سلام دوستان وخانم دکترلطفازودجواب بدیدهم توسونوهم توآزمایشات غربالگری خاهرم مشکله میشه ببینیدشون نظرتونوبگیدینی بایدسقط کنه؟؟
0
1400/12/09
سوال کننده

0
1400/12/09
سوال کننده

0
1400/12/09
💜 فاطیما 💜
سلام عزیزم
نه سقط چرا خدا نکنه
باید بره سلفری بده
خیلی ها ریسک داره آزمایشاشون این تازه ریسک متوسط هست یعنی از هر ۵۵۰ بچه که به دنیا بیاره یکیش احتمال سندروم داون داره
منم ریسک متوسط داشتم سلفری دادم خداروشکر سالم بود
نه سقط چرا خدا نکنه
باید بره سلفری بده
خیلی ها ریسک داره آزمایشاشون این تازه ریسک متوسط هست یعنی از هر ۵۵۰ بچه که به دنیا بیاره یکیش احتمال سندروم داون داره
منم ریسک متوسط داشتم سلفری دادم خداروشکر سالم بود
0
1400/12/09
سوال کننده
عزیزم تودوتاهم سونوهم آزمایشتون ریسک داشتید؟
0
1400/12/09
سوال کننده
اخه دکتراحمقش جواب نمیده میگه استرس میگیری فقط میگم تودوتامشکله
0
1400/12/09
elahe s
مشکل ژنتیکی تو خانواده مادر یا پدر دارن؟
0
1400/12/09
سوال کننده
نه
0
1400/12/09
سوال کننده
ریسکتون توچه رنجی بوداین الان 550شماچندبود
0
1400/12/09
elahe s
انشالله ک نی نی سالم باشه من رفتم برا سلفری پرسیدم دکتر میگفت از صدتایی ک ازمابش میشن فقط یکی مشکل دارع
0
1400/12/09
elahe s
فقط مادر استرس نداشته باشه ک فردا بچه اش عصبی نشه🙂🙃
0
1400/12/09
سوال کننده
خدااززبونت بشنوهه
0
1400/12/09
سوال کننده
توروخداحامله ای براش دعاکن
0
1400/12/09
❤mahur❤ ❤mahak❤
سونو چرا ریسک داره؟
1
1400/12/09
❤mahur❤ ❤mahak❤
من دوستم هم عدد ان تیش هم ازمایشش مشکل داش.امینو داد سالم بود.الان این ماه زایمانشه
0
1400/12/09
massi... .
عزیزم سونو که خوبه
0
1400/12/09
massi... .
ریسک ازمایش هم یک به ۵۵۰ هست
مطمعن باش سالمه مشکلی نداره
فقط برای اینکه خیالش راحت بشه یا امنیو سنتز یا سل فری انجام بده
مطمعن باش سالمه مشکلی نداره
فقط برای اینکه خیالش راحت بشه یا امنیو سنتز یا سل فری انجام بده
0
1400/12/09
سوال کننده
نمیدونم دکترش گفت دکترسونوهم احتمال داده
0
1400/12/09
massi... .
اخه عدد ان تی نرماله
0
1400/12/09
سوال کننده
خداکنه عزیزم بارداری براش دعاکن توروخدا
0
1400/12/09
massi... .
چشم عزیزم
حتما بچش سالمه الکی استرس نده به خودش تو همین اوما ببین چقد ریسک داشتن ۹۹ درصد بچه هاشون سالم بوده نگران نباشید
حتما بچش سالمه الکی استرس نده به خودش تو همین اوما ببین چقد ریسک داشتن ۹۹ درصد بچه هاشون سالم بوده نگران نباشید
0
1400/12/09
massi... .
جفتشم پایینه استراحت کنه
0
1400/12/09
سوال کننده
میگم عزیزم عددانتی وcRLنرماله؟؟
0
1400/12/09
massi... .
ان تی که نرماله
وقتی رفته سونو طبق پریود چند وقت بوده ؟
وقتی رفته سونو طبق پریود چند وقت بوده ؟
1
1400/12/09
massi... .
دکتر خواجه پور یکی از بهترین دکترای سونو گرافی تو پیجش دیدم میگفت ان تی تا دو و نیم و ۳ مشکلی نداره
0
1400/12/09
سوال کننده
عزیزم ازش پرسیدم الان بهت میگم جایی نرو
0
1400/12/09
massi... .
