لطفا هرکی بلده بگه خاهش میکنم
0
1401/03/30
سوال کننده

0
1401/03/30
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
فقط مثبت زده. چیز دیگ مشخص نیست ببر دکتر ببینه.
0
1401/03/30
سوال کننده
یعنی خطر داره
1
1401/03/30
سوال کننده
از بس گریه کردم چشام باز نمیشه
0
1401/03/30
ماه 💙
مال خودته فریبا؟
0
1401/03/30
سوال کننده
بله گلم
0
1401/03/30
سوال کننده
یلدا حالم اصلا خوب نیست موندم چیکارکنم
0
1401/03/30
ماه 💙
چیشد که این ازمایشو دادی عزیزم؟
0
1401/03/30
سوال کننده
ازمایش بارداری دکتر نوشتن
0
1401/03/30
ماه 💙
ببر ب دکترت نشون بده ان شاالله چیزی نیست
0
1401/03/30
ماه 💙
اها خیره ان شاالله
0
1401/03/30
ماه 💙
ان تی رفتی گلم؟
0
1401/03/30
سوال کننده
مثبته تو فامیلمون خانوادمون کسی هپاتیت نداشته
0
1401/03/30
سوال کننده
نمیدونم چه بیماری کوفتیه
0
1401/03/30
ماه 💙
والا من چیزی سر درنمیارم ان شاالله خطای ازمایشگاهیه
0
1401/03/30
سوال کننده
ن عزیز وضع مالمون خوب نیست همین ازمایش اول بارداری با بدبختی دادم
0
1401/03/30
سوال کننده
ان شاءالله
0
1401/03/30
Maryam pormehr
فریبا جون شماره ی دکترتو نداری تو واتساپ براش بفرستی
0
1401/03/30
سوال کننده
ن عزیزم
0
1401/03/30
سوال کننده
ببرم پیش دکتر عمـومی
0
1401/03/30
Maryam pormehr
نمیتونیی ببری مطب دکترت؟
0
1401/03/30
سوال کننده
ن
0
1401/03/30
Maryam pormehr
چون مطب های مامایی واسه جواب ازمایش بدون نوبت و ویزیت میشه رفت داخل
0
1401/03/30
سوال کننده
این بیماری واگیرداره
0
1401/03/30
سوال کننده
خانوادم برن ازمایش بدن خدایی نکرده اوناهم مبتلا نشن
0
1401/03/30
Maryam pormehr
ای بابا این چ دردی بود اومد سرت😔😔😔😔
0
1401/03/30
maryam davoudi
عزیزم گریه نکن منم ازمایشم مثبت شد تو بارداری قبلشم هیچی ازش نمیدونستم حتی تو ازمایشای ازدواج هم چیزی نبود حالا دکترم گفته صبر کن شش ماه بعد تولد دخترم باز ازمایش بدم ببینم فقط تو بارداری دارم یا همیشگیه
0
1401/03/30
maryam davoudi
خب عزیزم از تو هوا ک واگیر نیست اروم باش تو من بعد یسال زندگی باشوهرم فهمیدم رفت ازمایش داد منفی بود مال اون از رابطه جنسی ک بالاتر نداریم دیگه
0
1401/03/30
مامان بچه ها m
سلام فریبا جون بلا دوره گلم ان شاالله
0
1401/03/30
سمانه ودنیز🌊👶🏻
ی وق خون تزریق نکردی؟؟
همسرت تزریقی نیس؟
مادرت نداشع؟
بیشتر از راه رابطه جنسی انتقال پیدا میکنه
فک کنم دکتر چن تا دیگه ازمایش برات بنویسه تا مطمئن بشه مثبته یا ن
همسرت تزریقی نیس؟
مادرت نداشع؟
بیشتر از راه رابطه جنسی انتقال پیدا میکنه
فک کنم دکتر چن تا دیگه ازمایش برات بنویسه تا مطمئن بشه مثبته یا ن
1
1401/03/30
مامان بچه ها m
اگه تو آزمایش پیش بارداری منفی بوده و الان مثبت بقول دوستمون احتمالا از اوناس ک تو بارداریه فقط
0
1401/03/30
مامان بچه ها m
اگه خدا نکرده مثبت باشه باید رنگت زرد و اینا باشه
0
1401/03/30
سوال کننده
خداکنه فقط تو بارداری باشه منم همه ازمایش دادم نداشتم مریضی نمیدونم چطور گرفتار این مریضی شدم
