سلام خانم دکتر وقت بخیر. من این ماه اقدام داشتم از روز ۱۴ دوره یک شب درمیون. دوره هام ۳۰ روزه هستش و امروز روز ۳۱ سیکلمه و پریود نشدم. از روز ۲۸ هرروز صبح بی بی چک استفاده کردم و هرسه بعد از گذشت ۲۰ دقیقه هاله انداخت و روز سوم خیلی سریعتر افتاد و کمی پررنگ تر بود اما امروز صبح هاله کمرنگ تر بود به نسبت روز قبل و دیرتر هم ظاهر شد. دارویی هم مصرف نمیکنم که بخاطر اون باشه.ماه های قبلم هم هاله نداشتم اصلا. امکان بارداریم هست؟ کی دوباره بی بی چک استفاده کنم؟ و کی میتونم ازمایش خون بدم؟
0
1401/02/31
سوال کننده

0
1401/02/31
سوال کننده

0
1401/02/31
سوال کننده
قبل و بعد خشک شدن بی بی چک
0
1401/02/31
❤azita❤ rb
باز بی بی بزن اگ پر رنگ شد برو آزمایش بده
1
1401/02/31
zZzZz z
مثبته مبارک باشه عزیزم
1
1401/02/31
zZzZz z
فقط یکم بیشتر صبر کن چند روز دیگه بی بی چک پررنگ شد بعد برو آزمایش بده.
0
1401/02/31
سوال کننده
چند روز؟ الان ۳ روز متوالیه که همینجوری کمرنگه
2
1401/02/31
zZzZz z
یک هفته بعد از موعد پریودیت برو ازمایش بده
ک استرس بتا پایین نداشته باشی عزیزم
ک استرس بتا پایین نداشته باشی عزیزم
0
1401/02/31
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/02/31
bahareh s
عزیزم یه دونه دیگه بی بی بزن ببین چطوره
0
1401/02/31
bahareh s
بی بی چک نزدی دیگه
0
1401/02/31
zZzZz z
بی بی چک صبح ناشتا استفاده کن
اگ بازم خاستی بزنی
اگ بازم خاستی بزنی
0
1401/02/31
سوال کننده
امروز صبحم زدم هاله افتاد ولی هم کمرنگ تر بود هم دیرتر هاله افتاد.درصورتیکه باید پررنگ تر بشه هرروز
0
1401/02/31
bahareh s
عکس امروزی داری بفرست
0
1401/02/31
سوال کننده
نه الان سرکارم. یه ساعت دیگه میرم خونه میفرستم🥺
0
1401/02/31
bahareh s
باشه عزیزم ان شاالله که باردارباشی
0
1401/02/31
khatoon mahdavi
هاله داره
0
1401/02/31
لیلا زمانپور

سلام ببخشیدمن امروز تازه بی بی چک زدم مال من ببینید هاله دارد یانه ازتون خواهش میکنم جواب پیام بدهید زود
0
1401/02/31
mahsa panahi
برا منم یه بار این اتفاق افتاد متاسفانه رفته رفته هاله کمرنگتر شد و بعدش پریود شدم بعداز ده روز تاخیر
0
1401/02/31
سوال کننده
عزیزم خیلی دوره از نزدیکتر بگیر
0
1401/02/31
سوال کننده
ای وای🥺 کیست نداشتین؟ یا داروی خاصی استفاده نمیکردین که باعث مثبت شدن بشه؟
0
1401/02/31
لیلا زمانپور

سلام ببخشیدمن امروز تازه بی بی چک زدم مال من ببینید ازتون خواهش میکنم جواب پیام بدهید زود
0
1401/02/31
جوجه 🐣
سلام عزیزم تو عکس ک چیزی مشخص نیس
1
1401/02/31
جوجه 🐣
من سه روز قبل موعدم زدم روز به روز خطش پررنگ تر میشد
0
1401/02/31
جوجه 🐣
امروزم رفتم آز دادم فردا گفتن بیا جوابشو بگیر
0
1401/02/31
سوال کننده
بازم چیزی پیدا نیست اما گاهی هاله داره تو عکس نمیفته ...
1
1401/02/31
سوال کننده
ان شاالله خبر خوش بگیری عزیزم❤ منم یه ساعت دیگه میرم آز میدم امشبم جوابشو میگیرم
0
1401/02/31
جوجه 🐣

