سلام خانم دکتر جان من یه خال داشتم گوشه لبم ولی کمرنگ بود الان ۱۲ هفته هستم دوهفتس مدام بخاطر کرونا تب خال میزنم امروز تب خالا خوب شدن دیدم خاله پررنگ شده الان میترسم نکنه چیز بدی شده باشه بقیه هم نظر بدن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



575
1400/12/05








