سلام
امروز سونو دادم گفتن بچه ت ریزه و دور شکمش کوچیکه!! چی بخوره ک وزن بگیرع. سونورو میزارم
پرسش (1401/01/16):
برای وزن گیری جنین چی خوبه
1375
100
1401/01/16
سوال کننده
0
1401/01/16
سوال کننده

0
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
دور شکم کدومه ثمر؟
0
1401/01/16
سوال کننده
بخدا نمیدونم. ولی دکتر اینجوری شفاهی گفت دور شکمش کوچیکه
0
1401/01/16
سوال کننده
اصطلاحات سونورو نمیفهمم
2
1401/01/16
🌱 nstrn 🌱
دلستر شیره انگور آجیل کباب بستنی
0
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
اها میشه همون ac که دوهفتع کوچیکتره
0
1401/01/16
سوال کننده
خب من رژیم دیابت دارم
0
1401/01/16
سوال کننده
خطرناکه؟ چرا اینطوری شده
1
1401/01/16
🌱 nstrn 🌱
عع سخت شد
0
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
نه چرا خطرناک باشه.جثه ش ریزتره
0
1401/01/16
سوال کننده
ای بابا. من خودم ریزنقشم تقریبا. اما باباش ک هیکله.
0
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
خوابت خوبه؟
0
1401/01/16
عشقم پسرم😍♥🥰 💋
وزنش چنده؟
0
1401/01/16
سوال کننده
الان منظورشون وزنش کمه؟
0
1401/01/16
💜 فاطیما 💜
نه چه خطری
بچت ریزه دیگه همه که درشت نیستن
بچت ریزه دیگه همه که درشت نیستن
0
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
هیچی نیس بدنیا میاد هیکلی م میشه
0
1401/01/16
سوال کننده
ن اصلا
1
1401/01/16
💜 فاطیما 💜
آره
1
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
دیگه وزن بچه رو بر همین اساس دور شکم دور سر اینا اندازه میگیرن
0
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
یک کیلو صد
0
1401/01/16
روژمان ❤
من مولتی ویتامین اکتی ناتالمیخوردم خیلی اشتهامو زیاد میکرد آخرتش دکتر گفت هفته ای دوتا بخور اونو بخور تاثیر داره بنظرم
0
1401/01/16
سوال کننده
اخه وزنش هفته 24خوب بود، 720گرم. الان چرا یهو ریز شد
0
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
خواب خیلی مهمه .خصوصا خواب شبانه مرتب
0
1401/01/16
روژمان ❤
پودر لیدی میل بخور کباب ماهی مغزیجات بستنی
0
1401/01/16
رادین پسر
عزیزم من پودر تزومام روزی ۲لیوان با شیر موز خرما مغزیجات خوردم پسرم ۳۵۰۰ بدنیا اومد
0
1401/01/16
💜 فاطیما 💜
اشکالی نداره احتمالا بخاطر همین رژیم دیابتت اینجوری شد نگران نباش مشکلی نداره
0
1401/01/16
رادین پسر
ماهی مرغ گوشت کبابی بخوز
موز عسل
کره
تخم مرغ ابپز اینا خیلی خوبه
موز عسل
کره
تخم مرغ ابپز اینا خیلی خوبه
0
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
رضوان خو من شدم غول هرچی گفتم نمیخورم اکتی ناتالو گف باید بخوری.من اینبار نخریدمش تازه
0
1401/01/16
سوال کننده
من قبلا انواع مولتی ویتامینارو میخوردم. الان دو هفته س گزاشتم کنار
0
1401/01/16
سوال کننده
ماهی هفته ای یکبار میخورم
0
1401/01/16
رادین پسر
وای باید بخوری چرا اینکار میکنی بچه گناه داره
0
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
وا چرا
بخور حتما
بخور حتما
0
1401/01/16
سوال کننده
اخه تموم شد. دکترمم نبود مطبش ک برم. تا الانم نیستش. بیمارستانم ک میرم هیچی نمینویسن
0
1401/01/16
رادین پسر
من روزی ۲ تا تخم مرغ ابپز میخوردم مولتی ویتامین میخوردم.اجیل میوه بستنی روزی ۳ تا البته من دیابت بارداری ندارم
0
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
همین اکتی ناتالو بخر بخور خیلی خوبه
0
1401/01/16
رادین پسر
مولتی ویتامین نسخه نمیخاد ک اینا ازادن
کدوم شهری؟
کدوم شهری؟
0
1401/01/16
سوال کننده
تهرانم.
