سلاام بچه ها خوبین یه دعایی هست واسه اینجا خودت یا یه حرفی غیب بشهه از جلو نظر بقیههه کی بلده دعاش چیههه ،هر کی بلده بگه خیلی بهش نیاز دارمم ،فک کنم مال حضرت سلیمان !!؟
0
1401/04/23
تیا🕊️🍁 🍂
سلام یعنی چی یعنی غیب میشیم اونوقت؟ 😐
0
1401/04/23
سوال کننده
نههه تو نظر طرف مقابل نمیای حالت نادیده گرفتن
0
1401/04/23
تیا🕊️🍁 🍂
آها اينجوری
0
1401/04/23
❣️sahar❣️ .
🤐😐
1
1401/04/23
تیا🕊️🍁 🍂
یلحظه گفتم چی شد🤣
1
1401/04/23
سوال کننده
یا حرفت یا سخنت دیده نمیشهه ،یه آیه ای یه بار یکی از بچه ها گفت یادم رفتههه
0
1401/04/23
سوال کننده
😁
0
1401/04/23
❣️sahar❣️ .
میخاستم با بسم الله وارد تاپیک بشما😂😂😂
0
1401/04/23
❣️sahar❣️ .
چشم نظر باید بگی فک کنم
0
1401/04/23
سوال کننده
بیاااا 😂😂😂
0
1401/04/23
سوال کننده
فدات
0
1401/04/23
مهدیه ...
آیه ی ۹ و ۱۰ سوره ی یس
0
1401/04/23
سوال کننده
مرسیییی 😍😍
0
1401/04/23
hadise a
اونوقت بنظر نیای برای چی؟
3
1401/04/23
تمنا بانووو
وجعلنا من بین ایدیهم سدا و من خلفهم سدا واغشیناهم فهم لا یبصرون
0
1401/04/23
سوگل "مامان میکائیل"

1
1401/04/23
سوگل "مامان میکائیل"
بیا عزیزم اینه دعاش
1
1401/04/23
فائزه خانم
برای چی خوبه این دعاو؟ ینی چیطو
10
1401/04/23
مهدیه ...
ما اونموقع تو مدرسه وقتی معلما میخواستن درس بپرسن انقدر این ایه رو می خوندیم که چشمشون به اسم ما نیفته 😆😆😆😆
0
1401/04/23
سوال کننده
مرسییعزیزممم
0
1401/04/23
مامان آنیا خدایا شکرت
منم اینو شنیدم با یه آیه سوره آل عمران ولی نمیدونم کدوم آیه است
سم بکم عمین فهم لا یبصرون
تلفظش اینه شاید املایی غلط نوشتم
سم بکم عمین فهم لا یبصرون
تلفظش اینه شاید املایی غلط نوشتم
0
1401/04/23
مامان آنیا خدایا شکرت
صُمٌ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لاَیبصرون
0
1401/04/23
Kimiya 💛
دعا بازا😂😂
1
1401/04/23
آمنه 💙💙
وایییی اره چقد میخوندم من😆😆😆🤣🤣🤣
1
1401/04/23
سوال کننده
مرسیی گلی ،خوندم ایشالا جواب بدهه
0
1401/04/23
سوال کننده
😂😂
0
1401/04/23
... ...
خب اینکه خوب نیست نادیده ات بگیرن😂
1
1401/04/23
الهام. مامان سما
ما وقتی میریم مسافرت میخوایم پلیس ما رو نبینه و جریمه نکنه میخونم
1
1401/04/24
سوال کننده
بستگی داره کجا استفاده کنی مثلا تو یه آزمونی یه اشتباه داری میخوای به چشم متصدیش نیاد
0
1401/04/24
سوال کننده
افرین
1
1401/04/24
Fateme akbari
همیشه فکمیکردم فقط من این کارا میکردم...خیلی تباه بودیم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- واسم دعا کنین پیدا شه
- خانوما شما به سرکتاب باز کردن و اینکه دعا مینویسن ک طلسم بشی رو قبول دارین؟
- اوما یا مفاتیح الجنان
- ✔✔قرائت سوره مبارکه کوثر جهت زایمان راحت✔✔
- امتحان دارم، حالم خوب نبود
- بچه هاااا منم باردار شدم😁😁😁😁😁🥳🥳🥳🥳🥳😋😋😋😋😋😘😘😘😘😘
- دوستان توروخدا یه لحظه بیاید ثواب داره
- سلام خانما صبح زودتون بخیر😊
- دعا برای درامان ماندن بلا
- خانما میشه واسم دعا کنید لطفا ...



925

