سلام پودر کیدی لاکت بخر بریز تو ماست بهش بده
پودر کیدی لاکت خیلی خوبه باآب یا ماست یا غذا قاطی کن
پوست انارو با نعناع و نبات بجوشون سرد که شد یه ذره بده بخوره من دخترم کوچیک بود بردمش عطاری گفت این کارو بکن خیلی خوب بود سریع بند اومد اسهالش
سلام مامان جان
پدی لاکت را ادامه دهید و اگر موثر نبود لازم است جهت ارزیابی دقیق تر و انجام آزمایش مدفوع به متخصص اطفال مراجعه کنید زیرا تداوم اسهال میتواند بیانگر عفونت گوارشی باشد و به علاوه دلبندتان را در معرض کم آبی قرار میدهد 🌹
سلام تو این دوره زمانی یعنی همین ۱۰ماهگی اصولا مدفوع بچه باید چجوری باشه ؟
من اکثرا مدفوع پسرم شله به ندرت سفت باشه مدفوع!
سلام بستگی ب چیزایی ک میخورن داره.
شل آبکی نباید باشه.
ولی اکثرا شل ب هم چسبیده هست😄چجوری بگم😀
چون چیز زیادی نمیخورن ک تو این سن سفت باشه