Ooma
پرسش (1401/01/28):

تفسیر سونوگرافی ۳۶هفته

با سلام خانم دکتر .. میشه سونوی منو تفسیر کنین .. ممنون میشم

تفسیر سونوگرافی ۳۶هفته
سلام به روی قشنگتون مامان گل
می توانید سونوگرافی قبلی را ارسال کنید تا ببینم ؟
بله چشم
تفسیر سونوگرافی ۳۶هفته
مامان گل ممنونم❤️
عزیزم طبق سونوگرافی اخیر شما دلبندتان ریزجثه است که احتمالا خانوادگی جثه ظریفی دارید نگران نباشید.
ولی تلاش کنید تا وضعیت تغذیه خود را اصلاح نمایید.مصرف مایعات و به ویژه آب را افزایش دهید. انواع گوشت ها از گوشت قرمز گرفته تا گوشت سفید را به شکل کبابی مصرف کنید. انواع حبوبات، به ویژه لوبیا و عدس را بیشتر مصرف کنید. البته به شرط آنکه از ۲۴ ساعت قبل از مصرف حبوبات را خیس کنید تا نفخ آن‌ها به صورت کامل گرفته شده و باعث اذیت شدن معده شما نشوند. جوانه حبوبات خصوصا جوانه گندم و عدس نیز عالی هستند به شرطی که از سلامت آن ها مطمئن باشید. قارچ را در رژیم غذایی خود بگنجانید. البته از خوردن قارچ خام خودداری کنید. می‌توانید هر روز قارچ کبابی بخورید. آجیل خام و انواع مغزیجاتی که خام هستند را به صورت روزانه مصرف کنید و اگر برای معده شما سنگین بوده و باعث اذیت شدن سیستم گوارشی می‌شوند، می توانید آن‌ها را پودر کرده و سپس خرما را بدون پوست در پودر به دست آمده بغلطانید. در روز به این شکل چند عدد خرما همراه با پودر به دست آمده از مغزیجات را مصرف کنید. در صورت صلاحدید پزشک و در صورتی که سطح قند خون شما بالا نباشد، مکمل لیدی نیز را شروع کرده و از آن در طی بارداری خود استفاده کنید. اگر لیدی میل یافت نشد، پودر مکمل غذایی ترومام تروویتال را شروع کنید. همچنین اگر دیابت ندارید ، شیر پرچرب ماجان نیز گزینه خوبی است. حتما به پهلوی چپ بخوابید.
کنجد، موز، مغز تخمه خام و همچنین میوه آووکادو، را بیشتر بخورید. همچنین حتماً برای حداقل چند نوبت در هفته تخم مرغ و ماهی (ماهی دو بار در هفته و از انوع کم جیوه)، بخورید.
این نکات را رعایت کرده و حتما نتیجه سونوگرافی را به پزشک اطلاع دهید تا در مورد روال مراقبتی و زمان زایمان تصمیم‌گیری کنند💗
چشم ممنون
خانم دکتر ریز جثه ینی چی ؟ینی از این وزنی ک زده کمتره ؟
یعنی اینکه وزن و ابعاد دلبندتان نسبت سن حاملگی آنچه که باید باشد نیست، اما همین وزنی است که در سونوگرافی ذکر شده است 💗
خیلی کمه ینی ؟خطرناکه خانم دکتر؟😭
خیر جان دلم ، خطرناک نیست فقط مواردی که گفتم را حتما رعایت کنید 💗
چشم ..
خانم دکتر اینا رو بخورم بعد سونوگرافی انجام بدم یا همین سونوگرافی که برای شما فرستادم و به دکتر نشون بدم ؟
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️همین سونوگرافی را به پزشکتان زودتر نشان دهید
چشم
چشم هاتون بی بلا گلم❤️
stk: |~|12|~|10_col

سوالات مشابه