با سلام
پسر من نوزاد نارس هست ۳۴ هفته و کیسه آبم نشتی داشت
الان خداروشکر پسرم ب دنیا اومده و مشکل تنفسی داره یکم
بعداز گذشت ۳ روز شرایطش یکم پایدار تر شده و میگن دکتر گفته آزمایش lp بگیریم ولی نیاز ب رضایت خودتون داره
آیا انجام بدم؟؟
مشکلی ب بچه پیش نمیاد؟
آزمایش هاشم کدخون گرفتن خوبه و گفتن عفونت نداره چیزی ولی رضایت بدید ک LP هم آزمایش بگیریم
پرسش (1401/04/19):
آزمایش LP نوزاد نارس ۳۴ هفته
549
31
1401/04/19
سوال کننده
0
1401/04/19
مریم گلی
ببخشید وزنش چقدره؟
0
1401/04/19
سوال کننده
۲۲۵۰
0
1401/04/19
سمانه ودنیز🌊👶🏻
درباره ازمایش نمیدونم ولی ایشالا سریع سلامتیشو ب دست بیاره و زود زود بزرگ بشه و خیالت راحت شه
0
1401/04/19
سمانه ودنیز🌊👶🏻
عکسشو بفرس ببینیمش
0
1401/04/19
سوال کننده
ان شاالله عزیزم برای پسرم دعاکنید😔🙏
0
1401/04/19
سوال کننده
اجازه ندادند عکس بگیریم گفتند اشعه داره خطرناکه ماهم خیلی ترسیدیم
0
1401/04/19
سمانه ودنیز🌊👶🏻
الان هنوز تو دستگاه س بچت؟
0
1401/04/19
سوال کننده
ببخشید من سوالمو درست پرسیدم؟یا حتما باید اسم دکتر رو ذکر میکردم؟
0
1401/04/19
سمانه ودنیز🌊👶🏻
شما بودی چن روز پیش تاپیک زدی ک بچم دنیا اومده و اول خوب بوده و بعد گفتن ریه هاش عفونت داره بخاطر نشتی کیسه اب؟؟
0
1401/04/19
سمانه ودنیز🌊👶🏻
درسته
0
1401/04/19
سوال کننده
اره الان سه روزه...ریه ش کامل نیست متاسفانه با دستگاه تنفس میگیره
0
1401/04/19
سوال کننده
نه من نبودم عزیزم
0
1401/04/19
سمانه ودنیز🌊👶🏻
نگران نباش این روزا میگذره چن روز دیگه هم ایشالا مرخصش میکنن
0
1401/04/19
سمانه ودنیز🌊👶🏻
بتاها رو زده بودی؟
0
1401/04/19
سوال کننده
ان شاالله خیلی سخت و کند میگذره ولی امیدم به خداست
0
1401/04/19
سوال کننده
من از ۳۲ هفته تا ۳۴ هفته که ختم بارداریم دادند توی بیمارستان بستری بودم و همون روز بستری بهم بتا زدند ولی بااین حال بازم میگند بچم تنفسش تنده و بردنش توی دستگاه
0
1401/04/19
سوال کننده
هم تختیم بچش ۴۰هفته بود هنوز میرم بیمارستان میبینم اومده بچشو شیر بده چون به اونم گفتند تنفسش مشکل داره وتند میزنه و...
