عشقاممممم...دارم خونمومرتب میکنم که بعدازانتقال راحت باشم...فقط چندتاسوال..من میخوام ظرف یک بارمصرف بخرم حدااقل تادوهفته غذابپزم بزارم فریزر..به نظرتون کارم درسته بعدچه غذاهای خوبه که فریزشده باشه؟؟؟ درموردبدنج هم گفتم بپزم بزارم توفریزر...بیاییدعشقاممم...خونمومرتب میکنم پنجره وبالکن وحموم ودسشویی رومیشورم بعدکابینتهاوکمدهامومرتب کردم لباسهای اضافی رودورریختم کلاتموم خونه روتقریبا کردم عین دسته گل.....بیاییدبگیدچکاراکنممم مخصوصااونایی که بعدانتقال اومدن خونه چی اذیتشون میکرده که گفتن کاش قبل انتقال انحام داده باشیمممم...فدای تک تکتون بشم باحال خوبتون وشکم گندتون واسم دعاکنید خیلی زجرکشیدم خیلی بعدازنه سال ازخداواسم بخوایید که به منم نی نی بده...روزی ۱۴تاقرص میخکرم دوتاشیاف دوتاامپول تموم شکمم کبوده خدابهم رحم کنه😢😢😢
0
1400/11/29
سوال کننده
ممنون عزیزولم طعمش تغییرنمیکنه...
0
1400/11/29
سوال کننده
ممنون عزیزدلممم
0
1400/11/29
masi🌿 𔘓 𔓘
میتونی انواع خورشت بپزی و فریز کنی من امتحان کردم ولی برنج رو تالا نذاشتم فریز
0
1400/11/29
❤️ بهار ❤️
سلام عزیزم
انشاءالله به سلامتی کارتو انجام بدی و نی نی بیاری
انشاءالله به سلامتی کارتو انجام بدی و نی نی بیاری
0
1400/11/29
❤️ بهار ❤️
میگم عزیزم چطور توی پلوپز برنج میپزی؟
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
سلام عزلی
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
خوبی
0
1400/11/29
👸Zahra👸 Moghadam
نه اصلا
0
1400/11/29
💕آرزو💕 .
غزل برنجو بزار پلو پز تازه ب تازه بخور
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
غزل های غزل
0
1400/11/29
💕آرزو💕 .
خورشتو ک میخای گرمش کنی فورا برنجتو بزار
0
1400/11/29
💕آرزو💕 .
فریزی خیلی بده🤢
0
1400/11/29
💕آرزو💕 .
دیگ کلا ک رو تخت نمیخای باشی😃
1
1400/11/29
مهرسا عشقم
غزل یه مدت عذا از بیرون بگیر این جوری خدای نکرد شاید مسموم بشی
1
1400/11/29
مهرسا عشقم
میدونم غذا بیرون گرون تر ولی جاهای هست که کتلت کوکوماکارونی اسنک این چیزها دارن که تازه هست قیمت هاشون از کباب گوشت برنج به ضرف تر
0
1400/11/29
سوگل "مامان میکائیل"
ایشالا ک انتقالت راحت خوب موفقیت امیز باشه نیازم به استراحت مطلق نباشی منم فریز میکنم ولی میریزم پلاستیک فریزر برنج همون لحظه درست میکنم چون بازم گرم کردن برنج خودش گرفتاری داره.
14
1400/11/29
yase zahra
الهی 😭🥺🥺🥺 اشک تو چشامجمع شد از خوندن پیامت
الهی به حق آبروی حسین بری انتقال و مامان دوقلو ها بشی من با این حالم با یسنا کوچولوم برات دعا کردم ایشالا خدا بشنوه
الهی به حق آبروی حسین بری انتقال و مامان دوقلو ها بشی من با این حالم با یسنا کوچولوم برات دعا کردم ایشالا خدا بشنوه
5
1400/11/29
خانم گل .
عزیزم انشالله ک تو تاپیک بعدیت کنار اسمت هفته بارداریتو ببینیم😍
4
1400/11/29
خانم گل .
