سلام مامانا یه سوال جنین شماهم کم تکون میخوره الا هرهفته لگداش اروم تر وکم تر میشه نگران شدم و شماهم باهاش صحبت میکنید هیچ واکنشی نشون نمیده از چند هفتگی واکنش نشون میده خیلی نگران شدم
0
1400/12/10
سوال کننده
خیلی اروم لگد میزنه مثل حباب میترکه اینجوری فقط هس و فقط شبا از ۱۲به بعد شروع میکنه یکم تکون میخوره عادیه مامانا
0
1400/12/10
. .
سلام عزیزم، عادیه نگران نباش
0
1400/12/10
. .
دختر من که باهاش حرف می زدم یا آهنگ می ذاشتم اصلا تکون نمی خورد من می گفتم لابد با دقت گوش می کنه 😁
0
1400/12/10
سوال کننده
ترخدا نرم دکتر یعنی من همش میگم نکنه بد باشه اخه میگن ازاین هفته ها لگدش محکم میشه
1
1400/12/10
سوال کننده
واقعا ممنون خیلی نگران شدم گفتم شاید نمیشنوه گوشاش خدایی نکرده مشکل داره که واکنش نشون نمیده بهم اخه حسش میکنم دست میزارم روشکمم دیگه اصلا تکون نمیخوره نمیدونم به من حساس شده
0
1400/12/10
. .
حرکت از هفته ۲۸ مهمه، ولی زیاد روش حساس نشو همینکه تکون بخوره و حس کنی حرکتشو کافیه، اما اگه نگرانی برو دکتر صدای قلبشو گوش کن آروم شی
1
1400/12/10
سوال کننده
حس میکنم تکون میخوره ولی خیلی اروم میزنه میشه چون استراحت مطلق هستم سراون زیاد تکون نمیخوره
0
1400/12/10
زهرا م....
سلام عزیزم لگداش از هفته ۲۸ به بعد محکم تر میشه
0
1400/12/10
سوگل "مامان میکائیل"
پسر منم اینطوره حتی الانم تکون بخوره بخوام فیلم بگیرم یا دستمو بزارم انگاری حس میکنه خجالتیه اصلا تکون نمیخوره
0
1400/12/10
زهرا م....
مریم جون بچه اولته
0
1400/12/10
زهرا م....
جفتت چیه
0
1400/12/10
سوال کننده
بارداری دوم هست اولیم نموند سراون میترسم بخدا فداتشم
0
1400/12/10
سوال کننده
قدامی
0
1400/12/10
زهرا م....
منظور زایمان کردی یا اینکه تو بارداری سقط شد
0
1400/12/10
سوال کننده
زایمان کردم
0
1400/12/10
سوگل "مامان میکائیل"
قدامی دیرتر کمتر احساس میکنی حرکاتشو
0
1400/12/10
زهرا م....
قدامی برای همونه که لگداش آروم چون اول به جفت میخوره بعد به شکمت
0
1400/12/10
سوال کننده
ممنون خیالم راحت شد داشتم سکته میکردم
0
1400/12/10
زهرا م....
برای من جفتم خلفی لگداش بعضی وقتا محکم میشه ولی تو قدامی آروم نگران نباش
0
1400/12/10
سوگل "مامان میکائیل"
نگران نباش عادیه
0
1400/12/10
سوال کننده
ممنون اروم شدم از بس ازصبح فکر کردم داشتم سکته میکردم
0
1400/12/10
زهرا م....
نه استرس نداشته باش برای بچه خوب نیست
0
1400/12/10
سوال کننده
ممنون عزیزم از راهنمایت
0
1400/12/10
زهرا م....
از هفته ۲۸ به بعد یکم محکم تر میشه
0
1400/12/10
سوال کننده
همش میگم بخدا باز انگار نه انگار دارم دیونه میشم یعنی هرروز یه چیز جدید پیدا میکنم
0
1400/12/10
fatemah .
صب کن عزیزم یک ماه دیگه پهلو برات نمیزاره😁
0
1400/12/10
زهرا م....
حاملگی که هر روزش با دیروزش فرق داره
0
1400/12/10
سوال کننده
ایشالله یعنی من تا ندن تو بغلم باورم نمیشه
0
1400/12/10
زهرا م....
