خیلی فضول و شر و وروجکن واقعا سخته... هی دنبالت میان گریه میکنن هی شیر میخان هی باید کارتو ول کنی..هی میان بیشتر خرابکاری میکنن... یه تجربه ای راهنمایی بدین کسی هم نمیتونه بیاد کمکم... سخته واقعا شماها چکار میکنید
پرسش (1400/11/25):
سلام دوستای گل..با این وروجکای فضول چجوری خونه تکونی میکنین 😪🤕🥴🥴🥴
827
95
1400/11/25
سوال کننده
1
1400/11/25
Mahdis K
سال ۹۷ عروسی کردم، از اونموقع نمیدونم چرا احساس میکنم خونم تمیز و نیاز به خونه تکونی ندارم. دل خجسته ای دارم🥸🥸
0
1400/11/25
سوال کننده
چه خوبه این حسو داری واقعا
0
1400/11/25
سوال کننده
من برعکس همش حس میکنم خونم کثیفه بااینکع زن تمیزی ام
0
1400/11/25
سوال کننده
از سال 97 یعنی تمیزکاری خونه تکونی نکردی؟
1
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
تحمل و صبر پیشه کن زینب جان😂من ۴ روزه اتاق ریختم همونجور مونده روزی یدونه کشو میتونم تمیز کنم ایشالا تا سال بعد میرسم اشپزخونه رو بشورم
1
1400/11/25
فاطمه. .
من تازه میخام فرشم بدم قالی شویی پتوهامم میدم خشک شویی ی نفره میندازم داخل لباسشویی
0
1400/11/25
فاطمه. .
کابینت هامم میخام بریزم بیرون
0
1400/11/25
فاطمه. .
😂
0
1400/11/25
سوال کننده
وای نسترن خوبی دختر دلم برات یه ذره شده بوداااا... وای نسترن خیلی سخته من اتاق و از یه ماه پیش شروع کردم الان تموم شده، 🥴اما اشپزخانه و مخصوصا شستن ظرف ها تو کابینت سخته میترسم بزنه بشکنه این وروجک..
0
1400/11/25
سوال کننده
تو هنوز فسقلت خوبه شری نداره. این سن پسر من خییییلی سخته خیییلی حالا میرسی به حرفم
1
1400/11/25
فاطمه. .
اتاقمو تموم کردم
0
1400/11/25
سوال کننده
باریکلا
0
1400/11/25
فاطمه. .
دیگ تا سال دیگه نمیخاد خونه تکونی
0
1400/11/25
mina ❤
والا من یکیشو میدم مامانم یکیشم مادر شوهرم😄
0
1400/11/25
فاطمه. .
هرروز تمیز میکنم
0
1400/11/25
سوال کننده
خوشا بحالت
0
1400/11/25
فاطمه. .
😂
0
1400/11/25
mina ❤
چه فایده یه روزکه خونه باشن واسه یه سال بسه
0
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
فداتشم دل منم تنگ شده بود بخدا پسرا چطورن خوبن.با بچه سخته .من مامانم هست نگه میداره انجام میدم اما دست تنها خیلی سخته
0
1400/11/25
mina ❤
یعنی من قالیمو باید سه بار بشورم بس که کثیف کردن
0
1400/11/25
سوال کننده
نشی ک عزیزی واسم.. اره سخته خدایی..زبون بفهمن یکم راحت میشیم
0
1400/11/25
سوال کننده
همینو بگووو
0
1400/11/25
سوال کننده
منم همش شامپو فرش میکشم فایده نداره بازم
0
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
عزیزمی.