بنظر من داخل قابلمه های دردار کوچیک بریز خورششتو بعد بزار فریزر
هم از ظرف یکبار مصرف و پلاستیک خیلی بهتر و سالمتره
هم اینکه با همون ظرفش میزاری رو شعله گرم میکنی
هم از ظرف یکبار مصرف و پلاستیک خیلی بهتر و سالمتره
هم اینکه با همون ظرفش میزاری رو شعله گرم میکنی
3
1400/11/29
🌺ستاره احمدی🌺
سلام عزیزم خوبی ان شاءالله یه انتقال مثبت داشته باشی و دوتا نی نی توی وجودت رشد کنن بزرگ بشن به سلامتی به دنیا بیان بزرگ بشن برات بخندن همه روزای سختت یادت بره، غذای فریز شده هیچ عیبی نداره بخوری طعمشم فرقی نمیکنه فقط اینکه باید توی ظرف کاملا دربسته باشن یا توی نایلونی که قشنگ گره خورده باشه که هوا رد و بدل نشه هیچ عیبی نداره، برنج پلویی کن بزار خنک بشه بعد به اندازه هر وعده فریز کن، وقتی خواستی بخوری همون یخ زده بزار قابلمه زیرشو روشن کن گرم بشه انگاری تازه دمش زدی، خورشت هم دوباره همین طور، قیمه، قرمه سبزی، کته گوجه، دمپخت، سیب زمینی خلال کن بسته بندی کن بزار فریزر بعد که خواستین بخورین همون یخ زده بندازش آب درحال جوش یکم نمک و آبلیمو بزن بعد آبکش کن سریع سرخش کن، مرغ هم الان تکه ای کن آبپز کن بزار فریزر، بعد خواستین بخورین دوباره بندازش آب درحال جوش بعد سرخ کنید کاملا تازه، حتی سمبوسه میتونی آماده درست کنی بپیچی نون بزاری ظرف دریسته فریزر بمونه بعد بزاری بیرون داخل قابلمه نسوز سرخ کنی، مواد کتلت، مواد ماکارانی درست کنی
0
1400/11/29
🌺ستاره احمدی🌺
آره تو قابلمه میشه ولی هوا نباید رد و بدل بشه باید کاملا جزم بشه
2
1400/11/29
✨کوثَر✨ .
سلام غزل جون ایشالله انتقالت خوب پیش میره
و از ماه دیگه کنار اسمت دیگه هفته بارداری زدس ایشالله 🤲
و از ماه دیگه کنار اسمت دیگه هفته بارداری زدس ایشالله 🤲
1
1400/11/29
خانم گل .
اصلا بحث گرونی نیست
غذای بیرون هر چی ام ک. باشه مثل غذای خونگی سالم و بهداشتی نمیشه
غذای بیرون هر چی ام ک. باشه مثل غذای خونگی سالم و بهداشتی نمیشه
0
1400/11/29
خانم گل .
اوهوم برا همین میگم در دار باشه
1
1400/11/29
مریم گلی
خورشت من گذاشتم زیاد دیر استفاده نکنی مزش فرق نمیکنه ولی برنج بدمزه میشه کلا
2
1400/11/29
☆☆mahsa ☆☆
سلام غزل جونی انشالله ۴ تا غزل کوچولو تو عید تو دلت باشه و هی بیای از حالت تهوع هات تاپیک بذاری😍😍😍😍
غذا برا فریزر رو حتما حتما بزار کاااااملا خنک شه وقتی سرد سرد باشه تو ظرفهای پلاستیکی هیچ مشکلی نداره عزیزم
غذا برا فریزر رو حتما حتما بزار کاااااملا خنک شه وقتی سرد سرد باشه تو ظرفهای پلاستیکی هیچ مشکلی نداره عزیزم
0
1400/11/29
☆☆mahsa ☆☆
برنج رو بزار پلوپز راااااحت
عدس پلو و دمپختک و غذاهای اینجوری همه تو پلوپز راحت پخته میشن فقط خورش فریز کن
عدس پلو و دمپختک و غذاهای اینجوری همه تو پلوپز راحت پخته میشن فقط خورش فریز کن
1
1400/11/29
روژمان ❤
انشاالله بیای خبر بارداریتو بدی عزیزم
1
1400/11/29
مامان فرشته ها 💓 💓
حالا به نظر من استراحت مطلق بودن و غذا درست نکردن تاثیری توی نتیجه نداره
ولی خوردن غذاهای فریز شدن و مونده است با خوب نیست
دو سه روز اول رو شوهرت درست کنه ولی بقیشو میتونی سرپا غذاهای ساده درست کنی که غذای مونده نخوری
ولی خوردن غذاهای فریز شدن و مونده است با خوب نیست
دو سه روز اول رو شوهرت درست کنه ولی بقیشو میتونی سرپا غذاهای ساده درست کنی که غذای مونده نخوری
0
1400/11/29
❤️ آنـــه ❤️ m
عزیزم ان شالله با سلامتی و دل خوش و خبرای خوب برگردی
ولی قبل انتقال هم خودتو خسته نکن که بدنت ضعف نداشتع باشع
کار همیشه هست
نهایتش اون دوهفته رو از بیرون غذا میخری، اصلا بخودت سختی نده
ولی قبل انتقال هم خودتو خسته نکن که بدنت ضعف نداشتع باشع
کار همیشه هست
نهایتش اون دوهفته رو از بیرون غذا میخری، اصلا بخودت سختی نده
2
1400/11/29
فاطیما احمدی
سلام عزیزم انشالله که زود زود بیای و بگی مامان شدی عزیزی فداتشم انشاالله خدا بهت دوتا نینی سالمو صالح بده
1
1400/11/29
فاطیما احمدی
انشاالله باخبر خوب بیای عزیزم
0
1400/11/29
❤مریم باانو❤ .
