سلام
من دوره سیکلم ۲۷ تا ۳۰ روزست و پریودیم ۶ روزست الان کیت استفاده کردم از ۱۰ سیکل که ۱۰ و ۱۱ کمرنگ بود ولی امروز و دیروز خیلی کمرنگتر شد
امروز ترشح سفیدم داشتم ولی کیت منفی بود چرا یعنی باید بعد از تمام شدن از پریودی کیت و شروع میکردم
پرسش (1401/03/31):
یه لحظه میاید سئوال دارم در مورد کیت تخمکگذاری
743
49
1401/03/31
سوال کننده
0
1401/03/31
سوال کننده

0
1401/03/31
سوال کننده
یعنی تخمکگذاریم زودتر بود
0
1401/03/31
فرفری ۳۰ ۰۰
عزیزم شاید اینماه اصلا تخمک گذاری نداشتی
اما وقتی ترشح روان و شفاف داری همون موقع حتما اقدام کن
اما وقتی ترشح روان و شفاف داری همون موقع حتما اقدام کن
0
1401/03/31
سوال کننده
امروز ترشح داشتم
0
1401/03/31
میس مهسا
سلام خوبی عزیزم
0
1401/03/31
میس مهسا
عزیزم ببین تاریخ پریودتو بزن تو اوما و بزن که در حال اقدام
0
1401/03/31
میس مهسا
اوما تاریخ تخمک گذاری تو دقیق میزنه
کاملا هم درست هستش چون هر سری اوما میزد مثلاً فلان روز تخمک گذاری میرفتمم سونو میگفت بله تخمک داری
کاملا هم درست هستش چون هر سری اوما میزد مثلاً فلان روز تخمک گذاری میرفتمم سونو میگفت بله تخمک داری
0
1401/03/31
فاطمه 💕
سلام عزیزم این روزهایی که اعلام میکنن کلی هست بعضی افراد شرایطشون متفاوت هست یکی از دوستام میگفت دقیقا وقتی بعد از پریودی اقدام داشت باردار شد بنظرم شما یا سونو فولیکول انجام بده یا هروز بعد پریودی کیت استفاده کن اینا رو من میدونستم ان شاالله که به زودی صاحب فرزند صحیح و سالم و صالح بشید 💗😊
0
1401/03/31
Maryam pormehr
سلام منم از ۱۳ سیکلم کیت زدم تا روز ۱۷ منفی بود یام یکی درمیون هاله
دیه کاملا ناامید بودم که لابد تخمک گذاری نداریم و روزر۲۰ سیکل همینجوری یکی زدم دیدم بعله مثبت سد
دیه کاملا ناامید بودم که لابد تخمک گذاری نداریم و روزر۲۰ سیکل همینجوری یکی زدم دیدم بعله مثبت سد
0
1401/03/31
Maryam pormehr

0
1401/03/31
Maryam pormehr
واسه کیت حتما با ادرار غلیظ امتحان کن
0
1401/03/31
فاطمه 💕
درسته ممکن همون تاریخ وسط سیکل یا قبل شایدم بعدش تخمک گذاری باشه
0
1401/03/31
سوال کننده
ینی ادامه بدم کیت رو
0
1401/03/31
سوال کننده
وا من درست این دو روز ادرارم روشن بود
0
1401/03/31
سوال کننده
چیکار کنم غلیظ باشه
0
1401/03/31
Maryam pormehr
اگ دوست داشتی اره
ولی اگ نه راحترین کار برات رابطه ی یک شب درمیونه
ولی اگ نه راحترین کار برات رابطه ی یک شب درمیونه
0
1401/03/31
Maryam pormehr
ببین اونجارو نوشنم روز ۱۷ سیکل
اونجا ادارم خیلی روشن و رقیق بود چون اونروز هندونه خوردم
بعد سه ساعت تکرارش کروم هاله انداخت
اونجا ادارم خیلی روشن و رقیق بود چون اونروز هندونه خوردم
بعد سه ساعت تکرارش کروم هاله انداخت
0
1401/03/31
Maryam pormehr
من یجا خوندم که برای کیت
ساعتهای مشهص در هر روز استفاده کنید
و ادار غلیظ باشه
ساعتهای مشهص در هر روز استفاده کنید
و ادار غلیظ باشه
0
1401/03/31
Maryam pormehr
فاصله ی دشویبت کم باشه
1
1401/03/31
سوال کننده
ممنون
0
1401/03/31
زهرا بابلی
بنظرم به ترشحات دقت کن. من اینماه کیت مکس اصلا دوخط نشد. سونورفتم سه فولی داشتم. وبه لطف خداباردارشدم. بنظرم سونوخیلی بهتر
0
1401/03/31
سوال کننده
بسلامتی عزیزم
0
1401/03/31
سوال کننده
پس به کیت اعتمادی نیست
1
1401/04/01
پزشک اوما
سلام جانم
هر روز راس ساعت مشخص از کیت استفاده کردید؟
هر روز راس ساعت مشخص از کیت استفاده کردید؟
0
1401/04/01
سوال کننده
بله ساعت ۸
0
1401/04/01
سوال کننده

