سلام خانم دکتر جان وقتتون بخیر
چند روزی میشه ماهیچه های روی ران پام دست میزنم درد میان مثل وقتی که پای آدم ضربه میخوره دست میزنی درد میاد اما هیچ ضربه ای نخورده و کبود نیست و ورم هم نداره
اول پای راستم درد گرفت بعد پای چپ
دست میزنم یا مثلا به پهلو میخوابم درد میاد ولی همینجوری درد نداره.
علتش چیه؟ نشونه کمبود چیزیه؟
پرسش (1401/03/29):
علت درد ماهیچه ران
661
71
1401/03/29
سوال کننده
0
1401/03/29
سوال کننده

0
1401/03/29
hana ۱۳۸۰
سلام عزیزم توی بارداری ک طبیعیه مخصوصا شما ک هفته اتون بالاس دیگ ماشالله ۲۷ هفته هستید
0
1401/03/29
سوال کننده
گفتم شاید از کمبود چیزی باشه
0
1401/03/29
sami *
رو زمین میخوابی یا تخت ؟؟
0
1401/03/29
سوال کننده
رو تشک روی زمین
0
1401/03/29
sami *
بخاطر بارداری که هست ولی تشکت رو امشب عوض کن ببین دردش کمتر میشه
0
1401/03/29
sami *
من رو زمین میخوابیدم صب از درد پا میمردم ولی رو تخت بهتر بودم
0
1401/03/29
سوال کننده
نرم باشه یا سفت تشک؟
0
1401/03/29
sami *
من تشک تختم سفته ولی روش راحتم تشکی که شبا میخوابی رو یکمی سفت تر کن بخواب
0
1401/03/29
سوال کننده
الانم نشستم رو مبل دست بزنم ماهیچه رو درد میاد
انگار مثلا پای آدم زده باشه به جایی
انگار مثلا پای آدم زده باشه به جایی
0
1401/03/29
sami *
ولی هرچی بری بالاتر دردات بیشتر میشه
0
1401/03/29
sami *
اره برای منم کوفته بود تمام وجودم
0
1401/03/29
سوال کننده
خدا خودش کمک کنه این سه ماه هم بسلامتی بگذره
1
1401/03/29
sami *
ایشالا ، شیرینی تهش خیلی خوبه همه یادت میره ولی من همچنان زانو درد دارم ،قبل از بارداری میتونستم یکساعت رو کمر بخوابم الان ۵ دقیقه رو کمر بخوابم فلج میشم از دردش
0
1401/03/29
سوال کننده
کلسیم میخوری؟
0
1401/03/29
sami *
اره ، ولی درد زانوم مونده رو با کمرم میخوام از رو زمین بلند شم عزا میگیرم
0
1401/03/29
سوال کننده
بارداری و زایمان و هزارویک درد...
0
1401/03/29
sami *
اره ، میخوای طبیعی باشی یا سز ؟
0
1401/03/29
سوال کننده
خودم طبیعی میخوام اما فعلا دکترم هیچی نگفته که میتونم یا نه
0
1401/03/29
sami *
۳۷ هفته مشخص میشه ، ولی طبیعی بودی حتما ماما بگیر
0
1401/03/29
سوال کننده
آره حتما تو فکرش هستم ولی نمیدونم از کجا پیدا کنم که خوب باشه
0
1401/03/29
سوال کننده
پیش پزشک خانوادهمون ماما هست فقط همون یکی رو میشناسم
0
1401/03/29
sami *
از دوست و آشنا بپرس از بیمارستان ها از خود دکترت ماما خصوصی بگیریا ، یکسره باهات ورزش میکنه عالیه
0
1401/03/29
سوال کننده
شهر غریبم زیاد کسیو نمیشناسم
0
1401/03/29
sami *
کجا هستی
0
1401/03/29
سوال کننده
باید از خود دکترم بپرسم این دفعه
0
1401/03/29
سوال کننده
شمال ، مازندران
0
1401/03/29
sami *
ااا کجای مازندران
0
1401/03/29
سوال کننده
بابلسر
0
1401/03/29
sami *
من متل قو هستم
0
1401/03/29
سوال کننده
بسلامتی❤️
0
1401/03/29
sami *
سلامت باشی اره از خود دکترم بپرسی بهت میگه
0
1401/03/29
سوال کننده
یه ماما هم وردست خودش هست ولی اونو زیاد دوست ندارم
0
1401/03/29
sami *
مطب میری از خود اونایی که میان برای چکاب بپرس
0
1401/03/29
sami *
خود بیمارستان هم بهت کمک میکنه هر بیمارستانی که میخوای زایمان کنی
0
1401/03/29
سوال کننده
دکترم دو تا بیمارستان فقط کار میکنه
0
1401/03/29
سوال کننده
یه دفه باید برم بپرسم
0
1401/03/29
sami *
اره خوبه
0
1401/03/29