سلام غزل جون خسته نباشی عزیزم
ان شاءالله که حاجتت روابشه وبه آرزوی دلت برسی
غزل بنظرم برنج فریز خوب نیست چندنمونه خورشت بپز زیاد باشه فریز کن
وبعدش هی برنج رو درست میکنی برنج درست کردن کاری نداره
ان شاءالله که حاجتت روابشه وبه آرزوی دلت برسی
غزل بنظرم برنج فریز خوب نیست چندنمونه خورشت بپز زیاد باشه فریز کن
وبعدش هی برنج رو درست میکنی برنج درست کردن کاری نداره
0
1400/11/29
khadijeh gandom
سلام عزیزم انشالله که خدا بهت نی نی های سالم بده.من همیشه خورشت هامو فریز میکنم ولی برنج رو تازه میپزم اصلا هم طعم خورشت عوض نمیشه ولی تا حالا سرخ کردنی امتحان نکردم
0
1400/11/29
khadijeh gandom
راستی خورشت هارو هم تو ظرف دردار ماکروفری میریزم هیچیش نمیشه میخام گرم کنم میریزم تو قابلمه میذارم باشعله کم گرم بشه
0
1400/11/29
مامان حلما 👨👩👧
سلام عزیزم انشالا که خوش خبر باشی این دفعه
من هم برنج هم خورشت فریز کردم عالی بوده اصلا طعمش عوض نشده
من هم برنج هم خورشت فریز کردم عالی بوده اصلا طعمش عوض نشده
0
1400/11/29
ارزو far
سلام غزل جان انشاالله نتیجه مثبت میگیری خدا بهت دوتا فرشته میده .اگه میتونی این دوهفته رو برو پیش مادرت کلا استراحت کن ولی در کل بعد انتقال میتونی برگردی به کارای روزانه .برا خودت جوجه محلی بگیر فریز کن .اون مدت چند بار آب جوجه درست کن بخور اصلا استرس هیچی رو نداشته باشه خونه تمیزه و کثیفه اصلا برات مهم نباشه
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
غزل کجا رفتی خودت
0
1400/11/29
الهام. مامان سما
به نظرم غذا درست کردن از غذا گرم کردن راحت تره چقدرم بعدش باید ظرف بشوری . برنج رو با آب بپز یا تو پلوپز بزارو اینکه غذاهای آسون درست کن مثل آبگوشت ها و سرخ کردنیا ولی غذای فریزری نخور
1
1400/11/29
نسترن ..
غزل جانم ان شالله ک اینبار با دست پر میای و سالمو سلامت امیدت بخدا باشه از عمق وجودم از خدا میخام دوتا فسقل خدا بهت بده مث من شبا بیدار خابی بکشی با ونگ زدنشون
0
1400/11/29
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سلام غزلی جاری من بعد انتقال یادمه خونه استراحت میکرد حتی سرکار نرفت خودش اینطوری خواست تا اینکه جواب ازمایشش مثبت شد کلا ۹ ماهو استعلاجی گرفت دیگ نزدیک زایمانشه مادرشوهرم بهش رسیدگی میکنه غدا اینا فریز نکرد بدونم
0
1400/11/29
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
انشالله خبرای خوب میشنویم
0
1400/11/29
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
😍😍😍
0
1400/11/29
yase zahra
غزل یه دقیقه بیا تاپیک تعبیر خوابت عزیزم
0
1400/11/29
Mahdis K
دوران دانشجوییم خوابگاه که میموندم غذاهای فریزی مثه سس ماکارونی، قیمه، قورمه سبزی، کتلت، کباب، مرغ پخته شده، کبا مرغ، خورشت کرفس، هویج سرخ شده از خونه میبردم و تا اونا گرم شه برنجم میذاشتم کته میشد.
ایشالا که نی نی تو دلت سبز شه.
ایشالا که نی نی تو دلت سبز شه.
0
1400/11/29
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
غزل جونم بسلامتی انشالله تقریبا 2 هفته دیگه میای و جواب ازمایش مثبتت میزاری برامون 😍😍😍😍❤❤❤🤲🤲🤲
0
1400/11/29
الی ...
