عزیزم بچه با بچه فرق داره اما طولانی شد پیگیری کنم آریا الان شکر خدا هم غلت میزنم و میخزه
درسته
ولی مامانش همش میگه بچم شاید مشکل داشته باشه منم گفتم اینجا بپرسم
نگه میداره ولی خیلی کم یهو دیدی سرش کج شد یه طرف
خب خسته میشه هنوز زوده اما خیلی طولانی شده حتما پیگیری کنه نهایت ا آخر 5ما
به نظرت ببرنش دکتر ؟!
چون دو شنبه ۴ ماهگیش تموم میشه و میبره واس واکسن
خب همونجا دکتر داره مجانیه هم فقط سوال کنه همه چیرو بگه بهش میگن بهداشت خیلی دقیقه واس مراقبتهای بچه
بچه با بچه فرق داره ،بگید شبا گردن وبدن بچه رو با روغن بدنش چرب کنن
نوه آجی من دردش به جونم 7 ماهشه هنوز غلط نزده, دندون هم در نیاورده, نمیشینه, هر بچه ای یه جوره. همینجوری هم خوردنی و شیرینه 😍
نه هفته ۴۰ تمام رفته بودش برای زایمان
بچه منو جاریم باهم ب دنیااومدن ..اول اون غلت زد بعد پسرمن ..سر نگه داشتن هم اول پسر من نگه داشت بعد اون..متفاوته عزیژم