اینم از بی بی چکام
0
1401/02/31
جوجه 🐣
خیلی ممنون عزیزم انشاالله توام خوش خبر باشی
0
1401/02/31
فریبا Barao
حتما بارداری شیمایی هست
0
1401/02/31
فریبا Barao
صبر کنید یا پری میشی یا مثبت
0
1401/02/31
فریبا Barao
مال من همینجوری میشد بعدش پری شدم
0
1401/02/31
فریبا Barao
ولی این دفعه هفت روز زودتر هاله انداخت روز ب روز پررنگتر شد روز موعدم زدم کاملا هردو خط یه رنگ شدن
1
1401/02/31
❤azita❤ rb
ن عزیزم
1
1401/02/31
لیلا زمانپور
من فردا دوباره بی بی چک بزنم با ادار صبح مشخص میشود جواب پیام بدهید زود
0
1401/02/31
❤azita❤ rb
آره بزن
0
1401/02/31
🥰🥰 😍
چندروز از موعدت گذشته؟
0
1401/02/31
🥰🥰 😍
فافا جان مثبته ولی بنظرم صبرکن چون اگه بری عددش پایینه ومجبور میشی صبر کنی ودوباره تیتر بتا بدی ولی اگه عجله داری میتونی بری ومثبته
0
1401/02/31
سوال کننده
عزیزم رفتم و زیر دو بود بتام متاسفانه... فقط دلیل هاله بی بی چکامو نمیدونم
0
1401/02/31
گلاره فتاحی
فردا پررنگ ترمیشه
0
1401/02/31
پزشک اوما
سلام جان دلم
پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم 🌸
پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم 🌸
1
1401/02/31
سوال کننده
ممنون بابت مهربونی و پیگیریتون
1
1401/02/31
پزشک اوما
عزیزدلم هستید ❤️❤️ممنونم از حسن نظر و انرژی مثبتتون 🌸
0
1401/02/31
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
1
1401/03/02
لیلا زمانپور

سلام صبح شمابخیر بخشیدمن امروز تازه بی بی چک زدم مال من ببینید ازتون خواهش میکنم جواب پیام بدهید زود هاله دار یانه
0
1401/10/01
zZzZz z
فافا جان منم مشکل شما رو دارم از موعد اول پریودیم تا سوم هرروز بی بی چک گذاشتم هرروز کمرنگ و هاله بود شما چیکار کردید؟امید داشته باشم؟؟🥲
0
1401/10/01
zZzZz z

0
1401/10/01
سوال کننده
سلام عزیزم
من این ماهی که تاپیک زدم با تاخیر ۳روزه پریود شدم. بی بی چکام هرروز کمرنگ تر شد
بارداری شیمیایی بود
ولی ماه بعدش باردار شدم عزیزم
من این ماهی که تاپیک زدم با تاخیر ۳روزه پریود شدم. بی بی چکام هرروز کمرنگ تر شد
بارداری شیمیایی بود
ولی ماه بعدش باردار شدم عزیزم
0
1401/10/01
سوال کننده
ولی برا شما سه تاش در یه حده
کمرنگ تر نشده
احتمال داره باردار باشی عزیزم
کمرنگ تر نشده
احتمال داره باردار باشی عزیزم
0
1401/10/01
zZzZz z
ممنون عزیزم😍برام دعا کن باردار باشم وگرنه دارم میرم تو سیکل پانچر🥲
0
1401/10/01
سوال کننده
ان شاالله عزیزم
هرسه تاشو با ادرار صبح زدی؟
هرسه تاشو با ادرار صبح زدی؟
0
1401/10/02
zZzZz z
عزیزم سری اول علائم داشتید با بارداری شیمیای؟
0
1401/10/02
zZzZz z
بله گلم
0
1401/10/02
سوال کننده
نه علائم خاصی نداشتم
اصلا اونقدری طول نکشید که به علائم برسه
حتی ماه بعدشم که باردار شدم علائم نداشتم از ماه سوم بارداری علائمم شروع شد
اصلا اونقدری طول نکشید که به علائم برسه
حتی ماه بعدشم که باردار شدم علائم نداشتم از ماه سوم بارداری علائمم شروع شد
1
1401/10/02
سوال کننده
بازم زدی بی بی چک؟
0
1401/10/02
zZzZz z
نه ۳ روز زدم اما دیگه امروز نزدم .🥲
0
1401/10/02
سوال کننده
علائم داری؟
0
1401/10/02
zZzZz z
تا دیشبم یکم حالت پریودی داشتم و کمر درد ولی از صبح فعلا هیچی
0
1401/10/02
سوال کننده
به علائم اصلا استناد نکن
الان چندروز تاخیر داری؟
الان چندروز تاخیر داری؟
0
1401/10/02
zZzZz z
۴ روز عزیزم
0
1401/10/02
سوال کننده
فردا صبح یه بی بی دیگه بزن ایشالله که پررنگ بشه😍
0
1401/10/02
zZzZz z
انشالله عزیزم
اره گفتم اگ بی یی پررنگ شده باشه بعد برم ازمایش
اره گفتم اگ بی یی پررنگ شده باشه بعد برم ازمایش
1
1401/10/02
سوال کننده
ان شاالله
خبرشو بمنم بده❤
خبرشو بمنم بده❤
0
1401/10/03
zZzZz z
چشم گلم.فردا بی بی چک میزنم اگ پررنگ شده باشه پس فردا ازمایش میدم😊برام کلی انرژی خوب بفرستید😍
0
1401/10/03
zZzZz z
پررنگ نشد عزیزم حتی حس کردم کمرنگ تر شده🥲
0
1401/10/03
zZzZz z
اولی برای روز دوم موعد و دومی برای روز سوم موعد پریودیم بود .سومی امروز ک روز پنجم موعد پریودیم هست
0
1401/10/03
zZzZz z

0
1401/10/03
سوال کننده
سلام عزیزم
بنظرم کمرنگ نشده اما خب باید پررنگ تر میشد
فک کنم فعلا باید صبر کنی ب
بنظرم کمرنگ نشده اما خب باید پررنگ تر میشد
فک کنم فعلا باید صبر کنی ب
1
1401/10/03
zZzZz z
اره عزیزم صبر میکنم باز
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



27123