من روزای اول بارداری قبلیم ک خون ریزی داشتم نباید از جام بلند میشدم.ی گاز مسافرتی داشتم گذاشته بودم کف آشپزخونه همه وسایل آشپزی ام گذاشته بودم زمین پیش گازم .همونجا کنار گاز دراز میکشیدم یواش یواش آشپزی ام میکردم .حتی سیم تلفن ام بلند کرده بودم آمده بود تا پیش رختخوابم ک حتی نخوام برای تلفن جواب دادن بلند بشم.اگه بدت نمییاد ی توالت فرنگی ام بگیر
0
1400/11/29
الی ...

از این گازا میگم.بگیر بزار زمین ک هی نخوای سرپا وایسی آشپزی کنی.خیلی خوبه
0
1400/11/29
سوال کننده
جااانم گلم بفرما
0
1400/11/29
سوال کننده
باسه
0
1400/11/29
سوال کننده
میخوام جبران مافات کنممم😆😆
1
1400/11/29
سوال کننده
ممنون گلم باشه
0
1400/11/29
سوال کننده
فدات بشم عشقمممم به خداقسم محتاج دعای تک تکتونممم😢😢
0
1400/11/29
سوال کننده
😘😘😘
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
غزل
0
1400/11/29
سوال کننده
فدات بشم ستاده جوون ممنونم خیلی حرفهات خوبن ممنون حتماعمل میکنمم
0
1400/11/29
سوال کننده
جااانم😁😁
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
چطوری دختر خوبی
1
1400/11/29
سوال کننده
ممنون خشکلم خدانینیتوحفظ کنه گلم
0
1400/11/29
سوال کننده
خخخخخخ خوب بایه کم هیجان ویه کوچولواسترس
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
من شناختی یا بیام برات یاد آوری کنم
0
1400/11/29
سوال کننده
ممنونم خشکلممم..۴تااحیانا کمنیست مهسااا
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
انشالله که همه این ها برات خاطر خوبه بش حاملگی خوبی داشت باشی
0
1400/11/29
سوال کننده
کاراموکردم دیگه شوهرم که خداییش کمک میکنه ممنون گلم
0
1400/11/29
سوال کننده
🤔🤔🤔🤔🤔
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
بیشتر به مغزت فشاره بیار
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
😂😂😂
0
1400/11/29
سوال کننده
مامان امیر
0
1400/11/29
سوال کننده
گوزووووو
0
1400/11/29
سوال کننده
معصومه
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
افرین
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
بهت امیدوارم بچه ات باهوش بشه 😂
0
1400/11/29
سوال کننده
کثافتتتتتتتتتت چرااسمتوتغییردادی..به خداازروعکس بچت شناختمتتتت
0
1400/11/29
سوال کننده
الهی فدات بشم بیشوررررر
0
1400/11/29
سوال کننده
مصیییی
0
1400/11/29
سوال کننده
دیدیییی😢😢😢
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
خخخ خواستم گمنام بیام این بار
0
1400/11/29
سوال کننده
ممنون فاطی عشقممم توهم همینطوررراستی توچ خبر نشده هموز
0
1400/11/29
سوال کننده
توصددفه هم بیایی بتزم مصی منی گوزووو
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
خدانکن فدا دخمل پسری خودت بشو
0
1400/11/29
سوال کننده
سلامعشقم چشممم همینکارومیکنمم
0
1400/11/29
سوال کننده
بی ادبببب
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
😂😂همین بگو کلن ضایع هستم
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
فردا به امیدخدا کار انتقال هست برات
0
1400/11/29
👠💄ꑄꋬꃬꋬꋪ 👩❤️👨👶👶👶
اخییییی بسلامتی غزل تو عنا بچه هات گم شی غرق شی 😍😍😍😍😍
0
1400/11/29
سوال کننده
ممنون گلم ..مادرمم طفلی خودش مریضه نمیشه برم توخونه خودم حس میکنمم راحتترم
0
1400/11/29
سوال کننده
اخخخ نسی انشالله یه گل پسرعین مال توو
0
1400/11/29
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عزیز خورشت فریز کن ولی برنج مگه طبخش چقدر طول میکشه از فریز بخای در بیاری و بعد بخای یخش آب شه و گرم کنی که بیشتر زمان میبره
0
1400/11/29
سوال کننده
سحرررررررررررر😢😢😢😢
0
1400/11/29
سوال کننده
واسم دعاکنیدتوروخدااا
0
1400/11/29
❤️panah❤Rasta❤ 😍
غزل جونی بسلامتی جنینات بچسبه به دلت
0
1400/11/29
سوال کننده
چشممم
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
انشالله که دوقلو سلامت بیاد بغلت تمام این سختی هات فراموش بشه
1
1400/11/29
سوال کننده
اخخ مهسامرسیییی عشقممم
0
1400/11/29
سوال کننده
فدای تک تکتون بشممنننننن..