0
1401/01/16
رادین پسر
پرگنازون پرگمام اکتی نتال اینا خیلی خوبن
0
1401/01/16
سوال کننده
عکسشو داری بزاری
0
1401/01/16
سوال کننده
اینو میخوردم
0
1401/01/16
رادین پسر
اگر دوست داری برو دکتر هما ایرانمنش خیلی عالیه همیشه حواب میده من خیلی راضی بودم از زایمانم
0
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤

0
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
اره فرستادم
0
1401/01/16
سوال کننده
دکتر خودمم خوبه. بچه ها احساس میکنم بخاطر تیروییدمه. کلا لاغر کردم و افتاده توی پرکاری
0
1401/01/16
رادین پسر
تیرویید داری؟؟؟
0
1401/01/16
سوال کننده
دستت درد نکنه. این برای وزن گیریه؟؟
0
1401/01/16
رادین پسر
دکتر زنان باید همیشه جوابگو مریضش هر ساعتی باشه
پزشک من ک اینحوری بود همیشه هر ساعتی من پیام میدادم حواب میداد
پزشک من ک اینحوری بود همیشه هر ساعتی من پیام میدادم حواب میداد
0
1401/01/16
سوال کننده
کم کاری داشتم ک با دارو نرمال شد. ولی الان یکمی رفته توی پرکاری
0
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
مولتی تو بارداری .ولی من بنظر خودم هم وزن خودم هم وزن بچه هامو همین بالا برد
0
1401/01/16
مامان آقا آریو 🧑🎄
وزن جنین چند بود؟ من رفتم سونو دکتر سونو گفت لب مرزه ۱۳۵۰ بود وزن جنین ولی دکتر خودم گفت نرماله اوکیه
0
1401/01/16
سوال کننده
توی سونوی امروز هس. عکسشو بالا گزاشتم
0
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
تو چندهفته
0
1401/01/16
مامان آقا آریو 🧑🎄
۲۹ هفته و یک روز
0
1401/01/16
سوال کننده
خودتم وزن گرفتی. ولی من لاغررر شدم😞
0
1401/01/16
dina gh
من جوجه ، آب پرتغال و بادام هندی، موز زیاد میخوردم
0
1401/01/16
سوال کننده
خب من 1190بود
0
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
اره قبل بارداری ۷۸ بودم الان دقیق ۸۷.دکترم گف همینجور وزن اصافه کنی خودت اذیت میشی
0
1401/01/16
سوال کننده
دکتر منم گف باید وزنت بیشتر بشه. اما نیم کیلو زیادتر شد. قبل بارداری 68بودم، سه ماه اول شدم 60.بعدشم شدم 65
0
1401/01/16
مامان آقا آریو 🧑🎄
۱۵۰ گرم کمتره بنظرم استرس نگیر کباب و مغزیجات بخور راجب مولتی ویتامین مطمئن نیستم چون خودمم مصرف کردم خودم زیاد وزن نگرفتم ولی وزن جنین نرماله پس احتمال داره مولتی ویتامین کمک کنه بعد اینک پروتئین بخور خیلی رو وزن جنین اثر داره بیشترین پروتئین رو جنین جذب میکنه
0
1401/01/16
❣️a❣️ .s
ACدور شکم
0
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
اینجوری خوبه ثمر خودت راحتری بعد زایمانم نمیخواد فکر آب کردن باشی
0
1401/01/16
سوال کننده
دو هفته باز مولتی ویتامین میخورم بعدش باز گف بیا سونو. 32هفتگی
0
1401/01/16
مامان آقا آریو 🧑🎄
دکتر منم از اول بارداری گفت ۱۸ کیلو باید چاق شی من ۴ کیلو تا الان اضافه کردم فقط اونم با زور و بلا
0
1401/01/16
سوال کننده
من فکر خودم نیستم، بچه م کم وزن نشه
1
1401/01/16
مامان آقا آریو 🧑🎄
همینجوری ادامه بده ایشالا ۳۲ هفته میری اوکی میشه
1
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
نه انشالله فعلا جا داره برا وزن گرفتن
1
1401/01/16
سوال کننده
انشالله
0
1401/01/16
سوال کننده
توکل ب خدا
0
1401/01/16
Hana Hana
اندازه سر جنین شما با دور شکم دو هفته و چند روز فاصله داره ، ولی تا ۳ هفته کامل هم مشکل نداره، من به ۴ هفته رسید ۴ بار داپلر دادم مشکلی نداشت ، الانم که بچه بدنیا اومده خداروشکر مشکلی نداره. همه میگن دور سر مهمه. نگران نباش
0
1401/01/16
سوال کننده
بخاطر وزنشه دور شکمش کم شدع؟
0
1401/01/16
sadeghi ..