باشه گلم
0
1400/12/09
سوال کننده
دکترش گفته دورگردنش باید1و2باشه تو1.5
1
1400/12/09
massi... .
عزیزم ان تی تا ۲ مطمعنم که نرماله حتی بعضی دکترا تا ۳ میلی متر هم میگن نرماله این چطور گفته ۱.۵ زیاده 😂😂
0
1400/12/09
سوال کننده
12هفته و7روز
0
1400/12/09
massi... .
خب پس crl هم خوبه مشکلی نداره زیاد با پریود فرق نداره
منم روزی که رفتم ان تی طبق پریود ۱۲ هفته و ۴ روز بودم ولی طبق crl دقیقا ۱۲ هفته بودم ۴ روز عقب تر بودم
مشکلی نداره
منم روزی که رفتم ان تی طبق پریود ۱۲ هفته و ۴ روز بودم ولی طبق crl دقیقا ۱۲ هفته بودم ۴ روز عقب تر بودم
مشکلی نداره
0
1400/12/09
سوال کننده
ببخشی عزیزم11هفته و7روزطبق سونو12هفته و1روز
0
1400/12/09
massi... .
خب چه بهتر فسقلی رشدش هم خوب بود جلوتر بوده
0
1400/12/09
massi... .
مشکل سونو فقط اینه که جفتش پایینه که باید استراحت کنه و شیاف بزاره
1
1400/12/09
سوال کننده
خداازدهنت بشنوه گلم
2
1400/12/09
massi... .
البته درباره اون میوم که نوشته دکتر باید نظر بده ولی بچه خوبه
ازمایش هم ریسکش زیاد نیست
ازمایش هم ریسکش زیاد نیست
0
1400/12/09
massi... .

0
1400/12/09
سوال کننده
مرسی عزیزم ایشالله بسلامتی زایمان کنی
1
1400/12/09
massi... .
قربونت گلم 🤩
0
1400/12/10
فاطمه ننه صدرا
نه چرا سقط ،میره سلفری میده از من ۱،۸۰ بود ان تی ولی ازمایشم LOwریسک بود واسه دوستم دو ونیم بود آزمایش خونش هم ریسک زده بود رفت سلفری خداروشکر سالم بودن نی نی هاش الان ۹ماهه ک ب دنیا اومدن
0
1400/12/10
فاطمه ننه صدرا
یاخدا چقدر بی سواده دکترش حتما دکترشو عوض کنه از من یک وهشتاد بود دکتر گفت نرماله از ابجی شما ۱.۸۷ ،درمورد ریسکی ک توی ازمایشه بهتره واسه اینکه خیالش راحت بشه بره سلفری بده
0
1400/12/10
سوال کننده
خداروشکر
0
1400/12/10
سوال کننده
پس فرداقراره بره
0
1400/12/10
سوال کننده
چندروزه جوابش اومد؟
1
1400/12/10
💜 فاطیما 💜
من ریسکم ۱ به ۶۹۵ بود
سونوم مشکلی نبود سونوی خواهر شما هم مشکلی نداره نرماله فقط میوم داره که اونو خیلی ها دارن
چه دکتر بی ملاحظه ای این چه طرز جواب دادن به بیماره اینجوری که بیشتر استرس بهش وارد کرد
بگو ب سلفری بده خیالش راحت بشه
ملت ریسکشون مثبت میشه بچه سالمه
این بنده خدا که ریسکش متوسطه....
سونوم مشکلی نبود سونوی خواهر شما هم مشکلی نداره نرماله فقط میوم داره که اونو خیلی ها دارن
چه دکتر بی ملاحظه ای این چه طرز جواب دادن به بیماره اینجوری که بیشتر استرس بهش وارد کرد
بگو ب سلفری بده خیالش راحت بشه
ملت ریسکشون مثبت میشه بچه سالمه
این بنده خدا که ریسکش متوسطه....
1
1400/12/10
💜 فاطیما 💜
جفتش هم پایینه که فقط باید استراحت کنه و پله نره و پیاده روی طولانی و کار سنگین و نزدیکی نکنه
همین...
همین...
