منم هم ویتامین دی هم اسید فولیک حالمو بد میکرد دیگه هر جور بود میخوردم شبا قبل خابت بخور
فک کنم ب جاش کندر هم بشه بخوری 🤔
توت فرنگی و نارنگی و کندر منبع فولیک اسید هستن
یدوفولیک دکتربه جاش به من دادحالت تهوع نگرفتم باااون
نه کندر رو بایدحساب شده خورد تورو خدا راجب این چیزا با دکترت صحبتکن
فولیک اسید رو باید بخورید که خدایی ناکرده دچار نقص نشه
کوالی فول برای سه ماهه اول
کندر بچه رو بیش فعال میکنه
فک کنم از عوارض سه ماه اول بارداریه چون منم از هفته شش حالت تهوع شروع شده و بی حالم کلا همش دراز کشیدم
سلام عزیزم فک نمیکنم به دارو ها باشه این علایم کاملا طبیعیه و برای بارداری هست
سلام مامان گل
مارک اسیدفولیک مصرفی را تغییر داده و آخر شب ها قبل از خواب بخورید تا اذیت نشوید. اگر پرکاری تیروئید ندارید یدوفولیک را جایگزین کنید مناسب است.
به علاوه لازم است به این نکته توجه داشته باشید که تهوع و بی حالی از عوارض معمول مکمل اسیدفولیک نبوده و باتوجه به سن بارداری احتمالا خود عوارض بارداری شروع شده اند، در هر حال تحت هیچ شرایطی مصرف فولیک اسید نباید قطع شود ❤️
قرص کیوفولQfol بگیر. شب قبل خواب بخور