عزیزم دختر من دوهفته و خورده ای کم بود دور کمرش پودر لیدی میل خوردم وزنش خییییلی کم بود هفته ۳۷بدنیا اومد ۳کیلو بود نگران نباش
0
1401/01/16
❤mahur❤ ❤mahak❤
راستی سمر قارچم زیاد بخور .قند داری قارچ و کباب بخور فقط
0
1401/01/16
khojaste jana😍
Ac قده
0
1401/01/16
khojaste jana😍
فک کنم
0
1401/01/16
khojaste jana😍
برا وزن گیری جنین موز خرما آجیل مخصوصا بادام هندی بستنی و دلستر و کباب عالیه
0
1401/01/16
khojaste jana😍
و البته ژنتیک هم توش موثره
1
1401/01/16
سوال کننده
کباب تابه ای زیاد میخورم. الانم شام زرشک پلو با مرغ درست کردم. قارچم از بچگی لب نمیزنم
0
1401/01/16
سوال کننده
قد منو باباش خیلی خوبه. فقط من لاغرم و اندامم نسبت ب سنم خیلی جوونتر میزنه. اما شوهرم متعادل و هیکلیه. ینی ب من رفته
1
1401/01/16
پزشک اوما
سلام مامان جان
نگران نباشید وزن و دور شکم دلبندتان اگرچه کمتر از حد مورد انتظار است، اما فعلا جای نگرانی ندارد. در این مرحله باید تلاش کنید تا وضعیت تغذیه خود را اصلاح نمایید. بنابراین مصرف مایعات و به ویژه آب را افزایش دهید.
انواع گوشت ها از گوشت قرمز گرفته تا گوشت سفید را به شکل کبابی مصرف کنید.
انواع حبوبات، به ویژه لوبیا و عدس را بیشتر مصرف کنید. البته به شرط آنکه از ۲۴ ساعت قبل از مصرف حبوبات را خیس کنید تا نفخ آنها به صورت کامل گرفته شده و باعث اذیت شدن معده شما نشوند. جوانه حبوبات خصوصا جوانه گندم و عدس نیز عالی هستند به شرطی که از سلامت آن ها مطمئن باشید. قارچ را در رژیم غذایی خود بگنجانید. البته از خوردن قارچ خام خودداری کنید. میتوانید هر روز قارچ کبابی بخورید. آجیل خام و انواع مغزیجاتی که خام هستند را به صورت روزانه مصرف کنید و اگر برای معده شما سنگین بوده و باعث اذیت شدن سیستم گوارشی میشوند، می توانید آنها را پودر کرده و سپس خرما را بدون پوست در پودر به دست آمده بغلطانید. در روز به این شکل چند عدد خرما همراه با پودر به دست آمده از مغزیجات را مصرف کنید. در صورت صلاحدید پزشک و در صورتی که سطح قند خون شما بالا نباشد، مکمل لیدی نیز را شروع کرده و از آن در طی بارداری خود استفاده کنید. اگر لیدی میل یافت نشد، پودر مکمل غذایی ترومام تروویتال را شروع کنید. همچنین اگر دیابت ندارید ، شیر پرچرب ماجان نیز گزینه خوبی است. حتما به پهلوی چپ بخوابید.
