سلام خانم دکتر و دوستان عزیز خسته نباشید پسرم مریض شده بیحاله .آبریزش بینی داره .وخیلیی کم شیر میخوره منم دوسه بار این استامینوفن پاراکید میدم بهش بهتره ..میگم بد نیست ۶ ساعت ۶ ساعت میدم آخه اگه ندم تب میگیره وبعدا شدید بی قراری میکنه وبیحاله بد نیست این استامینوفن بدم .. تب که میگیره پاشویی میکنم دمای اتاق خنک نگه میدارم ولی تا این شریت ندم خوب نمیشه .
چيکار کنم ...
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



515
1401/03/25