نمیدونم این دیگه چه مدلشه مگه ۴۰ هفته بچه کامل نیست؟
نمیدونم این دیگه چه مدلشه مگه ۴۰ هفته بچه کامل نیست؟
0
1401/04/19
سمانه ودنیز🌊👶🏻
عزیزم اینا ۸۰ درصدش بازی و بامبول جدیدشونه ک بچه رو بزارن دستگاه و پول بگیرن
0
1401/04/19
سمانه ودنیز🌊👶🏻
دیگه بی دین و ایمون شدن هر جور شده و ب هر زوری شده مردمو اذیت میکنن و تلکه میکنن
0
1401/04/19
سمانه ودنیز🌊👶🏻
هر شب دستگاه ۸ تومن از بدبخت میگیرن بدشون میاد
ب هر جور شده میگن همون ی شبم نگه داریم ۸ تومن بگیریم غنیمته
ب هر جور شده میگن همون ی شبم نگه داریم ۸ تومن بگیریم غنیمته
0
1401/04/19
پزشک اوما
سلام جان دلم
مشکلی بابت آزمایش رخ نمیدهد جان من اما تصمیم گیری در رابطه با اینکه انجام دهید یا ندهید با متخصص اطفال دلبندتان است زیرا من اشرافی بر شرایط او ندارم 🌷
مشکلی بابت آزمایش رخ نمیدهد جان من اما تصمیم گیری در رابطه با اینکه انجام دهید یا ندهید با متخصص اطفال دلبندتان است زیرا من اشرافی بر شرایط او ندارم 🌷
0
1401/04/19
سوال کننده
خیلی هرسری میرم بیمارستان با استرس،خیلی از بچم ازمایش گرفتند بیچاره جون نداره تو این وضعیت میبینمش داغون شدم بیمارستان دولتیه بیشتر بخاطر تجربه ی دانشجوهاشونه من ۱۸ روز بستری بودم از بس خون گرفتند و رگ هام پاره کردند دیگه رگ نداشتم میخواستند از پام رگپیداکنند روزی چهار یا پنج دفعه میومدند یه سرنگ پر میکردند و میرفتند دیگه حالی برام نمونده بود خیلی ها که اصلا بلد نبودند دستام سوراخ سوراخ کرده بودند اصلا یه وضعیتی داشتم و همچنان دارم با بخیه هام که نگم پرسی نزدند و اول بردنم زایشگاه کلی امپول فشار زدند دو روز زجرم دادند از بس هرررر کی از راه میرسید توی واژنم دست میکرد، وقتی دیدند داره ضربان بچم افت میکنه آخرین لحظه بردند اتاق عمل برای سزارین...خلاصه نگم براتون خیلی تجربه ی تلخی دارم تمام این دردها رو به جون خریدم ولی از خدا میخوام به بچم کمک کنه یه روز میام شرح حال زایمان تلخمو اوما میزارم😔
0
1401/04/19
سوال کننده
پزشک عزیز،اصلا توی شهر ما نظارت درستی توی بیمارستان های دولتیشون نیست!ما بارها رفتیم بیمارستان گفتند دکتر ساعت ۸ تا ۱۰میاد بااین حال که جلوتر هم رفتیم ندیدیمش که خودمونباهاشون حرف بزنیم الانما نمیفهمیم دکترش کیه...من میترسم رضایت بدم در آینده بچم دچار مشکل بشه خدای نکرده چون همه منو ترسوندند گفتند رضایت ندید ریسکش بالاست آب از نخاع بچتون میگیرند یه اشتباه کنند بچه ممکنه فلج بشه و این حرفا از اونور پرستارا میگند دکتر دستور داده و بیاید امضا کنید موندیم! لطفا از خطراتش بگید یعنی همچین حرفایی صحت داره؟
0
1401/04/19
❤mahur❤ ❤mahak❤
بنظرم بستگی ب نظر دکترش داره هرچی میگه اتجام بدین و اینکه دکتر کار بلد ببر حتما
1
1401/04/19
❤mahur❤ ❤mahak❤
بچه های من ۱۲روز بستری بودن خیلی الکیییی.فقط ۳روز اکسیژن گرفتن بقیه ش بیخودی بستری بودن نتیجه ش اون روزا شد اضافه نکردن حتی یه گرم وزن
0
1401/04/19
سوال کننده
دقیقا
0
1401/04/19
سوال کننده
آره حتما میبرمش
0
1401/04/19
❤mahur❤ ❤mahak❤
غصه نخور بچه های من۳۲هفته دنیا اومدن میگذره خیلی زود
0
1401/04/19
سمانه ودنیز🌊👶🏻
عزیزمممممم😔
0
1401/04/19
پزشک اوما
عزیزم این آزمایش اگر توسط فرد متبحر انجام شود میتوان گفت کم خطر است و عوارضی که گفتید نادر هستند، ضرورت انجام آزمایش واقعا وابسته به شرایط و حال دلبند شما است🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