کنجد، موز، مغز تخمه خام و همچنین میوه آووکادو، را بیشتر بخورید. همچنین حتماً برای حداقل چند نوبت در هفته تخم مرغ و ماهی (ماهی دو بار در هفته و از انوع کم جیوه)، بخورید.
این نکات را رعایت کرده و دو هفته دیگر سونوگرافی را تکرار کنید تا بهتر بتوانیم در رابطه با شرایط دلبند شما نظر دهیم🌹
نگران نباشید وزن و دور شکم دلبندتان اگرچه کمتر از حد مورد انتظار است، اما فعلا جای نگرانی ندارد. در این مرحله باید تلاش کنید تا وضعیت تغذیه خود را اصلاح نمایید. بنابراین مصرف مایعات و به ویژه آب را افزایش دهید.
انواع گوشت ها از گوشت قرمز گرفته تا گوشت سفید را به شکل کبابی مصرف کنید.
انواع حبوبات، به ویژه لوبیا و عدس را بیشتر مصرف کنید. البته به شرط آنکه از ۲۴ ساعت قبل از مصرف حبوبات را خیس کنید تا نفخ آنها به صورت کامل گرفته شده و باعث اذیت شدن معده شما نشوند. جوانه حبوبات خصوصا جوانه گندم و عدس نیز عالی هستند به شرطی که از سلامت آن ها مطمئن باشید. قارچ را در رژیم غذایی خود بگنجانید. البته از خوردن قارچ خام خودداری کنید. میتوانید هر روز قارچ کبابی بخورید. آجیل خام و انواع مغزیجاتی که خام هستند را به صورت روزانه مصرف کنید و اگر برای معده شما سنگین بوده و باعث اذیت شدن سیستم گوارشی میشوند، می توانید آنها را پودر کرده و سپس خرما را بدون پوست در پودر به دست آمده بغلطانید. در روز به این شکل چند عدد خرما همراه با پودر به دست آمده از مغزیجات را مصرف کنید. در صورت صلاحدید پزشک و در صورتی که سطح قند خون شما بالا نباشد، مکمل لیدی نیز را شروع کرده و از آن در طی بارداری خود استفاده کنید. اگر لیدی میل یافت نشد، پودر مکمل غذایی ترومام تروویتال را شروع کنید. همچنین اگر دیابت ندارید ، شیر پرچرب ماجان نیز گزینه خوبی است. حتما به پهلوی چپ بخوابید.
کنجد، موز، مغز تخمه خام و همچنین میوه آووکادو، را بیشتر بخورید. همچنین حتماً برای حداقل چند نوبت در هفته تخم مرغ و ماهی (ماهی دو بار در هفته و از انوع کم جیوه)، بخورید.
این نکات را رعایت کرده و دو هفته دیگر سونوگرافی را تکرار کنید تا بهتر بتوانیم در رابطه با شرایط دلبند شما نظر دهیم🌹
0
1401/01/16
پزشک اوما
سلام مامان جان
نگران نباشید وزن و دور شکم دلبندتان اگرچه کمتر از حد مورد انتظار است، اما فعلا جای نگرانی ندارد. در این مرحله باید تلاش کنید تا وضعیت تغذیه خود را اصلاح نمایید. بنابراین مصرف مایعات و به ویژه آب را افزایش دهید.
انواع گوشت ها از گوشت قرمز گرفته تا گوشت سفید را به شکل کبابی مصرف کنید.
انواع حبوبات، به ویژه لوبیا و عدس را بیشتر مصرف کنید. البته به شرط آنکه از ۲۴ ساعت قبل از مصرف حبوبات را خیس کنید تا نفخ آنها به صورت کامل گرفته شده و باعث اذیت شدن معده شما نشوند. جوانه حبوبات خصوصا جوانه گندم و عدس نیز عالی هستند به شرطی که از سلامت آن ها مطمئن باشید. قارچ را در رژیم غذایی خود بگنجانید. البته از خوردن قارچ خام خودداری کنید. میتوانید هر روز قارچ کبابی بخورید. آجیل خام و انواع مغزیجاتی که خام هستند را به صورت روزانه مصرف کنید و اگر برای معده شما سنگین بوده و باعث اذیت شدن سیستم گوارشی میشوند، می توانید آنها را پودر کرده و سپس خرما را بدون پوست در پودر به دست آمده بغلطانید. در روز به این شکل چند عدد خرما همراه با پودر به دست آمده از مغزیجات را مصرف کنید. در صورت صلاحدید پزشک و در صورتی که سطح قند خون شما بالا نباشد، مکمل لیدی نیز را شروع کرده و از آن در طی بارداری خود استفاده کنید. اگر لیدی میل یافت نشد، پودر مکمل غذایی ترومام تروویتال را شروع کنید. همچنین اگر دیابت ندارید ، شیر پرچرب ماجان نیز گزینه خوبی است. حتما به پهلوی چپ بخوابید.