0
1401/03/30
سوال کننده
رنگم خیلی زرده
0
1401/03/30
♡Eli♡ ☆
کدوم شهری فریبا جان؟
1
1401/03/30
مامان بچه ها m
ان شاالله ک خطای ازمایشگاهیه
1
1401/03/30
♡Eli♡ ☆
ان شاءالله که چیزی نیست نگران نباش
0
1401/03/30
سوال کننده
زاهدان
0
1401/03/30
مامان بچه ها m
ان شاالله چیزی نیس
0
1401/03/30
سوال کننده
ان شاءالله
0
1401/03/30
سوال کننده
ن عزیزم نداشتیم هپاتیت شوهرم خدارشکر ادم سالمی هست
0
1401/03/30
♡Eli♡ ☆
آها، من ایرانشهرم
اونجا دکترای خوبی هست ببر پیش یکیشون
تونستی پیش میرادی ببر امیرالمومنین12هست کارش عالیه
اونجا دکترای خوبی هست ببر پیش یکیشون
تونستی پیش میرادی ببر امیرالمومنین12هست کارش عالیه
0
1401/03/30
سوال کننده
الان یزدم
0
1401/03/30
سوال کننده
من اصلا نمیدونم چه دکتری باید برم
0
1401/03/30
سوال کننده
اول دفعست اسم مریضی میشنوم
0
1401/03/30
سوال کننده
خدا خودش کمک کنه
0
1401/03/30
♡Eli♡ ☆
فک کنم متخصص داخلی باید بری
داییم داشت از توع خطرناکش وB
یکساد یزد تحت درمان قرار گرفت با اینک خود دکتر گفته بود فق 40درصد امکانش هست خوب بشی اما بعد درمان س مرحله آزمایش داد وکاملا خوب شده بود
ان شاءالله برا شمام چیزی نیست
اگه میخاین آدرس دکتر یزد رو بپرسم حالا ک ساکن همونجایین برین پیشش
داییم داشت از توع خطرناکش وB
یکساد یزد تحت درمان قرار گرفت با اینک خود دکتر گفته بود فق 40درصد امکانش هست خوب بشی اما بعد درمان س مرحله آزمایش داد وکاملا خوب شده بود
ان شاءالله برا شمام چیزی نیست
اگه میخاین آدرس دکتر یزد رو بپرسم حالا ک ساکن همونجایین برین پیشش
0
1401/03/30
♡Eli♡ ☆
ای بابا چقد غلط املایی😃
0
1401/03/30
سوال کننده
بپرس عزیزم خداخیرت بده یه کم امید وار شدم
0
1401/03/30
عاطفه موسوی
هپاتیت b هستش
0
1401/03/30
عاطفه موسوی
فکر کنم یه واکسن میزنن جنین آسیب نبینه
0
1401/03/30
maryam davoudi
عزیزم شما اول برو پیش دکتر زنانت اون میفرستت متخصص داخلی چنتا ازمایش خون انزیم کبدی ازت میگیرن ببینن اصلا تو چ وضعیتیه بیماری اگر دارو نیاز باشه مبده اگر نباشه هم قطعا میگ بعد زایمان بیا دوباره
0
1401/03/30
maryam davoudi
بله ایموگولوبین بدو تولد میزنن نمیدونم به همه میزنن یا فقط بچه هایی ک مادرشون مبتلاس
0
1401/03/30
عاطفه موسوی
قبلا واکسنش رو زدی؟
1
1401/03/30
pari 🙂
سلام من از طب اسلامی خیلی جاها کمک گرفتم و خیلیهارو میشناسم مشکلشون حل شده
بخاطر تو رفتم از کانالشون از درمان شده ها عکس گرفتم دوتا موردشو میفرستم ببین
یکیش روش شماره هم داره
تماس بگیر الهی که خوب باشه برات و خیلی زود خوب بشی
کانالشم میذارم خودت خواستی برو ببین اکثر بیماری ها رو با مدرک درمان شدنشون گذاشتن
بخاطر تو رفتم از کانالشون از درمان شده ها عکس گرفتم دوتا موردشو میفرستم ببین
یکیش روش شماره هم داره
تماس بگیر الهی که خوب باشه برات و خیلی زود خوب بشی
کانالشم میذارم خودت خواستی برو ببین اکثر بیماری ها رو با مدرک درمان شدنشون گذاشتن
1
1401/03/30
pari 🙂