0
1400/11/29
🌱Saba 🌱
سلام غزل جونم انشالا دو هفته دیگه بی بی مثبتتو بزازی😍😍
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
چندتا قرار برات انتقال بدن
0
1400/11/29
سوال کننده
اتفاقایکی دارم مرسی که یاداوری کردی یادمنبود
0
1400/11/29
👠💄ꑄꋬꃬꋬꋪ 👩❤️👨👶👶👶
انشالله هرروز خوشحال تر از دیروزت باشی با خبرای خوب 😍
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
من دختر عمو دوتا دوقلو براش انتقال داد بودن خدارشکر العان بسلامت به دنیا امدن
0
1400/11/29
سوال کننده
یکشنبه ساعت ۱ظهررررمیرمانتقال شب اونجامیمونم صبحش برمیگردیم باماشین شخصی
0
1400/11/29
سوال کننده
چشم سودی جونم..توه زایمان کردی موقع زایمانت حتماواسم دعاکننن قشنگم حتمااا
0
1400/11/29
👠💄ꑄꋬꃬꋬꋪ 👩❤️👨👶👶👶
😍😍😍😍ای جانم ایشالله
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
به امیدخدا مراقب خودت باش خیلی
0
1400/11/29
سوال کننده
ممنون دوستهای خوبمممم
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
از خودت خبر بده حتمان
0
1400/11/29
👠💄ꑄꋬꃬꋬꋪ 👩❤️👨👶👶👶
انقدم خودتو خسته نکن کار خونه همیشه هس بدنتو ضعیف نکن
0
1400/11/29
❤️panah❤Rasta❤ 😍
قربونت برم تو میری جواب مثبت میاری من هنوز نزاییدم خخخخ
0
1400/11/29
سوال کننده
من فقط ازتون دعامیخوام هسچ دیگه نمیخوام تاالان همه چیزم خوب بوده ضخامت رحمم رحمم..بعدایمنی بدنم همه چیزم خوب بوده...دیگه توکل بخدااای بزرگ
0
1400/11/29
سوال کننده
۱۸تاجنین تپلیم دارم😍😍😍
0
1400/11/29
سوال کننده
چشممم بزارگوه بگیره همه جاااا
0
1400/11/29
سوال کننده
خخخ دخترت تنبله فداش
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
چندتاش برات انتقال میدن
0
1400/11/29
سوال کننده
چشممامان مصی جوونمم
0
1400/11/29
سوال کننده
گفتن هربارسه تااا
0
1400/11/29
سوال کننده
اخ اگه سه قلوبش😆😆😆هههه
2
1400/11/29
مامان دخملی
عزیزم چقدر سخت میگیری...قبل انتقال ۲روز قبلش نوروبیون بزن...صبح انتقال یا شب قبلش کله پاچه بخور....بعد انتقالم ۲۰ دقیقه دراز بکش بعد برو دستشویی....
۲روز اول استراحت کن و ماکارونی و مربای به و کمپوت گلابی بخور..تا میتونی مایعات بخور که یبوست نگیری..اصلا نشاسته توی آب نخوریا فقط یبوست میگیری و خطرناکه واسه مثبت شدن....
بعد ۲روزم زندگی عادیتو کن آشپزی کن فقط جاروبرقی نکش و چیزهای سنگین بلند نکن....اگر ۱۴ روز بیفتی بخوابی و استراحت مطلق باشی خون توی رحمت جریان پیدا نمیکنه و احتمال مثبت شدن پایین میاد....زندگی عادیتو کن آشپزی میتونی بکنی
واسه چی غذای فریز کرده بخوری....
انقدر سختش نکن واسه خودت....دعای ایت الله بهجت هم گوگل کن برای بچه دار شدن صبح انتقال بخون....فقط یبوست نگیر و اینکه استراحت مطلق کنی خودتو خون توی رحم گردش نداره اصلا خوب نیست
انشالله مثبته
۲روز اول استراحت کن و ماکارونی و مربای به و کمپوت گلابی بخور..تا میتونی مایعات بخور که یبوست نگیری..اصلا نشاسته توی آب نخوریا فقط یبوست میگیری و خطرناکه واسه مثبت شدن....
بعد ۲روزم زندگی عادیتو کن آشپزی کن فقط جاروبرقی نکش و چیزهای سنگین بلند نکن....اگر ۱۴ روز بیفتی بخوابی و استراحت مطلق باشی خون توی رحمت جریان پیدا نمیکنه و احتمال مثبت شدن پایین میاد....زندگی عادیتو کن آشپزی میتونی بکنی
واسه چی غذای فریز کرده بخوری....
