با سلام خانم دکتر دخترم ۵ روز دیگه میشه ۳ ماه ، الان دو سه روزه متوجه شدم بغل لثش قسمت پایین سفید شده، و دست زدم ی دونش یکم تیزه آیا دندونه، چرا انقدر زود و اینکه اگه دندونه مگه نباید وسط فک پایینی در بیاد برای دخترم بغلش هست
0
1401/03/04
سوال کننده

0
1401/03/04
زهرااا🤱 🦋
فک نکنم دندون باشه
0
1401/03/04
سوال کننده
بنظرتون چیه پس
0
1401/03/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عزیزم فک نمیکنم دندون باشه ،فک کنم داره لثه سفت میکنه دخترتون
0
1401/03/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
لثه هاش داره سفت میشه
0
1401/03/04
🌼 maryam 🌼
میگه دست میزنم تیزه
0
1401/03/04
سوال کننده
جدی خدا کنه چون خیلی زوده برای دندون ک اینکه از اینجا نباید دربیاد باید وسط باشه
0
1401/03/04
سوال کننده
اره دست میزنیم یکم تیزه
0
1401/03/04
سوال کننده
شایدم نباشه نمیدونم والا اصلا گیج شدم
0
1401/03/04
🌼 maryam 🌼
تو این سن معمولا لثه سفت میکنن
0
1401/03/04
سوال کننده
انشالا از همونه چون اگر هم بخاد دندون در بیاره از وسط فک در میاره
0
1401/03/04
زهرا ❤️
خب سودی جان میگی تیزه پس دندون دیگه.
0
1401/03/04
زهرا ❤️
بچه خواهر من از کنار درآورد اولی رو😁
0
1401/03/04
سوال کننده
عکس بفرستم
0
1401/03/04
سوال کننده
؟
0
1401/03/04
سوال کننده

0
1401/03/04
سوال کننده
😂😂😂😂حواسم نبود تو تاپیک من گفتی من فکر کردم تو تاپیک روژین گفتی گفتم عکس بفرستم خخخخ
0
1401/03/04
سوال کننده
جدی
0
1401/03/04
سوال کننده
نمیدونم گیج شدم
0
1401/03/04
زهرا ❤️
الان دست میزنی تیزه؟
دوتا نقطه سفید دیده میشه دوتاش تیزه؟
دوتا نقطه سفید دیده میشه دوتاش تیزه؟
0
1401/03/04
سوال کننده
آره یکیش تیزه
0
1401/03/04
زهرا ❤️
خب پس دندونه
0
1401/03/04
سوال کننده
من الان یکی بهم گفت شابد کیست بلشه
0
1401/03/04
زهرا ❤️
کیست چی؟
0
1401/03/04
سوال کننده
نمیدونم میگفت یکی پرسیده بود از دکتر و بچش همین شکلی داشت نقطه البته اون بالای لثه بود نه روی لثه و دکتر گفت کیست هست
0
1401/03/04
سوال کننده
و خودش از بین میره
0
1401/03/04
سوال کننده
ولی این تیزه
0
1401/03/04
سوال کننده
کیست تیز میشه؟؟
0
1401/03/05
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
بسلامتی دندون هست نگران نباشید فقط مراقب تغذیه نوزاد باشید کمبود وزن نداشته باشه و از ژل استفاده کنید دختر منم پنج ماه و 10 روزش بود تیزی دندونش بیرون زد
0
1401/03/05
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
اگرچه اولین دندانهای شیری بچه ها از چهار تا هفت ماهگی شروع به روئیدن می کنند اما از آنجا که بچه ها با هم یکی نبوده و هر کدام سرعت رشد منحصر به فردی دارند، بنابراین ممکن است در برخی از شیرخواران پروسه رویش دندان ها بسیار زود و حتی از اول دو ماهگی آغاز می گردد. در مورد ترتیب رویش دندان نیز، اگرچه ما توقع داریم رویش دندان ها، طبق الگویی مشخص پیش برود اما حقیقت این است که این مساله تابع ژنتیک بوده و ممکن است در هر نوزاد با یک روال کاملا متفاوت پیش برود. با در نظر گرفتن تمامی این نکات و باتوجه به اینکه من نمی توانم لثه دلبند شما را لمس کنم برای افتراق از اینکه دندان های کوچک او در حال جوانه زدن هستند و یا اینکه علت دیگری وجود دارد به صورت حضوری مراجعه کنید 🌸
اگرچه اولین دندانهای شیری بچه ها از چهار تا هفت ماهگی شروع به روئیدن می کنند اما از آنجا که بچه ها با هم یکی نبوده و هر کدام سرعت رشد منحصر به فردی دارند، بنابراین ممکن است در برخی از شیرخواران پروسه رویش دندان ها بسیار زود و حتی از اول دو ماهگی آغاز می گردد. در مورد ترتیب رویش دندان نیز، اگرچه ما توقع داریم رویش دندان ها، طبق الگویی مشخص پیش برود اما حقیقت این است که این مساله تابع ژنتیک بوده و ممکن است در هر نوزاد با یک روال کاملا متفاوت پیش برود. با در نظر گرفتن تمامی این نکات و باتوجه به اینکه من نمی توانم لثه دلبند شما را لمس کنم برای افتراق از اینکه دندان های کوچک او در حال جوانه زدن هستند و یا اینکه علت دیگری وجود دارد به صورت حضوری مراجعه کنید 🌸
0
1401/03/05
خانم گل .
مثل دندون بنظر میاد اما خیییلی زوده اخه
0
1401/03/05
زهرا ❤️
اصلا نشنیدم تا حالا.و نمیدونم چیه
1
1401/03/05
سوال کننده
ممنون خانم دکتر
0
1401/03/05
سوال کننده
ممنون عزیزم توکل بخدا بچم خودش کوچولو هست وزنش کمه انشاا بعد دندون وزنش خوب شه خداروشکر شیز خوردنش فعلا خوبه توکل بخدا
0
1401/03/05
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ❤️💜❤️
0
1401/03/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/03/05
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
اینا دندونه دختر منم از چهارماهگی دراورد
0
1401/05/03
مامانِ یاسین و بَهار 🦊
عزیزم دندون بودن؟ دراورد دخترت؟
1
1401/05/03
سوال کننده
سلام گلم نه نبود بعد چند روز از بین رفت
0
1401/05/03
💙💙mahnaaz 💙💙
خب علاعم دیگه ای مثل آب دهن وتب یااب دماغ یااسهال نداره بیقراری نمیکنه لثه هاشونمیخارونه
0
1401/05/03
سوال کننده
آب دهن کمی میریزه دستش هم اصولا دهنشه، فعلا که اون هیچی نبود برای دو ماه پیش بود بعد یکی دو هفته ناپدید شد، چند تا از دوستام هم برای بچه هاشون اینطوری پیش اومد ولی دکتر گفت دندون نیست و خو دبه خود میره که رفت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دندونم عفونت کرده چیکار کنم خوب شه
- سلام میشه در مورد این موضوع راهننماییم کنین
- اسهال نوزاد 5 ماهه
- خانومای باردار بیاین جواب این چالش رو بدین
- سلام مامانای باتجربه بیاین کمک
- دندون دراوردن شهریار و ثبت توی گینس😜
- بچه ها من میتونم برم دندونامو درست کنم؟
- عصب کشی دندون در دوران بارداری
- کمک کنیددندون دخترم دردمیکنه
- خانم مژگان پارسااااااااا فوری بیا من اصلااااا نمیشناسمت خوابتو دیدم🤷♀️



834

