سلام دوستای گلم✋😘
میگم بعداز کراتین حتما باید از شامپو بدون سولفات و ماسک استفاده بشه؟
اگه باشامپو های معمولی بشوریم خراب میشه مو؟
اگه کراتین انجام دادین میشه مراقبت هاتونم بگید؟
پیشاپیش تچکر بابت پاسخگوییتون🙏❤️😘
پرسش (1401/02/06):
سوالم راجب مراقبت بعداز کراتینه هست🤌🙂
582
32
1401/02/06
سوال کننده
0
1401/02/06
🌱 nstrn 🌱
اره حتما باید شامپوی مخصوص بزنی
0
1401/02/06
مامان ۲ فرشته زیبا
عزیز شما انجام دادی راضی بودی ؟؟
0
1401/02/06
مامان ۲ فرشته زیبا
اتفاقا امروز میخواستم یه تاپیک بزنم راجع به کراتین کردن .منم میخوام انجام بدم ولی نمی دونم موهام که رشد کرد چطور میشه ؟؟
0
1401/02/06
مامان ۲ فرشته زیبا
موهام کمی حالت فر داره .البته الان بابت خشکی موهام خیلی وز وزی شده
0
1401/02/06
nafas 🌺🌸
بله حتما باید شامپوی مخصوص بزنید
0
1401/02/06
nafas 🌺🌸
من انجام دادم
مراقبت هاش ماسک بعد از حمام هست. بعد از حمام باید اون ماسک رو بزنید و حتما با باد سشوار تا ذره آخر نم موهاتون رو بگیرید
مراقبت هاش ماسک بعد از حمام هست. بعد از حمام باید اون ماسک رو بزنید و حتما با باد سشوار تا ذره آخر نم موهاتون رو بگیرید
1
1401/02/06
nafas 🌺🌸
موهایی که رشد کردن رو به همون مقدار رشدش دوباره مواد میزنن و براتون کراتینه میکنن
0
1401/02/06
مامان ۲ فرشته زیبا
ممنون از پاسخگویی
0
1401/02/06
nafas 🌺🌸
خواهش میکنم
0
1401/02/06
سوال کننده
اخه زیاد کف نمیکنه شامپو بدون سولفات
منم یجوریم کف نباشه انگار موهام کثیفه😐
منم یجوریم کف نباشه انگار موهام کثیفه😐
0
1401/02/06
سوال کننده
بله من ی هفته ای میشه انجام دادم
فعلا که راضیم
بیشتر بستگی ب موادی که برات میزنه و مراقبت خودت داره
فعلا که راضیم
بیشتر بستگی ب موادی که برات میزنه و مراقبت خودت داره
0
1401/02/06
سوال کننده
بمن گفت اگه خوب مراقبت کرده باشی فقط همون ریشه رو برات میزنن
0
1401/02/06
nafas 🌺🌸
منم همینطورم. ولی باید عادت کرد دیگه😅
0
1401/02/06
سوال کننده
موهای من حالت دار بود ولی ی جوری وز شده بود
1
1401/02/06
سوال کننده
هییییی😢خیلی سخته
منم که ازون گشادا ،ب مراقبت نمیرسم زیاد🤌🙂
فقط برای اینکه موهام ازون حالت دربیاد کراتین کردم😁
منم که ازون گشادا ،ب مراقبت نمیرسم زیاد🤌🙂
فقط برای اینکه موهام ازون حالت دربیاد کراتین کردم😁
0
1401/02/06
nafas 🌺🌸
بدتر شد که😅
اینجوری بیشتر رسیدگی میخواد😂😂
اینجوری بیشتر رسیدگی میخواد😂😂
0
1401/02/06
paniz joonam
سلام.شامپو بچه هم سولفات نداره
0
1401/02/06
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
مراقبت خاصی نداره
فقط شامپو بدون سولفات بزن و از ماسک توی حموم استفاده کن
بعدع حمومم حتما موهاتو با سشوار خشک کن
فقط شامپو بدون سولفات بزن و از ماسک توی حموم استفاده کن
بعدع حمومم حتما موهاتو با سشوار خشک کن
0
1401/02/06
سوال کننده
😂😂😂
0
1401/02/06
سوال کننده
سلام گلی جان
امتحان میکنم شامپو بچه روهم
امتحان میکنم شامپو بچه روهم
0
1401/02/06
سوال کننده
ماسک رو چطوری استفاده کنم؟قبل از اینکه موهارو باشامپو بشورم یابعدش؟
0
1401/02/06
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
هر ماسکی که بگیری طریقه استفاده شو نوشته
اول باید با شامپو بشوری تموم که شد
ماسک و استفاده کنی چند دقیقه بمونی بعد آبکشی کنی
اول باید با شامپو بشوری تموم که شد
ماسک و استفاده کنی چند دقیقه بمونی بعد آبکشی کنی
0
1401/02/06
✨کوثَر✨ .
من یک سال پیش کراتین کردم موهام فر درشت بود
حتما بعد حمام سشوار میکشیدم
شامپو هم میرفتم میگفتم شامپو کراتین میخوام بهم میدادن حالا گرون قیمتش هم هست
ماسک مو واسه کراتین من اصلا نگرفتم و نزدم
ولی خب مویی که رشد میکنه باید بری دوباره برات مواد بزنن اونایی که کراتین داره خودش عقب میره صافیش میمونه
حتما بعد حمام سشوار میکشیدم
شامپو هم میرفتم میگفتم شامپو کراتین میخوام بهم میدادن حالا گرون قیمتش هم هست
ماسک مو واسه کراتین من اصلا نگرفتم و نزدم
ولی خب مویی که رشد میکنه باید بری دوباره برات مواد بزنن اونایی که کراتین داره خودش عقب میره صافیش میمونه
0
1401/02/06
✨کوثَر✨ .
تنها بدی کراتین اینه
موهات زود به زود چرب میشه من سه روز میشد موهام چرب میشد کامل
موهات زود به زود چرب میشه من سه روز میشد موهام چرب میشد کامل
0
1401/02/06
مامان ۲ فرشته زیبا
چه بد من اگه یه هفته هم حموم نمیرفتم موهام چرب نمیشد .
0
1401/02/06
مامان ۲ فرشته زیبا
یعنی طول هفته شاید فقط یبار نیاز بود که موهام رو شامپو بزنم بقیه رو فقط آبکشی میکردم
0
1401/02/06
✨کوثَر✨ .
تنها بدیش همینه دیگ
0
1401/02/06
Maryam Jaafari
واسه شامپویی هست ک استفاده میکنین سولفات فری خوب اگر بزنین دیرتر چرب میشه مو
0
1401/02/06
✨کوثَر✨ .
من دوسه تا شامپو کراتین گرفتم همرو استفاده کردم ولی باز سر سه روز چرب میشد دوستمم همینطوری بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




