سلام خدمت دکتر عزیز و اومایی های خوشکل
من امروز روز ۱۴بعد از آمپول آزمایش بتا دادم این عدد نرماله یا نه روزی یه گلوکوفاژ یه فولیک اسید پنج میخورم ویتامین دی ۵۰۰۰۰هم هفتگی میخورم
پرسش (1401/03/17):
این عدد بتا برا دو روز قبل موعود چطوره؟
1240
120
1401/03/17
سوال کننده
1
1401/03/17
سوال کننده

2
1401/03/17
فافا s
به به عالیه
0
1401/03/17
فافا s
دیدی گگفتم مثبت نگران نباش..مبارکت باشه عزیزم
0
1401/03/17
فافا s
ففط استرس نداشته باش.دکتر حتما برو دارویی چیزی خواس بده بهت
5
1401/03/17
سوال کننده
مرسی عزیزم ان شاالله خدا دل همه منتظرا شاد کنه
0
1401/03/17
فافا s
الهیی توحال خوشت برامنم دعاکن
2
1401/03/17
سوال کننده
استرس که ندارم دکتر هم که باید حتما برم
2
1401/03/17
سوال کننده
ان شاالله خدا دلت شاد کنه عزیزم
0
1401/03/17
negar nz
مبارکه عزیزم بسلامتی بغلش بگیری
0
1401/03/17
🌼پینار 🌼
مبارکه راحیل جان به سلامتی بیاد بغلت عزیزم
0
1401/03/17
✨کوثَر✨ .
مبارکه عزیزم ایشالله صحیح سالم بیاد بغلت 🤲
0
1401/03/17
..arezoo.. .
ای جانم مبارک باشه ایشالله صحیح و سالم بغل بگیری♥️🤲
0
1401/03/17
فاطمه 🤍
مبارک باشه😍عالیه
0
1401/03/17
مامان علیرضا 🌹🌺🌹
به به مبارکا باشه عزیزم ان شاء الله دوران بارداری خوبی داشته باشی و بسلامتی بیاد بغلت
0
1401/03/17
راضیه~♡ ☆
مبارکه عزیزم برای منم دعا کن❤
0
1401/03/17
🌼 maryam 🌼
راحیل جون مبارکه انشاالله بارداری راحتی داشته باشی 😍😍😍
0
1401/03/17
خانم گل .
مبارکه عزیزم
ویتامین دی 50000 هفتگی زیاده ها
ویتامین دی 50000 هفتگی زیاده ها
1
1401/03/17
سوال کننده
مرسی عزیزم ان شاالله قسمت خودت
0
1401/03/17
سوال کننده
مرسی گلم
1
1401/03/17
سوال کننده
مرسی عزیزم همچنین خودت
0
1401/03/17
سوال کننده
مرسی عزیزم همچنین
0
1401/03/17
سوال کننده
فدات گلم
0
1401/03/17
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/03/17
سوال کننده
مرسی عزیزم ان شاالله خدا دلت شاد کنه گلم
0
1401/03/17
سوال کننده
مرسی عزیزم فدات
0
1401/03/17
🌼 maryam 🌼
اقدامت رو بردار دیگه
0
1401/03/17
سوال کننده
دکتر داده بود حالا باید باز برم دکتر عوض کنه داروهام
0
1401/03/17
سوال کننده
یادم رفته بود 😂😂😂😂
0
1401/03/17
سوال کننده
سونو ساک باید کی برم ؟
0
1401/03/17
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
مبارکه عزیزم انشالله بسلامت بیاد بغلت 😍
0
1401/03/17
gol barg
عالی مبارکت باشه بسلامتی
0
1401/03/17
سوال کننده
مرسی جیگرا ان شاالله تو دلی شما هم بسلامتی بیاد بغلتون
0
1401/03/17
رقیه 💚
مبارکت باشه خیلیم خوبه عددش دیگه دنبال بتا نباش برو دکتر واسه ازمایش های اولیه و ... به دل خوش بغلش کنی ان شاءالله💚
0
1401/03/17
زنبق امیر
زود تری ها
با این بتا هفته ۶ برو
با این بتا هفته ۶ برو
0
1401/03/17
سوال کننده
دوهفته دیگه فکر کنم خوبه
0
1401/03/17
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/03/17
ارزو مامان اردلان و نیکان
عالی مبارکه گلم
0
1401/03/17
Maryam pormehr
مبارک باشه عزززززیزم
انشالله به سلامتی در اغوشت بگیریش
انشالله به سلامتی در اغوشت بگیریش
0
1401/03/17
فافا s
حداقل بتات بشه۱۵۰۰ بعدبرو حساب کن دوروز یبار
0
1401/03/17
❣️a❣️ .s
مبارکت باشه 😍🥰
0
1401/03/17
ماه 💙
مبارکت باشه راحیل گلی ان شاالله بسلامتی بیاد بغلت😘♥️
0
1401/03/17
noor 81
خیلی خوشحال شدمممم
مبارکککککک
مبارکککککک
0
1401/03/17