انقدر سختش نکن واسه خودت....دعای ایت الله بهجت هم گوگل کن برای بچه دار شدن صبح انتقال بخون....فقط یبوست نگیر و اینکه استراحت مطلق کنی خودتو خون توی رحم گردش نداره اصلا خوب نیست
انشالله مثبته
0
1400/11/29
سوال کننده
بایه تیرسه نشوون
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
وای ایشالله همین بار اول سه تاش برات میگره میشی مامان سه قلوها
0
1400/11/29
سوال کننده
ممنون عزیزم بابت توصیه های قشنگتتت..خیلی امیدوارم کردی گلم والازیادسخت نگرفتممم ولی گفتم قبلش یه دستی به سردوروی خونم بکشم...جاریم طبقه پایینه مادرشوهرم بالاگفتم نیان بگن این چه وضعشه.
.وگرنه بعدمثبت شدنمم خواهرام هستن میان کارمیکنن..
.وگرنه بعدمثبت شدنمم خواهرام هستن میان کارمیکنن..
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
غزل بگو دوتا خوشگل جداکنن دخترپسر باشن دیگه من دنبال عروس داماد نباشم
0
1400/11/29
سوال کننده
خخخ اره بعدکناراسمم میگم غزل کونپاره ننه سه قلوهاا
0
1400/11/29
سوال کننده
😆😆😆😆😆😆😆😂😂😂😂
0
1400/11/29
سوال کننده
مصییییی😆😆😆
0
1400/11/29
سوال کننده
توفک کنم سام توشکمت بودکه دنبال عروس میگشتی هاااا خخ
0
1400/11/29
سوال کننده
خشکل که هستن چون ننشون منم😎😎😎
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
حالا دنبال داماد هستم
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
این که بله
0
1400/11/29
سوال کننده
خفه شوووووووو..اینچیه جلواسمتتت خداااجوونممم
0
1400/11/29
سوال کننده
خیلی واست خوشحال شدم مصی جوونممم من کورم ندیدم معذرت
0
1400/11/29
سوال کننده
دیوونه بارداری
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
آخر کار دستم داد عباس
0
1400/11/29
سوال کننده
دخحردارمیشی وووی خدااایااا
0
1400/11/29
مامان دخملی
عزیزم خوب خونه تکونی کردی کارهاتم تموم شده....مواظب جسم و روحت باش و از نظر من غذای مونده نخور...به خودت سخت نگیر
اندازه ۲روز غذا بذار یخچال....بعدش درست کن تازه بخور....راستی سوپ هم خوبه بخوری
اندازه ۲روز غذا بذار یخچال....بعدش درست کن تازه بخور....راستی سوپ هم خوبه بخوری
0
1400/11/29
سوال کننده
اخ ازدست عباس گوزووو
0
1400/11/29
سوال کننده
حتمااا..شوهرمم همینومیگه ولی الان دیگه درست نمیکنمم ممنون گلمم
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
خدانکن آره عزیزم ناخواسته بوده ولی خدارشکر راضیم به رضای خودش
0
1400/11/29
سوال کننده
انشالله خداحفظش کنه گلم باسامخسکلمم
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
انشالله هرچی باشه سلامت باشه ولی دارم تحمل میکنم برای دخمل بودنش
1
1400/11/29
مهرسا عشقم
انشالله خدا برای تو هردوشون بده
2
1400/11/29
ماه 💙
سلام غزلی ،خسته نباشی عزیزم
ان شاالله این دفعه مامان سه قلوهای نازت بشی از ته دلم برات دعا میکنم بسلامتی انتقال بدی و خدا همین ماه عیدی تو بده عشقم 😍😍😍
ان شاالله این دفعه مامان سه قلوهای نازت بشی از ته دلم برات دعا میکنم بسلامتی انتقال بدی و خدا همین ماه عیدی تو بده عشقم 😍😍😍
0
1400/11/29
سوال کننده
مقاومت کن تومیتونی....فرقیم نداده چه دخترچ پسر مهم سالم بودنسه
0
1400/11/29
سوال کننده
فدات بشم یلداااجانمممم واسم حتمادعاکننن
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
قربونت گلم بازم میگم مراقبت کن استرس نگرانی نداشت باش اصلن
0
1400/11/29
ماه 💙
حتما عزیزم بخدا دیشب موقع نماز صبح ب یادت افتادم کلی برات دعا کردم امیدوارم خدا دلتو شاد کنه ♥️♥️
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
اگه دیدی میتونی نیا اوما اگه امدی تو پرسش پاسخ ها نرو بیا همین جا میایم باهات حرف میزنیم
0
1400/11/29
مهرسا عشقم
خیلی دوست دارم تو فاطی این ماه مثبت بشه براتون باهم باشیم یه دوران حاملگی رو
0
1400/11/29
سوال کننده
نه اگه دکتربگه مشکلی نیست حتمامیام مصی...بدون شماهاکه نمیتونممم
1
1400/11/29
سوال کننده
اعلانتونوروشن کنیدعشقهاممیام همینجاخبرمیدم اگه رفتمم
0
1400/11/29
سوال کننده
ممنونم خشکلمممم..محتاجم به دعاتون بخداا
0
1400/11/29
Roya Niazi
سلام غزل جون انشالله که به سلامتی انتقال موفقی انجام بدی و بارداری خوبی پشت سر بذاری🙏🙏
0
1400/11/29
مامانِ علی و اِلسا😍 ❤
سلام غزل جان خوبی ان شاالله با دست پر برمیگردی .