زینب بخدا بزرگتر بشن بدتره😅😅
زینب بخدا بزرگتر بشن بدتره😅😅
0
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
من ک هر کمدی رو میریزم شاهان باید نیم ساعت بشینه داخلش وسایلاشو نگا کنه ببینه چی هست بعد بیخیال بشه اینجوری هم خیلی طول میکشه کارام
0
1400/11/25
سوال کننده
😪😪🥴🥴🥴اجازه بده خودمو دلداری الکی بدم😪
0
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
😂😂😂باشه
0
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
تولد مهدیار کیه؟
0
1400/11/25
سوال کننده
اره عین مهدیار 🤕دیروز کشو ملاقه ها و کفگیرا رو ریختم دوساعت با هرکدوم بازی کرد بعد خسته شد و گیج اومد شیر خورد خوابید تا تونستم بقیشو تمیز کنم
0
1400/11/25
سوال کننده
22 اسفند
0
1400/11/25
سوال کننده
نمیزاری ک
0
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
من دیگه بیخیال شدم باید مامانم نگه داره تمیز کنم خونه باشه نمیزاره
0
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
وای نزدیکه
0
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
تولد میگیری؟
0
1400/11/25
سوال کننده
نسترن تو فرشاتو میشوری؟ من میگم امسال نشورم بی فایدس. چون باز دیش میکنع
0
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
راحت باش😂😂
0
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
من فرشمو پارسال شستم همشم رو فرشی داشا روش.امسال نمیشورم ب قول خودت از جیش بگیریم باز کثیف میشه ایشالا سال بعد میشورم
0
1400/11/25
سوال کننده
من مامانم خودش خیلی کار داره چون بنایی کردن خونه زیر خاکه نمیتونه بیاد کمکم
0
1400/11/25
سوال کننده
اره
0
1400/11/25
سوال کننده
اره ولی ساده... شوهرم میگه کسیو دعوت نکنیم واسه کرونا
0
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
مامان من همسایمه😁خودشم خونشو دو ماه پیش بنایی داشتن تمیز کرده هیچ کاری نداره
0
1400/11/25
سوال کننده
تو چی نسترن تولد میگیری
0
1400/11/25
خانم گل .
من اگه شوهرم نباشه ک رسما کارم لنگه
خدا خیرش بده خیلی کمکم میکنه
خدا خیرش بده خیلی کمکم میکنه
1
1400/11/25
سوال کننده
اره منم پارسال شستم... اره نشوریم بهتره
0
1400/11/25
سوال کننده
خوش بحالت😍مامانت چند سالشه ماشالله
0
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
اره اما همین خانوادگی .جشن دندونی تازه گرفتم همه رو گفتم دیگه اینو نمیشه بگم
0
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
اره منم
0
1400/11/25
سوال کننده
وای خوش بحالت پیشاپیش روز مرد و به مرد واقعی زندگیت تبریک بگو مرررررد یعنی شوهر تو دمش گرم👏👏👏
0
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
۴۴ سالشه😁😁
0
1400/11/25
سوال کننده
مهدیار دندون هنوز در نیاورده 😐چیکار کنم
0
1400/11/25
سوال کننده
شاهان چندتا دندون داره
0
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
عب نداره هنوز وقت هست
0
1400/11/25
سوال کننده
ماشالاه جوونه واسه همون میتونه کار کنه چندسالگی تورو دنیا آورده؟
0
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
دوتا بالا دوتا پایین
0
1400/11/25
سوال کننده
دوس دارم زود در بیاره
0
1400/11/25
سوال کننده
ماشالله مرد کوچولو😍
0
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
هر چی دیر تر بهتر والا پدر من در اومده
0
1400/11/25
🌱 nstrn 🌱
قربونت
0
1400/11/25
سوال کننده
براچی. دندونت میگیره؟، 🤣
0
1400/11/25
سوال کننده
نشی😍
0
1400/11/25
خانم گل .
مرسی گلم
اره دقیقا ی مرد واقعیه
اگه کمکاش نبود کار خونه و بچه داری خیلی خستم میکرد
خداروشکر همیشه هوامو داره
خدا بهش طول عمر بده انشالله
اره دقیقا ی مرد واقعیه
اگه کمکاش نبود کار خونه و بچه داری خیلی خستم میکرد
خداروشکر همیشه هوامو داره
خدا بهش طول عمر بده انشالله
0
1400/11/25
خانم گل .
