نمیدونم میترسم بی بی بزنم مثل بار قبلی مثبت بشه اما الکی باشه
عزیزم اگه از موعدت گذشته ی بی بی بزن اینجوری خیالتم راحت میشه
من خودم دو سال و نیم اقدامم چن بارم دارو مصرف کردم ولی فایده نداره
کلا این نه ماه هیچی دارو مصرف نکردم دکترم نرفتم
فقط اقدام کردم نشد تا حالا
سلام بیبی بزن انشالله مثبته
سلام عزیز جانم
باتوجه به تاخیر در قاعدگی بهتر است آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود 🌷
خانم دکتر همش یه جوری میشه سرم تپش قلب دارم خیلی استرس دارم حالم خوب نیست چه دارویی بخورم
تا زمانی که آزمایش خون نداده اید هیچ دارویی مجاز نیستید مصرف کنید جانم
سلام خانم دکترتا امروز ۳۸ روز شده که پریود نشدم چهار روز قبل بی بی چک زدم منفی شد چیکار کنم
سلام عزیزم
آزمایش خون انجام دهید جان دلم، زیرا نتیجه منفی بی بی چک اعتبار زیادی ندارد🌷