سلام. وقت بخیر.
ببخشید من چند بار به خاطر عفونت قارچی(ترشحات سفید پنیری) دکتر رفتم و مقطعی درمان شدم.
سه هفته ی قبل شیاف فیتوواژکس استفاده کردم خوب شدم و الان دوباره همون حالت شدم(بدون سوزش و خارش). ضمن اینکه قند خونم نرمال و مصرف قندهارو کنترل میکنم و رعایت بهداشت هم میشه، میشه راهنمایی بفرمایید چکار کنم؟
و اینکه گفته میشه درمان روی آقایون هم باید انجام بشه، به چه صورت هست؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



513
1401/02/14