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
از همین روز دوهفته حساب کن برو برا سونو ساک
ماه دیگه همین موقع برا تشکیع قلب🥴
ماه دیگه همین موقع برا تشکیع قلب🥴
0
1401/03/17
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
انشاالله که ب سلامتی بگذره و بیاد بغلتون گلی
0
1401/03/17
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/03/17
سوال کننده
فدات گلم ان شاالله خدا دل تو هم شاد کنه عزیزم
0
1401/03/17
سوال کننده
مرسی عزیزم ان شاالله دل خودتم به زودی شادبشه گلم
0
1401/03/17
سوال کننده
ان شاالله همچنین خودت گلم
0
1401/03/17
سوال کننده
فدای تووووو
0
1401/03/17
سوال کننده
مرسی گلم
0
1401/03/17
سوال کننده
آها
0
1401/03/17
razieh sh
مبارکه چند وقت اقدام بودی
فولیکولت اندازه اش چند بود یادته
فولیکولت اندازه اش چند بود یادته
0
1401/03/17
فاطمه 💕
مبارک باشه عزیزم 😍😍☺️❤️
2
1401/03/17
سوال کننده
مرسی عزیزم من پارسال دوتا سقط داشتم یکی اردیبهشت یکی هم دی ماه کلا بعد هر سقط بعد از ۴۰روز که رابطه شروع کردم پیشگیری نکردم اصلا ۳_۴تا فولی داشتم حدود ۱۸بودن
0
1401/03/17
فاطمه ......
تبریک میگممم عزیزمم
1
1401/03/17
f ff
وای مبارکه راحیل جان تبریک میگم برامنم دعا عزیزم انشالله ک صدای قلبشو بشنوم
0
1401/03/17
الهه م
مبارک باشه خیلی هم عالیه
0
1401/03/17
فاطمـه
الی واسه چی بارداریتو برداشتی دختر؟!!
0
1401/03/17
🙃 asa
مبارکه شما مثبت شدی🥰🥰💖💖
0
1401/03/17
fati H
مبارکه راحیل جان دیدی گفتم توکلت بخدا باشه دیدی ن هایپرشدی بودیو ن چیزی
0
1401/03/17
ماه 💙
ممنونم عزیزم ان شاالله ♥️🤗🤗
0
1401/03/17
fati H
علائمت کپی من بود
0
1401/03/17
سوال کننده
فدات گلم ان شاالله به زودی دل تو هم شاد بشه عزیزم
0
1401/03/17
سوال کننده
فدات گلم ان شاالله برا خودتم چند روز دیگه مثبت میشه ولی مثبت هست خودت داری اذیت میکنی
0
1401/03/17
سوال کننده
فدات گلم ان شاالله تو دلیت سالم باشه
0
1401/03/17
سوال کننده
خوشگلا من میتونم قرص کوالتیی فول میتونم بخورم بجای فولیک اسید پنج؟
0
1401/03/17
نفس ۱۴۰۱
شما علائم چیا داشتین
0
1401/03/17
سارا کیانی
مبارکه عزیزم 😍😍😍😍😍چندتا فولی داشتی؟
0
1401/03/17
سارا کیانی
پس شاید خدا خواست و ۲ ۳ تا با هم بهت داد😍😍😍😍😍
0
1401/03/17
سارا کیانی
ایشالله سالم و صالح بیاد تو بغلت😍😍😍😍
0
1401/03/17
سوال کننده
من بعد از آمپول همش زیر دلم درد داشتم تکرر ادرار که چند روز بود بعد بهتر شد
0
1401/03/17
سوال کننده
۳_۴تا فکر کنم بود
0
1401/03/17
سوال کننده
ان شاالله 🙂
0
1401/03/17
سوال کننده
ان شاالله همچنین فندوق خودت
1
1401/03/17
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون راحیل بانو جان
مبارکتان باشد عزیزدلم ❤️ در مورد آزمايشتان باید بدانید که یک عدد بتا به تنهایی صرفاً به ما نشان می دهد که شما باردار هستید و اگر لکه بینی یا درد غیرمعمول یا سابقه بارداری خارج رحمی یا مولار ندارید ، مشکلی نداشته و فعلا نیازی به تکرار بتا نیست، فقط هفته دیگر به پزشک مراجعه کنید تا آزمایشات ابتدایی بارداری انجام گردد، بهعلاوه اصلا و به هیچ عنوان دیگر ویتامین دی 50 هزار نخورید و بهجای آن روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید 🌹
