سلام مامان جان
معمولا خیر عصب کشی دندان در سه ماهه اول بارداری انجام نمیشود اما باز هم از پزشک خود بخواهید نامه اورژانسی دهند و متذکر شوند باردار هستید تا دندانپزشک برحسب شرایط شما تصمیم بگیرد چه کاری انجام دهد، اگر تصمیم به گرفتن عکس از دندان شد حتما استفاده از گاید سربی حفاظتی شکم فراموش نشود 🌸
بسیار هم عالی عزیزم اما باز هم حین پروسه عصب کشی عکس گرفتن لازم است ولی مراجعه کنید تا دندانپزشک نظر دهند ، متذکر شوید که باردار هستید ❤️