من این دوماهه ک عمل کردم کیست هم در تخمدان چپ بود ولی چسبیده بهش واینکه عمل باز انجام دادم الان تو این دوماه فقط دو هفته اول خونریزی ندتشتم بعدش رو خونریزی شدید افتادم الان این دو هفته میشه ک قط شده ولی ترشوح دارم
0
1400/12/22
سوال کننده

این ترشوحاتمه
0
1400/12/22
مامان ایلیا ...
سلام عزیزم منم پارسال کیست مویی تخمدان داشتم جراحی لاپراسکوپی کردم .من خونریزی یک هفته داشتم کلا .چون میبایست پریود بشم قبل اتاق عمل پریود شدم .شما یعنی مثل سزارین شکمت باز کردن عزیزم؟
0
1400/12/22
مامان ایلیا ...
سنوی شکمی نرفتی بعد عملت عزیزم؟
0
1400/12/22
مامان ایلیا ...
یعنی یک ماه ونیم خونریزی داشتی ؟
0
1400/12/22
سوال کننده
اره
0
1400/12/22
سوال کننده
خونریزی خیلی شدید بود
0
1400/12/22
سوال کننده
هرچه پت گذاشتم جلو دارش نبود
0
1400/12/22
سوال کننده
رفتم دکتر هم گفت طبیعیه
0
1400/12/22
مامان ایلیا ...
گناه چقدسختی کشیدی ..دکترش خوب بوده ؟سرش میشد؟
0
1400/12/22
سوال کننده
اره پیش یه دکتر خوب رفتم
0
1400/12/22
سوال کننده
اره خیلی
0
1400/12/22
سوال کننده
الانم همش ترشو دارم چکار کنم زیر دلم ب شدد درد میگیره و سفت میشه
0
1400/12/22
مامان ایلیا ...
یه دکتر یزد هست الان ۴ساله مریضشم دکتر کرباسی خیلی تجربه داره میخای شماره منشیش بهت بدم؟ آنلاین ویزیت میکنه مشکلت میگی بهش به دکتر میگه فرداش جوابت میده .کلا هزینش ۳۰ تومن هست
0
1400/12/22
سوال کننده
باشه بفرست
0
1400/12/22
سوال کننده
ممنونت میشم
0
1400/12/22
مامان ایلیا ...
خواهش میکنم عزیزم الان برات میفرسم
0
1400/12/22
مامان ایلیا ...
بفرما عزیزم. اگه شمارش بر داشتی پاکش کنم
1
1400/12/22
سوال کننده
دستت درد نکنه
1
1400/12/22
سوال کننده
ممنون
0
1400/12/22
سوال کننده
اره
0
1400/12/22
مامان ایلیا ...
خواهش میکنم عزیزم انشالله مشکلت حل بشه 🙏❤
0
1400/12/22
مامان ایلیا ...
من خودم همیشه دعاش میکنم. هروقت هرمشکلی داشتم برطرف شده .
1
1400/12/22
سوال کننده
انشا الله مشکل همه حل بشه
0
1400/12/22
مامان ایلیا ...
انشالله🙏
0
1400/12/22
ایپک خانوم
عزیزم منم ۳سال پیش عمل شدم اما خونریزی نداشتم اصلا
فقط واس پریود بعدش
خونریزی موقعیه ک رحم دستکاری بشه
فقط واس پریود بعدش
خونریزی موقعیه ک رحم دستکاری بشه
0
1400/12/22
سوال کننده
انشا الله ک منم خوب بشم
0
1400/12/23
پزشک اوما
سلام جان دلم
عزیزم تداوم خونریزی بعد عمل نیازمند ارزیابی هست، حتما سونوگرافی واژینال انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم 🌸
عزیزم تداوم خونریزی بعد عمل نیازمند ارزیابی هست، حتما سونوگرافی واژینال انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم 🌸
0
1400/12/23
سوال کننده
چشم
1
1400/12/23
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم ❤️❤️
0
1400/12/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



440