عزیزم غذا برا دو سه روز خورشت درست کن فریز کن . برنجم یا کته بزار یا با پلوپز .
بعد دو سه روز خودت پاشو غذا درست کن . یکم تحرک داشته باشی برات خوبه . جارو اینا نکش کارهای سنگین نکن .
عزیزم یه سوال ببخشید شما همسرتون مشکل داشت یا خودتون ؟
عزیزم غذا برا دو سه روز خورشت درست کن فریز کن . برنجم یا کته بزار یا با پلوپز .
بعد دو سه روز خودت پاشو غذا درست کن . یکم تحرک داشته باشی برات خوبه . جارو اینا نکش کارهای سنگین نکن .
عزیزم یه سوال ببخشید شما همسرتون مشکل داشت یا خودتون ؟
0
1400/11/29
سوال کننده
چشم گلممم ممنونم....والامن خودم تنبلی داستم ولی دکترم میگفت خفیفه ولی ایمنی بدنم بالابودکه گفت ای وی اف کنی بهتره واست...شوهرمم قبلایه کم مشکل داشت ولی تبریزکه دوبتره آز دادمشکلی نداشت
0
1400/11/29
سوال کننده
ممنون عزیزدلممم
0
1400/11/29
khatoon mahdavi
سلام غژل خانم انشالله که این ماه نتیجه میگیری خدا خودش هواتو داره توکل بخدا کن فقط استرس ونگرانی ازخودت دور کن همه چی بخوبی پیش بره انشالله ازخدا میخام قبل ازاین که وارد سال جدید بشی باردارباشی با نی نی تودلیت روی سفره هفت سین بشینی با دل خوش و روزهای خوب ب امید پرودگارمتعال 🌹🌷🌷🌹❤
0
1400/11/29
khatoon mahdavi
توی همین تایپک منتظر بی بی مثبت هستیم بیاخبربده گلم
1
1400/11/29
سوال کننده
ممنون عزیزمممم انشالله خدای بزرگ بهتون سلامتی بده
1
1400/11/29
سوال کننده
ودل خوش
0
1400/11/29
khatoon mahdavi
😘
1
1400/11/29
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
سلام غزل جونم الهی ب سلامتی جوجه هات بیان تودلتو و جونه بزنن 🥰🥰🥰🥰
0
1400/11/29
مامانِ علی و اِلسا😍 ❤
فدات .
بهترین ها را برات ارزو مندم ❤❤
بهترین ها را برات ارزو مندم ❤❤
0
1400/11/29
الناز s
سلام غزل جون. ان شاالله انتقالت مثبت بشه و بیای تاپیک بزنی که بچه ها من حامله ام. بازم تا یکشنبه هر کاری داشتی به من بگو برات انجام بدم. توکل به خدا
1
1400/11/29
سوال کننده
ممنون مهی جوونم یه گل پسرعین مال توبهم بده بایه گل دخترر
0
1400/11/29
سوال کننده
الهی فدات بشم الناز جاننن اون روزی که منم کناراسم زیبات هفته بارداری روببینم اون روز روزشادی وخوشی منه عزیزم
0
1400/11/29
الناز s
لطف داری عزیزم. هر چی مصلحت خدا باشه 😢
0
1400/11/29
سوال کننده
انشالله سال جدید سال منوتوست عشقممم باهم باردارمیشیم😔😔😢
0
1400/11/29
مامان نیکان کوچولو .....