0
1400/12/10
سوال کننده
دکترچراجواب نمیده؟؟
0
1400/12/10
سوال کننده
میگم که ژنتیک که میگن شامل فامیل درجه دووسه هم میشه نوه عموبابام این مشکل روداشت ینی ممکنه ازاون به ارث رسیده؟؟
0
1400/12/10
massi... .
فکر نکنم نوه عموی بابا خیلی دوره
ولی عزیزم چرا انقد نگرانید یه سلفری بدین و همه چیز را بسپارید به خدا این استرس ها بیشتر برای بچه اثر بد داره
ولی عزیزم چرا انقد نگرانید یه سلفری بدین و همه چیز را بسپارید به خدا این استرس ها بیشتر برای بچه اثر بد داره
1
1400/12/10
سوال کننده
مرسی گلم
0
1400/12/10
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
خیر جانم دلیلی برای سقط وجود ندارد، چه کسی گفته باید سقط کنند؟!
در غربالگری خواهر محترم شما، ریسک محاسبه شده برای تریزومی ۱۸ و 13 در محدوده کم خطر قرار دارد اما در مورد تریزومی 21 یعنی سندروم داون، ریسک محاسبه شده اگرچه مثبت و پرخطر نیست، اما در محدوده حد وسط قرار دارد. به بیانی اگر 550 خانم و مادر باردار مشابه به شرایط ایشان باشند، فرزند یک نفر از بیمار و فرزند مابقی سالم است. اگرچه این رقم به نظر ناچیز است اما در علم پزشکی و باتوجه به اینکه بیماری داون درمان پذیر نیست، اهمیت بسیار زیادی دارد و بنابراين در صورت صلاحدید پزشکتان باید بررسی های تکمیلی انجام شوند تا مطمئن شویم که دلبند خواهرتان سالم است. بهتر است سل فری دی ان ای یا همان nipt انجام شود و یا غربالگری مرحله دوم را به شیوه سکوئنشنتل در همان آزمایشگاه قبلی که مرحله اول انجام شده، انجام شود. تصمیم گیری نهایی در مورد نوع بررسی مورد نیاز با پزشک است. اما من به شخصه سل فری دی ان ای را پیشنهاد می کنم🌷
خیر جانم دلیلی برای سقط وجود ندارد، چه کسی گفته باید سقط کنند؟!
در غربالگری خواهر محترم شما، ریسک محاسبه شده برای تریزومی ۱۸ و 13 در محدوده کم خطر قرار دارد اما در مورد تریزومی 21 یعنی سندروم داون، ریسک محاسبه شده اگرچه مثبت و پرخطر نیست، اما در محدوده حد وسط قرار دارد. به بیانی اگر 550 خانم و مادر باردار مشابه به شرایط ایشان باشند، فرزند یک نفر از بیمار و فرزند مابقی سالم است. اگرچه این رقم به نظر ناچیز است اما در علم پزشکی و باتوجه به اینکه بیماری داون درمان پذیر نیست، اهمیت بسیار زیادی دارد و بنابراين در صورت صلاحدید پزشکتان باید بررسی های تکمیلی انجام شوند تا مطمئن شویم که دلبند خواهرتان سالم است. بهتر است سل فری دی ان ای یا همان nipt انجام شود و یا غربالگری مرحله دوم را به شیوه سکوئنشنتل در همان آزمایشگاه قبلی که مرحله اول انجام شده، انجام شود. تصمیم گیری نهایی در مورد نوع بررسی مورد نیاز با پزشک است. اما من به شخصه سل فری دی ان ای را پیشنهاد می کنم🌷
1
1400/12/10
سوال کننده
ممنونم ازپاسخگویتون عزیزم عددی ان تی بالاست؟؟؟
0
1400/12/10
💜 فاطیما 💜
نه بابا این نسبت خیلی دوره
من خواهر همسرم مشکل داشت ریسکم متوسط بود خداروشکر سلفری سالم بود
من خواهر همسرم مشکل داشت ریسکم متوسط بود خداروشکر سلفری سالم بود
0
1400/12/10
پزشک اوما
نه جان دلم عالی هست💗
0
1400/12/10
سوال کننده
ممنونم عزیزم😘😘
0
1400/12/10
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️
0
1400/12/10
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1400/12/10
leila 85
ریسک پسر اول من ۱ به ۳۸۰ بود ان تی ام دو نیم سلفری دادم خداروهزارمرتبه شکر سالم سالمه کنارم داره شیطونی میکنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



703

