سلام احتمالا عفونت قارچی باشه
بهتره دکتر معاینه کنه
ولی ترشح پنیری و خارش قارچ هست
پماد کلیترومازول بزن برا خارش عالیه
برای عفونت قارچی فقط خودتو با صابون گوگرد بشور. اب رو اتیشه. لباسای زیرتم با اون بشور
قبلا ب تجویز پزشک استفاده میکردم اما عالی بود
عزیزم داروهایی که استفاده میکنی باید طبق تجویز پزشک و به اندازه باشه شما احتمالا هم به قرص فلو نیاز داری هم به پماد
اگر یکیش و استفاده کنی ممکنه کافی نباشه و بیشتر مقاوم بشه
سلام خانما منم دوروزه ترشح دارم با خارش
رفتم ژل بانوانم گرفتم تاثیر نداره ، خیلی بیتابم میکنه این خارشاااا
خانم دکتر جان منم میخواستم یه تاپیک بزنمو بپرسم که دیدم این دوستمون پرسیدن ممنون میشم یه راه درمان به من بگین چون دکترم تا ۱۵ فروردین نیستن🙏🌼
سلام به روی قشنگتون عزیزم
چند روز تا موعدتان مانده؟