انشالله سالم بغل میگیریش
0
1400/12/10
سوال کننده
ایشالله بخدا من راضیم
0
1400/12/10
fatemah .
برای منم امروز بچه خوبی شده لگداش آروم شده
0
1400/12/10
سوال کننده
ایشالله ممنونم همچین شما گلم
1
1400/12/10
زهرا م....
برای من که بستنی میخورم یعنی میرقصه رسما 😂😂
0
1400/12/10
fatemah .
ان شالله سالم میاد بغلت نگران نباش
0
1400/12/10
سوال کننده
ای خدا عزیزم اروم میشه نمیترسی
0
1400/12/10
سوال کننده
ای جانم من فکر کنم خیلی تنبله اصلا
0
1400/12/10
fatemah .
نه تکوناش رو شمردم عادی بود. شب دیگه نمیزاره یخوابم
0
1400/12/10
زهرا م....
تنبل نیست تکوناش آروم
0
1400/12/10
سوال کننده
ایشالله بخدا هرروز همینو میگم سپردم به اون بالای هرچی خودش بخواد وصلاحم باشه
0
1400/12/10
fatemah .
ان شالله
پسره یا دختر؟
پسره یا دختر؟
0
1400/12/10
سوال کننده
خب من ۱۲شب خیلی فعال میشه خوبه
0
1400/12/10
سوال کننده
پسره فداتشم
0
1400/12/10
fatemah .
اره برای منم ساعت خوابش با من تنظیم نیست
0
1400/12/10
fatemah .
جانم زنده باشه
از ۲۸ تا ۳۰ هفته به بعد اینقد برای من گلدای محکمی میزد من لاغرم جا ندارم خیلی دردم میگرفت
از ۲۸ تا ۳۰ هفته به بعد اینقد برای من گلدای محکمی میزد من لاغرم جا ندارم خیلی دردم میگرفت
0
1400/12/10
سوال کننده
😂😂ای جانم خیلی کیف میده منم تا سه بیدارم باهم بیدار صبح هم از ساعت ۶تا۷بیداره
0
1400/12/10
fatemah .
عزیزدلم😘
1
1400/12/10
سوال کننده
من قبل بار داری لاغر بودم الا چاق شدم چون استراحت مطلق هستم
0
1400/12/10
fatemah .
دوباره شیر بدی لاغر میشی
0
1400/12/10
سوال کننده
بخدا اصلا برام مهم نیس بقران فقط سالم باشه بعد میرم باشگاه خوش هیکل میشم باز 😂😂
0
1400/12/10
fatemah .
ان شالله عزیز😃
0
1400/12/10
سوال کننده
من الا فقط چشم انتظارم زودتر بشه خرداد بدن بغلم اخه یه ایل چشم انتظار هست
0
1400/12/10
fatemah .
دیروز به دکترم میگفتم اینقد لگد محکم میزنه کیسه آب رو پاره نکنه میگفت نه بابا
0
1400/12/10
fatemah .
عزیزم ان شالله سالم بغلته.
0
1400/12/10
سوال کننده
خدا حفظش کنه پسره گلم
0
1400/12/10
fatemah .
قربونت اره عزیزم
0
1400/12/10
سوال کننده
اخی معلومه ماشالله از الا داره به رخت میکشه که زورش میرسه بهت نتونی بزنیش
0
1400/12/10
سوال کننده
زایمانتون طبیعی هست یا سز تا الا زایمان داشتین
0
1400/12/10
fatemah .
دقیقا
0
1400/12/10
fatemah .
من سفالیکم خدا بخواد دوست دارم طبیعی بشم بچه اولمه
1
1400/12/10
سوال کننده
وای دمت گرم اولین نفری هستی میبینم میگی طبیعی انشالله همونی بشه که به صلاحت هست
0
1400/12/10
fatemah .
قربونت ان شالله
0
1400/12/10
سوال کننده
من اولیم طبیعی بود الا همش میکنم ایشالله این سز بشم تو خودم نمیبینم
0
1400/12/10
fatemah .
