سلام دوستان خوبین. اونایی که بارداری شیمیایی داشتن
تا چند وقت بعدش اقدام کردین...
من بتام افت کرد و سونو رفتم هیچی تشکیل نشده بود
شیاف پروژسترون رو قطع کردم بعد 3الی 4 روزش خونریزی افتادم البته کم بود سیاه رنگ
ولی بعد 3 روز خونریزی همراه با دفع لخته بود... خیلی درد کشیدم و اذیت شدم ولی خوب فقط لایه های رحمم بوده
آخرین بتایی که دادم 72 بود
... سونو لازمه برم آیا....
پرسش (1401/04/15):
اقدام بعد از بارداری شیمیایی
3797
60
1401/04/15
سوال کننده
0
1401/04/15
سوال کننده
هنوزم خونریزی دارم ولی امروز خیلی کمتر شده و کلا مثل اخرای پریودیه...
0
1401/04/15
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
سلام عزیزم
0
1401/04/15
سوال کننده
من چون پارسال سقط داشتم تو 6 هفته خودم 9 هفته بودم
رشدش متوقف شد. همه آزمایشات بعد سقط رو دادم و سالم بودم
همسرمم رفت دکتر ارولوژی و آزمایش اسپرم دی ان آ فرگمنتیشن داد که سالم بود...
عکس رنگی هم انجام دادم که باز بودم
رشدش متوقف شد. همه آزمایشات بعد سقط رو دادم و سالم بودم
همسرمم رفت دکتر ارولوژی و آزمایش اسپرم دی ان آ فرگمنتیشن داد که سالم بود...
عکس رنگی هم انجام دادم که باز بودم
0
1401/04/15
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
بعد از خونریزی ی سنو بده
0
1401/04/15
سوال کننده
سلام گلم
0
1401/04/15
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
محض اطمینان
1
1401/04/15
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
اول ک انشالله بزودی جاش سبز شه،و بسلامتی بغلش بگیری
0
1401/04/15
سوال کننده
سونو انجام بدم پس
من چون تو مرکز ناباروری تحت درمان بودم
اصلا بهم نگفت سونو بیا
گفت 10 روز بعد دوباره بتا بده که ببینیم چطوریه
2 ماه بعد بیا مرکز
من چون تو مرکز ناباروری تحت درمان بودم
اصلا بهم نگفت سونو بیا
گفت 10 روز بعد دوباره بتا بده که ببینیم چطوریه
2 ماه بعد بیا مرکز
0
1401/04/15
سوال کننده
قربونت عزیزم ممنون از لطفت
مشهدی بودی شما
مشهدی بودی شما
2
1401/04/15
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
بعدم فک کنم دو ماهی استراحت بده ب خودت بعد برید تو اقدام
بعده سقط احتمال باروری بالاس
بعده سقط احتمال باروری بالاس
1
1401/04/15
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
نه عزیزم کرمانی ام
0
1401/04/15
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
فک کنم سنو بدی بهتر باشه ،بتا ب چ درد میخوره از کجا با بتا میشه فهمید ک بقایا داری یا نه
0
1401/04/15
سوال کننده
چون هیچی تشکیل نشده حتی ساک بارداری
استراحت باید کنم
استراحت باید کنم
0
1401/04/15
سوال کننده
آهان ببخشین
0
1401/04/15
سوال کننده
آره حتما انجام میدم سونو
2
1401/04/15
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عه پس نیاز نیس،ولی خودتو حسابی تقویت کن