این قبلشه
1
1401/03/30
pari 🙂

این بعد درمان
1
1401/03/30
pari 🙂

اینم دست نوشته خود طرف
1
1401/03/30
pari 🙂

قبل
1
1401/03/30
pari 🙂

بعد
0
1401/03/30
pari 🙂
0
1401/03/30
pari 🙂
نمیدونم لینک گذاشتن ممنوع نیس که؟
0
1401/03/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
عزیزم من فقط میدونم قابل درمانه نگران نباش❤️🌿
0
1401/03/30
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نگران نباش . تازگیا واکسنشو نزدی؟؟؟ مریض نشده بودی؟؟؟
0
1401/03/30
💙maman arsen💙 nazi
سلام خوبی عزیزم نگران نباش برو دکتر عفونی من بهت پرفسور یادگاری رو معرفی میکنم نگران نباش به بچت وقتی بدنیا بیاد واکسن میزنن تو بیمارستان ولی باید ب دکترت بگی برات نسخه کنه ماه آخر بیرون بگیری ببری
0
1401/03/30
💙maman arsen💙 nazi
همسر منم هپاتیت داره پیش دکتر یادگاری میره والان ی سالی دارو نمیخوره
0
1401/03/30
💙maman arsen💙 nazi
خالمم داشت و دو تابچه داره ک قبل زایمان آمپول میگیره تو بیمارستان به بچه هاش میزنن
0
1401/03/30
💙maman arsen💙 nazi
معمولا از مادر منتقل میشه به جنین یعنی اگ همسرت مبتلا باش اما تو سالم باشی نیازی نیست به بچه هات واکسن بزنی اما وقتی خودت مبتلایی حتما به بچه هات واکسن بزن و خودتم زیر نظر دکتر عفونی باشی
0
1401/03/30
پزشک اوما
سلام جانم
هپاتیت B بیماری منتقل شونده از راه تماس جنسی، تماس با خون به عنوان مثال تماس با خون آلوده، تیغ مشترک و... است. جهت اطمینان آزمایش را تکرار کنید اما زرد بودنتان میتواند به نفع نتیجه آزمایش باشد زیرا در هپاتیت بی کبد درگیر شده و زردی از جمله عوارض است. همسرتان حتما آزمایش دهند. اگر منفی بودند تا زمان تعیین شرایط شما روابط با کاندوم باشد. از تیغ، مسواک شما کسی استفاده نکند. این بیماری مزمن هست یعنی ارتباطی با بارداری ندارد و تا همیشه همراه مبتلایان هست اما اگر تحت نظر متخصص عفونی باشید میتوان زندگی کاملا عادی داشت. نکته مهم این است که اگر ابتلای شما به تایید برسد باید برخی تمهیدات برای جلوگیری از ابتلای دلبندتان انجام شود بنابراین حتما این مسئله را پیگیری کنید❤️
هپاتیت B بیماری منتقل شونده از راه تماس جنسی، تماس با خون به عنوان مثال تماس با خون آلوده، تیغ مشترک و... است. جهت اطمینان آزمایش را تکرار کنید اما زرد بودنتان میتواند به نفع نتیجه آزمایش باشد زیرا در هپاتیت بی کبد درگیر شده و زردی از جمله عوارض است. همسرتان حتما آزمایش دهند. اگر منفی بودند تا زمان تعیین شرایط شما روابط با کاندوم باشد. از تیغ، مسواک شما کسی استفاده نکند. این بیماری مزمن هست یعنی ارتباطی با بارداری ندارد و تا همیشه همراه مبتلایان هست اما اگر تحت نظر متخصص عفونی باشید میتوان زندگی کاملا عادی داشت. نکته مهم این است که اگر ابتلای شما به تایید برسد باید برخی تمهیدات برای جلوگیری از ابتلای دلبندتان انجام شود بنابراین حتما این مسئله را پیگیری کنید❤️
0
1401/03/31
سوال کننده
خانم دکتر الان بنظرت خیلی خطرناکه حالم اصلا خوب نیست
0
1401/03/31
فاطمه 🤍
سلام عزیزم یکیومیشناسم هپاتیت داشت باداروداره کنترلش میکنه همسرشم آزمایش دادخداروشکرمنفی بودبچه شوهم سزارین بدنیااوردوخداروشکربچشم سالمه
0
1401/03/31
پزشک اوما
جان دلم نگران فقط زودتر به متخصص عفونی مراجعه کنید اصلا مشخص شود نتیجه تست دقیق است یا خیر اگر به تایید رسید همسرتان آزمایش دهند و بعد اقدامات لازم انجام گردد💜
1
1401/03/31
سوال کننده
ممنون دکتر جان
0
1401/03/31
سوال کننده
سلام خداکنه کنترل بشه
0
1401/03/31
سوال کننده

رفتم دکتر این ازمایشها را برام نوشتن
0
1401/03/31
سوال کننده
دکتر جان ببینید این ازمایشها مربوط ب هپاتیت هست
0
1401/03/31
سوال کننده
دکتر بهم امیدواری داد گفت ب این ازمایش اعتماد نکن فقط مثبت و منفیش زده باید بری رنجشو ببینی
0
1401/03/31
مامان بچه ها m
راست گفته عزیزم ان شاالله ک چیزی نیس
0
1401/03/31
خانم گل .
اره عزیزم هست
0
1401/03/31
خانم گل .
انشالله کنترل میشه نگران نباش
0
1401/03/31
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ، بله آزمایشات مناسبی هستند 💜
0
1401/03/31
سوال کننده
ان شاءالله
0
1401/03/31
سوال کننده
خدا از دهنت بشنوه گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



671

