سلام مامان جان
بالا بودن گلبول های سفید و پلاکت ها بیانگر عفونت هستند ، دلبندتان کم خونی نیز دارد 🌸
عزیزم بستگی به علت بیماری دارد من بدون معاینه نمیتوانم نظری بدهم باید پزشک معاینه کننده درمان بدهند 🌸
مایعات و ors بده که کم بود آب بدن پیدا نکنه . ان شاءالله چیزی نیست . بدنش ویروسی شده باشه عفونت تو خون باشه با دارو و مراقبت رفع میشه. تو این سن بچه ها چون خیلی چیزا تو دهنشون میکنن زود مریض میشن .
اره دکتر احتمال بهش قطره آهن میده .
نگران نباش بچه من همچین اسهال بود که پوشک میبستم تو یک دقیقه بعد کثیف بود مثل آب رون از بالا و پایین از بدنش خارج میشد . دکتر حتی بستری نکرد گفت حال داره گریه میکنه اشک داره . فقط دارو داد و قطره آهن . Ors من خودم تو خونه درست میکردم هر یک ساعت به اندازه یک چهارم استکان با قاشق به زور به دهنش می ریختم تا کمبود آب اش جبران بشه. اگر شیر خودت میدی مرتب بده. فقط الان کمبود آب بدنش مواظب باش که خدای نکرده کمبود وزن پیدا نکنه .