دو ساعت پیشم زدم ساعت ۱۲ این شد
0
1401/04/01
سوال کننده
هم دیروز و هم الانم ترشح سفید مانند داشتم
0
1401/04/01
Maryam pormehr
داری تزدیک میشی
0
1401/04/01
Maryam pormehr
احتمالا ۱۶ یا ۱۸ روز تخمک گذاری اصلیته
1
1401/04/01
پزشک اوما
عزیزم هر روز راس ساعت مشخص همچنان از کیت استفاده کنید اگر نتیجه منفی بود ماه بعدی سونوگرافی انجام دهید🌷
0
1401/04/01
سوال کننده
ممنونم
0
1401/04/01
سوال کننده
الان این منفی یا داره نزدیک میشه
0
1401/04/01
پزشک اوما
چون در ساعتی غیر از همیشه انجام شده اعتباری ندارد باید کیت فردا را دید🌷
0
1401/04/02
سوال کننده

خانم دکتر الان این مثبته
0
1401/04/02
پزشک اوما
در حال مثبت شدن است روابط را شروع کنید و یک روز در میان ادامه دهید احتمالا فردا کیت پررنگ تر خواهد شد 💚
1
1401/04/02
سوال کننده
ممنونم گلم
1
1401/04/02
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 🌷🌷
1
1401/04/02
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
0
1401/04/05
سوال کننده
خانم دکتر امروزم کیت مثبت شد مگه چند روز تخمک گذاریه
0
1401/04/05
سوال کننده
۱۵ و ۱۶ سیکل دو خط بود دیروز نزدم امروز که ۱۸ سیکله زدم بازم پررنگ شد ولی از قبلیا پررنگتره
0
1401/04/05
سوال کننده

0
1401/04/05
پزشک اوما
عزیزم اولین باری که دو خط کیت پررنگ میشود اهمیت دارد اما گاهی پررنگ شدن مداوم کیت میتواند نشانه اختلال در تخمک گذاری باشد بنابراین من توصیه میکنم امروز یک سونوگرافی جهت ارزیابی ابعاد فولیکول ها انجام دهید❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- کیت تخمکگذاریم مثبته بنظرتون؟؟؟
- مثبت بودن کیت تخمکگذاری سه روز متوالی
- سوال درباره کیت تخمکگذاری
- احتمال بارداری بعد از ۵ روز تاخیر در پریود
- کم شدن حجم خونریزی بعد از اقدام به بارداری
- سکیلمو چجوری در نظر بگیرم توروخدا اگه میدونین راهنماییم کنید🥺🥺
- خوردن قرص شیرافزا در پریودی؟
- پریود طولانی بعد از زایمان طبیعی است؟
- پریودی بعد جراحی سپتوم دیواره رحم تا چند روز لک بینی داریم
- 😔😔😔😭😭😭وای بازم دردپری دارم دوباره داره پری میادخیلی داغونم دیگه چیکارکنم