زینب تو ک دوتا داری باهم بازی نمیکنن بتونی ب کارات برسی؟
0
1400/11/25
فاطمه ......
کاش خدا به منم بده😃 یکی از همینوروجکا 😂
0
1400/11/25
فاطمه ......
کارمم ول میکنه😬
1
1400/11/25
خانم گل .
انشالله سال بعد این موقع یکی تو دامنت باشه
1
1400/11/25
فاطمه ......
مرسی مهربون از دعات😘
0
1400/11/25
☆☆mahsa ☆☆
وااای من امسال خونه تکونی دارم میکنم
سال دیگه انشالله با ی وروجک چکار کنم واقعا🤪🤪🤪
سال دیگه انشالله با ی وروجک چکار کنم واقعا🤪🤪🤪
2
1400/11/25
سمیرا سمیر
بچه ها امروز هم ولنتاینه هم روز مرد درسته
0
1400/11/25
سمیرا سمیر
فاطمه مگ تو بار دار نبودی یا من اشتباه نکنم ی نفر دیگه مثل تویه پروفش
0
1400/11/25
فاطمه ......
من سقط کردم
0
1400/11/25
فاطمه ......
امروز ولنتاینه
فردا روزمرد
فردا روزمرد
0
1400/11/25
مهرسا عشقم
من که امسال به امید اینک پسرم بزرگ تر شوده میتونم به کارهام برسم ولی حاملگی دوبار تمام برنامه ریخت بهم
0
1400/11/25
سمیرا سمیر
وای خدا تو همونی کدوسال اقدام بودی درسته
0
1400/11/25
زینب ج
منکه دو هفته پیش اسباب کشی کردم همه زندگی مو شیتم اونجا الان همه چی تمیزه خداروشکر ولی خیلی سخت بود امروز خونه رو جارو کردم دخترم ازبس دنبال گریه کرد دیگه ول کردم حوصله هم ندارم ببرم خونه مامانم خودم بیام خونه رو جمع کنم
0
1400/11/25
زینب ج
شستم*
0
1400/11/25
فاطمه ......
اره عزیز
0
1400/11/25
سوال کننده
چرا خیلی بازی میکنن ولی تا کاری میخام بکنم تمیزکاری کنم مهدیار میاد فضولی میکنه دیگ با داداشش بازی نمیکنه
0
1400/11/25
سوال کننده
انشالله بزودی یه خوشگلشو. ولی سخته تا میتونی الان کیفتو بکن🥴
0
1400/11/25
سوال کننده
خیلی سخته خیلیییییییییی
0
1400/11/25
سوال کننده
عیب نداره عوضش یه فندوق تو دلته که بیاد دیگ پسرت تنها نیس خدارو شکر کن کار خونه کیلو چنده
0
1400/11/25
سوال کننده
اسباب کشی که سخت تره وااای😐😐😐
0
1400/11/25
فاطمه ......
ممنون عزیزم
انشالله❤️
انشالله❤️
0
1400/11/25
mahoor .
چه خوب
من ک یک هفته از تمیز گردنم بگذره فک میکنم بازم کثیف شده خونه🤣
من ک یک هفته از تمیز گردنم بگذره فک میکنم بازم کثیف شده خونه🤣
0
1400/11/25
🌱❣happymam ..
منکه دخترمو گذاشتم تو روروئک و همه کارامو کردم بهترین روشه
0
1400/11/25
سمیرا سمیر
روز مرد چ کردین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام دوستای گلم میخام به پسرم فرنی بدم لطفا دستور پخت بدین
- سلام کد پستی خونمونو از کجا بفهمم؟
- فاطمه جان سوالی که پرسیدی باید بخش پشتیبانی بپرسی
- سلام سوال فوووری بیاین
- سلام دوستای گلم.. برام یه مشکلی پیش اومده
- سلام دوستای گلم بیاین اینترنت لازمم😅
- سمیرا مامان امیرعلی بیا کارت دارم
- سلام برای عفونت این داروهارو قبلا دکتر داده بود




