایشان جویا شوید و حتما هم بررسی را انجام دهید ، بابت دیر شنیده شدن ضربان قلب هم نگران نباشید، طبیعی است زیرا جنین درون رحم در حال حرکت و شیطنت است و پیدا کردن ضربان قلب این وروجک ها ممکن است کمی زمان ببرد 💗
از آنجا که من شما را نمیبینم نمیتوانم نظری بدهم اما ممکن است شک به عدم تناسب رشد جنین با سن حاملگی داشته باشند یا شاید هم صرفا روال کارشان این باشد که برای تمام مادران بارداری که تحت نظر ایشان هستند درخواست دهند که من احتمال دوم را پررنگ تر میدانم زیرا در صورتی که احتمال اول وجود داشت اول سونوگرافی معمولی درخواست میشد، در هر حال علت را باید از خود ایشان جویا شوید و حتما هم بررسی را انجام دهید ، بابت دیر شنیده شدن ضربان قلب هم نگران نباشید، طبیعی است زیرا جنین درون رحم در حال حرکت و شیطنت است و پیدا کردن ضربان قلب این وروجک ها ممکن است کمی زمان ببرد 💗
0
1401/04/27
سوال کننده
ممنون دکتر عزیزم بله حتما
چهارشنبه نوبت گرفتم انجام بدم.
چهارشنبه نوبت گرفتم انجام بدم.
0
1401/04/27
سوال کننده
خانم دکتر اگه جوابو گرفتم اینجا بفرستم نگاه میکنین نظرتونو بدونم؟
0
1401/04/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💜طبق قوانین باید تاپیک جدید باز کنید مامان گل حتما برایتان تفسیر خواهم کرد🌸🌸
1
1401/04/27
سوال کننده
چشم حتما
1
1401/04/27
سوال کننده
stk: |~|2|~|grunge_14_col
1
1401/04/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیز مهربانم ❤️❤️
0
1401/04/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/04/27
مامان بچه ها m
اره منم چهارشنبه انجام دادم اکثرا میدن بخاطر وزن
1
1401/04/27
سوال کننده
قربون شما🌹❤️
0
1401/04/27
سوال کننده
همه چی خوب بود؟
پس فردا نوبت گرفتم
پس فردا نوبت گرفتم
1
1401/04/27
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ❤️
0
1401/04/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/04/27
مامان بچه ها m
آره خداروشکر برا توام خوبه ان شاالله اینو میدیم ک اگه وزن کم بود چیزای مقوی بخوریم ک زودتر وزن بگیره تا زمان زایمان
0
1401/04/27
سوال کننده
انشالله
0
1401/04/29
مامان بچه ها m
نازی جون سونو دادی؟
0
1401/04/29
سوال کننده
آره عزیزم تازه برگشتم
0
1401/04/29
مامان بچه ها m
خوب بود ؟
0
1401/04/29
سوال کننده
دور شکم کوچیک بود و وزنش کم بود
0
1401/04/29
مامان بچه ها m
خب بهت گفت چیا بخوری؟
0
1401/04/29
مامان بچه ها m
چقد بود مگه وزن؟
0
1401/04/29
مامان بچه ها m
کلا زیاد دور بر دور شکم و اینا نگرد خیلیا اینجورن
0
1401/04/29
مامان بچه ها m
خواهر منم وزن بچه کم بود خودشو بست به دلستر و بستنی و گوشت درست شد وزن
0
1401/04/29
سوال کننده
دکترم هنوز نشون ندادم تا شنبه ببرم پیشش
0
1401/04/29
سوال کننده
یک و چهارصد و پنجاه
0
1401/04/29
سمیه 💙
نازی جان فکرتومشغول نکن زودبرطرف میشه چون خیلی جزئی وزن کم داره
0
1401/04/29
سوال کننده
نه حالا وزنشو کار ندارم
زیردلم درد میکنه سمت راستم نمیتونم قدم بردارم
زیردلم درد میکنه سمت راستم نمیتونم قدم بردارم
0
1401/04/29
مامان بچه ها m
اره بابا
0
1401/04/29
مامان بچه ها m
من سمت راست واژنم درد میکنه دوشبه استخوناش
0
1401/04/29
مامان بچه ها m
ان شاالله ک خیره اصلا نگران نباش خیلی چیز عادی هس
0
1401/04/30
سمیه 💙
طبیعیه دختر،منم از۲۸هفته تاالان درگیراین دردم میزنه به کشاله رون واستخون واژنم،طوریکه وقتی پامیشم واسه چندقدم اول بادست استخون واژنمومیگیرم تابتونم درست راه برم،،نگران نباش عزیزم
0
1401/04/30
سمیه 💙
اگه میتونی وبرات مجازه،یسری حرکات کششی تقویت عضله های لگن وشکم،درحالت خوابیده به پهلو انجام میشن خیلی خوبه گرفتگیشونوبرطرف میکنه
0
1401/04/30
سمیه 💙
مخصوص دوران بارداری
0
1401/04/30
سوال کننده
منم سمت راست
0
1401/04/30
سوال کننده
یهویی امروز درد گرفت ترسیدم
آخ منم باید دستمو بذارم روش و راه برم
آخ منم باید دستمو بذارم روش و راه برم
0
1401/04/30
سوال کننده
از دکتر بپرسم اگه اجازه داد انجام میدم
0
1401/04/30
سوال کننده
فدات انشالله
0
1401/04/30
سوال کننده
شما سونو انجام دادین وزنش چقدر بود؟
0
1401/04/30
مامان بچه ها m
برا من ۳۲ هفته و چهارروز ۱۹۰۰ بود
0
1401/04/30
مامان بچه ها m
دقیقا همینه فک کنم چون برا زایمان باید اماده بشیم اینجوریم
0
1401/04/30
سمیه 💙
آره هردردی توبارداری طبیعیه 😂
0
1401/04/30
سوال کننده
من امروز یکم بهتر شدم
نمیدونم چه دردی بود 🤦
نمیدونم چه دردی بود 🤦
0
1401/04/30
سمیه 💙
یه روزمیبینی خوبه یه روز نه
0
1401/04/30
مامان بچه ها m
خداروشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوی داپلر هفته ۲۷
- تفسیر سونو داپلر در ۳۳ هفتگی
- دستگاه شنیدن صدای قلب جنین/داپلر خانگی
- سونو ی داپلر چیست؟
- سونوگرافی کالر داپلر رحمی
- بچه ها خیلی میترسم این سونو چیه..تا الان ک ان تی انومالی خوب بوده این سونو داپلر رنگی انجام دادم چرا اینجوریه
- تفسیر سونوی انومالی با تشکر
- تفسیر سونو داپلر اخرین پریودی ۱۵تیره
- سونوگرافی داپلر برای دوقلو هفته ۳۵
- سلام پزشک اوما میشه لطفا این سونو رو تفسیر کنید ؟مچکرم😍🥰




