سلام به روی قشنگتون مامان جان
از نظر کم خونی کنترل شده اید؟
توی آرمایشم گفتن کم خونی هست که دکتر بهم این ویتامین رو دادن
آهن مجزا دریافت نمی کنید؟
نه فقط همین کلسیوم، یدوفولیک
دکترم گفتن به اندازه نیاز توش هست
عزیزم احیانا تالاسمی مینور یا بیماری دیگری دارید ؟ چرا یدوفولیک از هفته 16 قطع نشده است؟
تیرویید داشتم بهم دادن بعد هفته پیش تشنج کردم گفتن مصرف فولیک اسید باید بیشتر بشه
متوجه شدم عزیزم ، حتما از پزشک خود بخواهید یک آزمایش ارزیابی سطح فریتین انجام دهند تا در مورد شروع آهن تصمیم گیری شود، این شرایط میتواند بدلیل فقر آهن باشد البته که باتوجه به تشنج باید تحت نظر متخصص مغز و اعصاب هم باشید از دست دادن بینایی مساله ای است که مجزا توسط این متخصص باید ارزیابی گردد 🌷
بله دکتر مغز و اعصاب بهم دارو دادن
چشم میگم ازمایش هم برام بنویسن ممنون
چشم هاتون بی بلا مامان گل 💜💜
دکتر جان هستید ج آز بفرستم چک کنید؟