سلام دکتر عزیز
همسر من عمل واریکوسل انجام دادن..الان دکتر بهشون ویتامین ای..سلنیوم پلاس..زینک سولفات و الکارنتین داده..می خواستم بدونم اشکال نداره ک دو تا از چهار تا قرص رو با هم بخوره ینی ب جای چهار بار دوبار بخوره؟می ترسم یادش بره
و سوال دومم اینه ک الان ده روز از عملش گذشته..رابطه جنسی اشکال نداره ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



504
1401/02/28