مبارکتان باشد عزیزدلم ❤️ در مورد آزمايشتان باید بدانید که یک عدد بتا به تنهایی صرفاً به ما نشان می دهد که شما باردار هستید و اگر لکه بینی یا درد غیرمعمول یا سابقه بارداری خارج رحمی یا مولار ندارید ، مشکلی نداشته و فعلا نیازی به تکرار بتا نیست، فقط هفته دیگر به پزشک مراجعه کنید تا آزمایشات ابتدایی بارداری انجام گردد، بهعلاوه اصلا و به هیچ عنوان دیگر ویتامین دی 50 هزار نخورید و بهجای آن روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید 🌹
0
1401/03/18
سلین حسینی
راحیل جان خیلی خوشحال شدم تاپیک تورو دیدم
مبارکت باشه😍😍
مبارکت باشه😍😍
0
1401/03/18
عسل م
عزیزم این ماه دارو مصرف کرده بودی که سه چهار تا بود؟
1
1401/03/18
سوال کننده
مرسی عزیزم ان شاالله روزی خودت
0
1401/03/18
سوال کننده
آره گلم
0
1401/03/18
سوال کننده
سلام خانم دکتر مرسی از پاسخ خوبتون ولی من میتونم بجای فولیک اسید پنج کوالتیی فول استفاده کنم؟؟؟؟ آخه کم خونی مینور دارم جنین اولم مشکل لوله عصبی داشت که مجبور شدم به سقط
0
1401/03/18
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ❤️ اگر منظورتان کوالی فول است معادل 600 میکروگرم اسیدفولیک بوده و بنابراین برای شما اسیدفولیک 5 گزینه بهتری است
0
1401/03/18
سوال کننده
خانم دکتر یعنی من روزی یه دونه اسیدفولیک پنج بخورم کافیه ؟یا نیازه چیزای دیگه استفاده کنم آخه تا یکشنبه نمیتونم برم پیش دکتر خودم
0
1401/03/18
پزشک اوما
بله جاندلم. نظر پزشکتان چه بوده؟
0
1401/03/18
سوال کننده
حاملگی قبلیم که هشت هفته سقط شد دکترم گفته بود روزی یه دونه فولیک اسید پنج یه دونه یدفولیک استفاده کنم
ولی برا این حاملگی تا یکشنبه به دکترم دسترسی ندارم و از قبل فولیک اسید پنج استفاده میکنم
ولی برا این حاملگی تا یکشنبه به دکترم دسترسی ندارم و از قبل فولیک اسید پنج استفاده میکنم
0
1401/03/18
پزشک اوما
عزیزم بنابراین میتوانید در کنار فولیک اسید 5، یک عدد کوالی فول هم بخورید مشکلی نیست 🌷
1
1401/03/18
سوال کننده
مرسی از پاسخگویی خوبتون خانم دکتر 😘😘💐💐❤️💖❤️
0
1401/03/19
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزکم و امیدوارم اینبار همه چیز عالی پیش برود 💗💗
0
1401/03/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/03/19
سلین حسینی
راحیل جان میخواستم بدونم این ماه دارو چی خوردی؟
0
1401/03/19
سلین حسینی
میخوام یه بار دیگه برم واسه آی یو
0
1401/03/19
سلین حسینی
اوندفعه لتروزول داد و اچ ام اچی و اچ سی جی
خودمم اقدام کردم نشد
خودمم اقدام کردم نشد
0
1401/03/19
سوال کننده
لتروزول سینال آف دگزامتازون نیم بعد سونو شدم آزاد سازی زدم
0
1401/03/19
سوال کننده
من چند ماهه گلوکوفاژ هم میخورم کیوتن فولیک اسیدو اینوفولیک ویتامین دی
1
1401/03/19
سوال کننده
فداتون 💐💖💐❤️💐❤️💐😘
0
1401/03/19
پزشک اوما
زنده باشید گل من 💗💗💗
0
1401/03/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/03/21
سلین حسینی
سینال آف همونه که دور ناف میزنن؟
0
1401/03/21
سلین حسینی
منم کیوتن ۲ماه خوردم برای اقدام طبیعی که نتیجه نداد
0
1401/05/21
سوال کننده
آره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بی بی چک مثبت آزمایش بتا ۳
- بچه ها ببخشید من رفتم آزمایش دادم رنج منفی آزمایشگاه 0.5 تا 5 بود ولی بتای من ۱۲ بود ینی با وجود هاله ی بی بی چک من باردارم
- ۵ روز قبل از موعدم بتام ۱۲ بود ۴۸ ساعت بعدش بتام شد ۲۰
- بتام اومد پایین امروز😢😢😢😢😭😭😭😭
- کسی بوده روز موعدش آزمایش خونش منفی باشه ولی بعدش مثبت شه؟
- تفسیر آزمایش بتا بعد از کورتاژ
- بتا ۵۰۰۰ در هفته پنجم بارداری
- زدن آمپول بتا(ریه) در ۳۳ هفته
- امپول بتامتازون در بارداری
- پریود نمیشم، آز منفی




