چون بچم زردی داشت به توصیه دکتر شیرخشک نان بهش دادم شیر خودمم کم میگرفت تا پنج روز قبل شیر نان رو عوض کردم و اپتامیل بهش دادم، حالا پنج روزه سینمو نمیگیره مجبورم شیرم رو بدوشم بهش بدم، بنظرتون بخاطر طعم اپتامیل هس دیگه سینمو نمیگره؟چون شیرنان میدادم سینمو میگرفت، برام دعاکنید😔🙏🏻
0
1401/04/18
خانم گل .
شیرشو برا چی عوض کردین؟
0
1401/04/18
مامان میکائیل و بنیامین
منم چون بچم زردی داشت و وزنش کم شد دکتر شیر خشک داد پسرم دیگه سینمو نگرفت البته ژن خانواده پدریشم همین بوده مادرشوهرم میگفت هیچکدوم از بچه هاش سینشو نگرفته شما شیر خشک بریز رو سینت امتحان کن شاید گرفت
0
1401/04/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ناامید نشو صبوری کن دیگه شیرخشک نده اگر میخوای شیرتو بخوره
0
1401/04/18
سوال کننده
شیرم کمه سیر نمیشه
مجبورم شیرخشک بهش بدم
مجبورم شیرخشک بهش بدم
0
1401/04/18
سوال کننده
شیرنان یبوست میشد مجبورشدم اپتامیل بهش بدم
0
1401/04/18
sami *
شاید یه غذایی خوردی طعم شیرت عوض شده زیره دم کن بخور شیر افزا بخور بذار شیرت زیاد شه چایی کمرنگ بخور
0
1401/04/18
سوال کننده
میخورم عزیز
1
1401/04/18
mღnírєh ♥️
نگیره دیگه نمیگیره
منم کم مکافات نکشیدم سینمو بگیره
به شیشه و شیر خشک که عادت میکنن دیگه تنبل میشن
منم کم مکافات نکشیدم سینمو بگیره
به شیشه و شیر خشک که عادت میکنن دیگه تنبل میشن
0
1401/04/19
نازلی بانو
سلام منم سزارین بودم سه روز نتونستم شیر بدم بعد دیگه سینهدمو نمیتونیت بگیره ، سر پستونک رو جدا کردم رو سینه م گذاشتم و بچه اونو میمکه و شیر مزاد توش و میخوره.
0
1401/04/19
سوال کننده
اها اینو هم امتحان میکنم
1
1401/04/19
سیما sima
عزیزم بچه چون شیشه راحتتره و سینه ت و باید مک بزنه سخته شیشه رو میخاد
1
1401/04/19
سیما sima
اگه میخای شیر خودتو بدی باید صبوری کنی دیگه شیشه هرچقد گریه کرد تحمل کن پسرمنم همینطور شد گریه میکرد انقد سرشو میجرخوند سینه مو نمیگرفت فقط تحمل کردم گریه هاشو طاقت بیار دلت نسوزه سینه تو میگیره
0
1401/04/20
Sepide Zafarmand
عزیزم منم مشکل تورو داشتم آخرم نتونستم سینه مو بهش بدم دیگه ، اگه میتونی سعی کن فقط موقعی که خوابه شیرخشک بهش بدی که سینه تو فقط بخوره ، دکتر به من گفت انقدی گشنه ش بذار تا مجبور شه دوباره بگیره سینه تو اما من طاقت نیاوردم الآنم خیلی پشیمونم دلم واقعا واسه وقتایی که شیر خودمو میخورد تنگ شده ، قطره شیر افزا و قرص لاکتاول خیلی خوبه واسه افزایش شیر ، یه چند روزم که شیر ندادی حتما طعم شیرت عوض شده برو حموم زیر آب گرم سینه هاتو بمال چند بار شیرشو بدوش بریز بره تا دوباره اوکی شه
0
1401/04/20
Sepide Zafarmand
به خاطر طعم شیر خشکتم نیست چون منم شیر خشک نان دادم فقط تا یه هفته ده روز کنارش سینه خودمم میگرفت بعد دیگه فقط جیغ و گریه تا سینه مو میدادم بهش😞
0
1401/04/20
Sepide Zafarmand
بعد از اینکه موفق شدی دوباره سینه تم بهش بدی برای اینکه بتونی سیرش کنی هم زمان با شیر دهیت از گوشه دهنش و کنار سینه ت شیرخشک رو با قطره چکون بریز تو دهنش ، یا اینکه با قاشق تو بیداریش بهش شیرخشک بده چون بچه ها علاقه به مکیدن دارن هم چنان سینه تو میگیره اینجوری ، اینارو دکتر به من گفت ولی من وقت نذاشتم و دلم سوخت برای گریه هاش ، اگه میتونی تو مقاوم باش که بعد مثله من پشیمون نشی
1
1401/04/20
سوال کننده
ممنونم عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



432