کنجد، موز، مغز تخمه خام و همچنین میوه آووکادو، را بیشتر بخورید. همچنین حتماً برای حداقل چند نوبت در هفته تخم مرغ و ماهی (ماهی دو بار در هفته و از انوع کم جیوه)، بخورید.
مولتی ویتامین را هم مجددا شروع کنید مامان جان در مصرف مکمل ها سهل انگاری نکنید. این نکات را رعایت کرده و دو هفته دیگر سونوگرافی را تکرار کنید تا بهتر بتوانیم در رابطه با شرایط دلبند شما نظر دهیم🌹 🌹
نگران نباشید وزن و دور شکم دلبندتان اگرچه کمتر از حد مورد انتظار است، اما فعلا جای نگرانی ندارد. در این مرحله باید تلاش کنید تا وضعیت تغذیه خود را اصلاح نمایید. بنابراین مصرف مایعات و به ویژه آب را افزایش دهید.
انواع گوشت ها از گوشت قرمز گرفته تا گوشت سفید را به شکل کبابی مصرف کنید.
انواع حبوبات، به ویژه لوبیا و عدس را بیشتر مصرف کنید. البته به شرط آنکه از ۲۴ ساعت قبل از مصرف حبوبات را خیس کنید تا نفخ آنها به صورت کامل گرفته شده و باعث اذیت شدن معده شما نشوند. جوانه حبوبات خصوصا جوانه گندم و عدس نیز عالی هستند به شرطی که از سلامت آن ها مطمئن باشید. قارچ را در رژیم غذایی خود بگنجانید. البته از خوردن قارچ خام خودداری کنید. میتوانید هر روز قارچ کبابی بخورید. آجیل خام و انواع مغزیجاتی که خام هستند را به صورت روزانه مصرف کنید و اگر برای معده شما سنگین بوده و باعث اذیت شدن سیستم گوارشی میشوند، می توانید آنها را پودر کرده و سپس خرما را بدون پوست در پودر به دست آمده بغلطانید. در روز به این شکل چند عدد خرما همراه با پودر به دست آمده از مغزیجات را مصرف کنید. در صورت صلاحدید پزشک و در صورتی که سطح قند خون شما بالا نباشد، مکمل لیدی نیز را شروع کرده و از آن در طی بارداری خود استفاده کنید. اگر لیدی میل یافت نشد، پودر مکمل غذایی ترومام تروویتال را شروع کنید. همچنین اگر دیابت ندارید ، شیر پرچرب ماجان نیز گزینه خوبی است. حتما به پهلوی چپ بخوابید.
کنجد، موز، مغز تخمه خام و همچنین میوه آووکادو، را بیشتر بخورید. همچنین حتماً برای حداقل چند نوبت در هفته تخم مرغ و ماهی (ماهی دو بار در هفته و از انوع کم جیوه)، بخورید.
مولتی ویتامین را هم مجددا شروع کنید مامان جان در مصرف مکمل ها سهل انگاری نکنید. این نکات را رعایت کرده و دو هفته دیگر سونوگرافی را تکرار کنید تا بهتر بتوانیم در رابطه با شرایط دلبند شما نظر دهیم🌹 🌹
1
1401/01/17
سوال کننده
دکتر جان خیلی ممنونم، سپاس از وقتی ک میزارید😘😘😘
1
1401/01/17
سوال کننده
stk: |~|11|~|112_col
1
1401/01/17
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من زنده باشید ❤️❤️❤️
1
1401/01/17
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
0
1401/01/17
❤mahur❤ ❤mahak❤
نه دور شیکمه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