غزل جان تمیز کردن خونه خیلی خوبه چون بعد دیگ کاری نداری ولی سعی کن غذاتو فریز نکنی تازه بخوری چون غذای مونده زیاد خوب نیس
انشالله ک برات مثبت میشه عزیزم
انشالله ک برات مثبت میشه عزیزم
0
1400/11/29
سوال کننده
چشم ممنون گلم
3
1400/11/29
فرشته 🤰👶
انشالله بحق دل شکسته ی حضرت زینب نتیجه خوب خوب بگیری و دست پر برگردی😍😍
انشالله خدا مزد زحماتتو بده🤲💜💜💜
انشالله خدا مزد زحماتتو بده🤲💜💜💜
0
1400/11/29
Azi 💖 ...
ب سلامتی بری دوست جونم❤
0
1400/11/29
زنبق امیر
سلام انشالله انتقال موفقی داری غذا فقط برای دوسه روز درست کن فریز کن بعدش میتونی پاشی دمپخت درست کن
غذاهایی که زیاد سخت نیس درست کن
غذاهایی که زیاد سخت نیس درست کن
0
1400/11/29
❤مریم باانو❤ .
چشم ودلت روشن عزیزم 🥰
0
1400/11/30
عاطی فرهمند
عزیرم پای مرع بگیر هتما آماده کن داخل سوپر بریز من 14روز سوپ ماکارونی و غذاهای بدون باد خوردم ک مجبور نشم ب شکمم فشار بیارم انشا الله ک با خبرای خوب میای دستشویی فرنگیم آماده کن بدم جوش این چیزا رو نزن فقد از خدا بخواه زکر بگو زیارت عاشورا خیلی برا من جواب بده ایتلکرسی بخون روز انتقالت انشا الله دوتا گل خوشگل بذارن برات خدا پشت و پناهت باشه عزیزدلم۰۰
0
1400/11/30
سوال کننده
ممنون عاطی جوون
5
1400/12/01
سوال کننده
سلام بچه هاساعت یک انتقال دارم محتاجم به دعاهاتون😢😢
6
1400/12/01
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
الهی همچی عالی بگذره برات عزیزم 🤲🤲🤲❤❤❤❤
2
1400/12/01
الهام. مامان سما
الهی با خبرای عالی برگردی عزیزم . موفق باشی
1
1400/12/01
سوال کننده
ممنون مهساجان یک ساعت دیگه میرم بیمارستان الان هتلیممم
0
1400/12/01
سوال کننده
ولی استرس ندارم چراااا
0
1400/12/01
سوال کننده
ممنونم الهام جان
6
1400/12/01
💙 Fatemeh 💙
انشالله به حق فاطمه الزهرا دامنت سبز میشه عزیزم دعا میکنم برات
0
1400/12/01
سوال کننده
ممنون فاطمه جاانم
0
1400/12/01
سوال کننده
بادعاهای شمادوستهای گلم
0
1400/12/01
سوال کننده
بادل قرص میرم
1
1400/12/01
💙 Fatemeh 💙
برو عزیزم خدا پشت و پناهت
0
1400/12/01
ماه 💙
ان شاالله بسلامتی عزیزم
0
1400/12/01
فاطیما احمدی
سلام غزل جان منم هیچی گلم هنوز پریود نشدم و حامله هم نیستم
0
1400/12/01
فاطیما احمدی
تودوراهی گیرم ولی صددرصد حامله نیستم
0
1400/12/01
saba 🍭
خدا پشت و پناهت غزل جانم.
انشالله با خبرای خوب برگردی ما رو هم حسابی خوشحال کنی...
انشالله با خبرای خوب برگردی ما رو هم حسابی خوشحال کنی...
0
1400/12/01
m 00 0
خدا پشت و پناهت باشه غزل جوون
0
1400/12/01
فاطیما احمدی
انشاالله باخبر خوب بیای عزیزم
7
1400/12/01
سوال کننده
سلااام عشقاااام انتقال دادم.....موفق شدم ازپسش براومدم😁😂😂😂😂😂😆😆
0
1400/12/01
سوال کننده
😎😎😎
0
1400/12/01
👸Zahra👸 Moghadam
😍😍😍عزیزمممم
الهی به سلامتی باشه
الهی به سلامتی باشه
0
1400/12/01
saba 🍭
الهی به سلامتی باشه عزیزم 🤩🤩🤩🤩💞
0
1400/12/01
الهام. مامان سما
الهی بسلامتی
1
1400/12/01
مامانِ علی و اِلسا😍 ❤
مبارک باشه ان شاالله با بی بی مثبت بیای
عزیزم بیهوش میکنن موقع انتقال ؟
عزیزم بیهوش میکنن موقع انتقال ؟
1
1400/12/01
سوال کننده
نه گلم مثل معاینه است
0
1400/12/01
فاطیما احمدی
الهی شکر انشاالله که بیای خبر خوب بدی فداتشم
0
1400/12/01
فاطیما احمدی
من پریود شدم😃
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1661