خودتو شوهرت زرده تخم مرغ خونگی بزنید تو چایی داغ با عسل شیرینش کن هل رسمی پودر شده بزن بهش با زعفرون یا تو شیر 10 روز هر صبح بخورین خیلی مقویه و اینکه باعث تقویت قوا جسمی و جنسی میشه
خودتو شوهرت زرده تخم مرغ خونگی بزنید تو چایی داغ با عسل شیرینش کن هل رسمی پودر شده بزن بهش با زعفرون یا تو شیر 10 روز هر صبح بخورین خیلی مقویه و اینکه باعث تقویت قوا جسمی و جنسی میشه
0
1401/04/15
سوال کننده
آره من 22 خرداد اولین بتا 102 بود
30 خرداد بتا شد 978
5 تیر که رفتم سونو گفت هیچی تشکیل نشده
ضخامت رحمت هم 11 هست
گفت یه بتا حتما بده که همون 5 تیر بتا دادم و شده بود 614
بعد دوباره 11 تیر دادم شده بود 72
30 خرداد بتا شد 978
5 تیر که رفتم سونو گفت هیچی تشکیل نشده
ضخامت رحمت هم 11 هست
گفت یه بتا حتما بده که همون 5 تیر بتا دادم و شده بود 614
بعد دوباره 11 تیر دادم شده بود 72
0
1401/04/15
سوال کننده
اصن بارداری شیمیایی چرا رخ میده
من فولی هام 18.19 20
بعدم 9 تا اچ ام جی زده بودم همون ماه
دوتا اچ سی جی
من فولی هام 18.19 20
بعدم 9 تا اچ ام جی زده بودم همون ماه
دوتا اچ سی جی
1
1401/04/15
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عزیزم این داروهای شیمیایی هم بی تاثیر نیست
مشکلتون چیه ک ایقد امپول زدی
تو ک میگی هم خودت هم شوهرت سالمین
مشکلتون چیه ک ایقد امپول زدی
تو ک میگی هم خودت هم شوهرت سالمین
0
1401/04/15
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
چند وقت اقدامی
0
1401/04/15
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
فولیای خوبی هم داشتی
0
1401/04/15
سوال کننده
سالم که آره سالمیم
من تحت نظر دکتر مرکز ناباروری بودم
اونا بهم دادن
من تحت نظر دکتر مرکز ناباروری بودم
اونا بهم دادن
0
1401/04/15
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
اهان
0
1401/04/15
سوال کننده
من با امسال میشه 3 سال خونه دارم
پارسال یه سقط داشتم
اینم دومین بارداریم بود
پارسال یه سقط داشتم
اینم دومین بارداریم بود
0
1401/04/15
سوال کننده
حالا این دوماه یکم استراحت میکنم.... مامانم کاچی برام درست میکنه
0
1401/04/15
مریم گلی
منم بارداری اولم خودبخود خونریزی کردم وبتام اومد پایین حالا نمیدونم شیمیایی بود یا پوچ
بعداز شش ماه باردار شدم چون هم کمخونی شدید داشتم هم عفونت تا اینارو درمان کردم شش ماه شد
بعداز شش ماه باردار شدم چون هم کمخونی شدید داشتم هم عفونت تا اینارو درمان کردم شش ماه شد
1
1401/04/15
عسل م
سلام عزیزم منم بارداری شیمیایی داشتم و روز دوم پریودی رفتم سونو پیش دکترم و بهم لترزول و سینال اف داد و همون ماه باردار شدم
1
1401/04/15
عسل م
عزیزم منم مرکز باروری بودم تحت نظر دکتر و یک سال و خورده ایی طول کشید تا باردار شدم که اونم شیمیایی بود و دکترمم اصلا بارداری شیمیایی رو سقط نمیدونست و حتی همون ماه دارو بهم داد، البته بگم من و همسرم قبلش همه آزمایش هامونو داده بودیم و خداروشکر مشکلی نبود
1
1401/04/15
فافا .