سوال کننده
حالا زوده نه؟
0
1401/03/29
سوال کننده
یا برم دنبالش
0
1401/03/29
sami *
از الان پیگیری کن چشم بهم بزنی میشی ۳۷ هفته معاینه لگن بشی بهت میگه طبیعی بشی یا سز
0
1401/03/29
sami *
طبیعی بودی که ماما داشته باشی خیلی خوبه ، سز هم بشی دیگه نیاز به ماما نداری ولی ماما پیدا نکردی خیلی خیلی هفته های آخر ورزش کن خیلی زیاد ایشالا پیدا میکنی
0
1401/03/29
سوال کننده
باشه
زودتر از ۳۷ هفته مشخص نمیشه زایمان؟
زودتر از ۳۷ هفته مشخص نمیشه زایمان؟
0
1401/03/29
sami *
۳۶ ۳۷ معاینه لگن میشی عزیزم ، زودتر نیست
0
1401/03/29
sami *
خودت چی حس میکنی لگن بزرگی داری یا نه ؟
0
1401/03/29
سوال کننده
نمیدونم حالیم نمیشه
۶۵ کیلو ام
۶۵ کیلو ام
0
1401/03/29
sami *
آها ، ایشالا هرچی به صلاح خودتو نی نی هست برات پیش بیاد هردوش سخته
1
1401/03/29
سوال کننده
ممنون عزیزدلم
0
1401/03/29
سوال کننده
توکل به خدا ، هرچی خدا بخواد
1
1401/03/29
sami *
🌹🌹🌹🌹
1
1401/03/29
samira mn
سلام عزیزم طبیعیه من حتی از دردش نمیتونستم بخوابم علتش سنگینی وزنته جنین داره بزرگ میشه رو بدنت فشار میاد
0
1401/03/29
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌷
عزیزم در حال حاضر چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
وقتتون بخیر 🌷
عزیزم در حال حاضر چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
0
1401/03/29
سوال کننده
کلسیم استوکر هر روز یکی
ویتامین د۳ یک روز درمیان(بعضی وقتا هم فراموشم میشه🤦🤦)
آهن فیفول هرشب
ویتامین د۳ یک روز درمیان(بعضی وقتا هم فراموشم میشه🤦🤦)
آهن فیفول هرشب
0
1401/03/30
سوال کننده
دکترجان کمبود چیزیه؟
0
1401/03/30
پزشک اوما
عزیزم دردی که ذکر میکنید ناشی از بزرگ شدن رحم و فشار آن بر روی اندام های پایین تنه است. تلاش کنید تا از شکم بند استفاده کنید. میزان استراحت خود را افزایش دهید. محل خواب خود را تغییر داده و تشک دیگری را امتحان کنید. میزان مصرف لبنیات و مواد غذایی غنی از کلسیم را افزایش دهید. آب و انواع نوشیدنی ها را به میزان بیشتری بخورید. خوراکی هایی که غنی از پتاسیم هستند همچون موز طالبی و کیوی میتوانند در بهبود شرایط شما موثر باشند بنابراین آنها را در برنامه غذایی خود بگنجانید. همچنین اگر این راهکارها موثر نبود و شرایط در حال بدتر شدن بود میتوانید پودر منیزیم مگترا یا شربت مگویت 250 یا قرص منیزیم اکساید 250 را تهیه کرده و یک روز در میان مصرف نمایید❣️
1
1401/03/30
سوال کننده
خیلی ممنون دکتر عزیزم
0
1401/03/30
سوال کننده
خانم دکتر شکم بند خریدم اما فقط بیرون برم استفاده میکنم
0
1401/03/30
سوال کننده
توی خونه هم اشکال نداره ببندم؟
موقع انجام کارهای خونه؟
موقع انجام کارهای خونه؟
0
1401/03/30
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️بله میتوانید در طی روز استفاده کنید اما بیشتر از 3 ساعت در روز نشود 🌷
0
1401/03/30
سوال کننده
راستی دکترجان یادم رفت بگم بهتون یک مکمل دیگه هم میخورم یک روز در میان
0
1401/03/30
سوال کننده

0
1401/03/30
پزشک اوما
جان دلم همان منیزیم است پس مکملی که من گفتم را نخورید ❤️
1
1401/03/31
سوال کننده
چشم ممنون دکتر قشنگم❤️🌹🌹🌹🌹
0
1401/03/31
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان زیبا و دوست داشتنی 💜💜💜
0
1401/03/31
پزشک اوما
stk: |~|2|~|grunge_14_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




