سلام خانوما رفتم صدا قلب چک کنم دکتر گفت جنین خیلی پایینه پاهاتو بزن به دیوار. روزی سه بار هربار بیس دیقه. یادم رفت ازش بپرسم چجوری پاهامو بزنم به دیوار. کسی تجربه داره راهنماییم کنه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



532
1401/01/18