ان شالله خیر برات پیش بیاد
1
1400/12/10
سوال کننده
ایشالله گلم
0
1400/12/10
❤mahur❤ ❤mahak❤
منم بچه هام دوروزه خیلی اروم شدن نمیدونم چرا 😢
1
1400/12/10
☆☆mahsa ☆☆
سلام عزیزم
منم این هفته اصلا تکون محکم نداشته بچم اصلا لگد نمیزنه و فقط زیردلم مثه حباب میترکه و میلرزع
خعلی نگرانم😔
منم این هفته اصلا تکون محکم نداشته بچم اصلا لگد نمیزنه و فقط زیردلم مثه حباب میترکه و میلرزع
خعلی نگرانم😔
0
1400/12/10
☆☆mahsa ☆☆
هفته پیش بالای نافم بود و یکی دوبار با چشم دیدم لگداشو ولی این هفته اصلااااااا
1
1400/12/10
سوال کننده
ماهور جون دقیقا منم دورزه خیلی اروم شد سرهمین ترسیدم
0
1400/12/10
❤mahur❤ ❤mahak❤
نمیدونم چشون شده بچه ها😂😂
0
1400/12/10
سوال کننده
میگن جاش تنگ میشه نگران نباش همین که بشماری خوب باشه جای نگرانی نداره
0
1400/12/10
سوال کننده
والا خوش شون میاد استرس بگیرم
0
1400/12/10
سوال کننده
من میخواستم دیگه برم دکتر که دوستان خیالمو راحت کردن خداروشکر یکم اروم شدم
0
1400/12/10
☆☆mahsa ☆☆
جاش تنگ بشه حرکاتش باید محکم باشه
بچه من اصلا حرکت و ضربه محکم نداره
بچه من اصلا حرکت و ضربه محکم نداره
0
1400/12/10
سوال کننده
والا من تجربه ندارم بدونم ولی انشالله که چیزی نیس گلم
0
1400/12/10
❤mahur❤ ❤mahak❤
خب کلا همینه مدلش آروم
0
1400/12/10
❤mahur❤ ❤mahak❤
ولی من ضربه هاشونمحکم و زیاد بود ولی دوروزه ریز ریز
0
1400/12/10
سوال کننده
من کلا محکم تا الا ازش ندیدم
0
1400/12/10
سوال کننده
فقط حالت حباب میترکه یا یکی خیلی اروم میزنه انگار همین همه میگن مال جفت قدامی هست سراونه
0
1400/12/10
☆☆mahsa ☆☆
شما ۴ هفته از من عقبی خو
0
1400/12/10
☆☆mahsa ☆☆
من جفتم خلفیه خو
0
1400/12/10
سوال کننده
اره ولی اخه نباید یه زره محکم بزنه
0
1400/12/10
☆☆mahsa ☆☆
میگم ک برا من میزد تازه داشتم ذوق میکردم با چشم دیده میشه ولی ی هفتهاس انگار ن انگار
0
1400/12/10
سوال کننده
کلا لگد نمیزنه یااروم شده ازپزشک نپرسیدی
0
1400/12/10
سوال کننده
بعد ببخشید شما الا روزی چند وعده غذا میخورید یا توی ۲۵هفته اشتهاتون چه طور بود بخاطر وزن بچه میپرسم
0
1400/12/10
☆☆mahsa ☆☆
منکه تازه یکماهه دارم بیشتر غذا میخورم هنوزم وزن اضافه نکردم
0
1400/12/10
☆☆mahsa ☆☆
الان تخصصی پرسیدم
0
1400/12/10
سوال کننده
من چون دووعده میخورم همش میترسم میگم نکنه کم میخورم
0
1400/12/10
☆☆mahsa ☆☆
چرا دو وعده؟
0
1400/12/10
سوال کننده
اصلا اشتها ندارم ازخواب بلند میشم ساعت ۱ظهره صبحانه میخورم دیگه میره تا۷شب باز یه لقمه شام بخورم
0
1400/12/10
☆☆mahsa ☆☆
سعی کن بیشتر بخوری
0
1400/12/10
سوال کننده
فردامیرم یکم چیزای مقوی میخرم هرجوری شده بخورم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



376