سلام عزیزم
منم ماه پیش این مشکلو داشتم
اما بااین تفاوت که بتاندادم اصلا. بیبی چکام قبل هاله مینداخت فقط
هردفعه به جای پررنگ شدن کمرنگ تر میشد
با دوروز تاخیر با دررررد شدید و لخته های خیلی خیلی بزرگ (طول حدودا ۱۵ سانت) پریود شدم
دکترم گفت بارداری شیمیایی بوده
و ماه بعدش که الان باشه باردار شدم و هفته هفتم
هنوز برای سونو نرفتم اما بتامو دوبار تکرار کردم و روندش خوب بوده تا اینجا الحمدلله
منم ماه پیش این مشکلو داشتم
اما بااین تفاوت که بتاندادم اصلا. بیبی چکام قبل هاله مینداخت فقط
هردفعه به جای پررنگ شدن کمرنگ تر میشد
با دوروز تاخیر با دررررد شدید و لخته های خیلی خیلی بزرگ (طول حدودا ۱۵ سانت) پریود شدم
دکترم گفت بارداری شیمیایی بوده
و ماه بعدش که الان باشه باردار شدم و هفته هفتم
هنوز برای سونو نرفتم اما بتامو دوبار تکرار کردم و روندش خوب بوده تا اینجا الحمدلله
2
1401/04/15
noor 81
سلام عزیزم من ماه پیش بارداری شیمیایی داشتم
وقتی رفتم دکتر برای چکاپ گفتن اصلا اقدامتو قطع نکن
همچنان اقدام داشته باش
الانم تو اقدامم ولی هنوز موعدم نشده ک ببینم باردارم یا نه ولی بیبی هام فعلا منفیه
برام دعا کنید🤗
وقتی رفتم دکتر برای چکاپ گفتن اصلا اقدامتو قطع نکن
همچنان اقدام داشته باش
الانم تو اقدامم ولی هنوز موعدم نشده ک ببینم باردارم یا نه ولی بیبی هام فعلا منفیه
برام دعا کنید🤗
2
1401/04/15
معصومه جلالی
منم مثل این دوستمون
بارداری شیمیایی داشتم
بتا دادم ۶۰۰بود بعد کم شد و پریود شدم
اقدام رو قطع نکردم ماه بعد که الان هفته ۳۴ام حامله شدم
فکرنمیکنم بارداری شیمیایی احتیاج به استراحت داشته باشه
بارداری شیمیایی داشتم
بتا دادم ۶۰۰بود بعد کم شد و پریود شدم
اقدام رو قطع نکردم ماه بعد که الان هفته ۳۴ام حامله شدم
فکرنمیکنم بارداری شیمیایی احتیاج به استراحت داشته باشه
2
1401/04/15
رقیه 💚
سلام بارداری شیمیایی جزء سقط محسوب نمیشه و نیازی نیس چند ماه بگذره
اگر حال روحیت خوبه اقدام داشته باش
چی از این بهتر🥰❤
اگر حال روحیت خوبه اقدام داشته باش
چی از این بهتر🥰❤
1
1401/04/15
سوال کننده
ینی همون ماهی که بارداری شیمیایی داشتین.
0
1401/04/15
سوال کننده
ان شاء الله سالم و سلامت باشه نی نی تون
0
1401/04/15
سوال کننده
شما عزیزم از همون موقع که خونریزی داشتی. قرص و آمپول زدی
یا طبیعی باردار شدی
یا طبیعی باردار شدی
0
1401/04/15
سوال کننده
آره منم میخوام اقدامم رو داشته باشم
حالا چه چیزایی خودم و شوهرم بخوریم
حالا چه چیزایی خودم و شوهرم بخوریم
1
1401/04/15
سوال کننده
حالم که خوبه
یکم خونریزی اینبار اذیتم کرد که اونم طبیعیه
ان شاء الله خونریزیم تموم شه اقدام میکنم توکل بخدا
یکم خونریزی اینبار اذیتم کرد که اونم طبیعیه
ان شاء الله خونریزیم تموم شه اقدام میکنم توکل بخدا
0
1401/04/15
فافا .
نه عزیزم کاملا طبیعی باردار شدم
0
1401/04/15
عسل م
آره عزیزم خونریزیم که شروع شد روز دومش رفتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




