Ooma
پرسش (1400/11/25):

قطره ی پدی لاکت برای نوزاد

سلام پزشک اوما، دکتر برای تنظیم گوارش دخترم و از بین بردن نفخ، قطره ی پدی لاکت داده، سه روزه استفاده میکنم و دخترم دفع نداره، ایا دوره ی درمان رو کامل کنم یا قطره رو قطع کنم؟ ممکنه عدم دفع بخاطر قطره باشع؟

دکتر به من گفت عدم دفع تا ۶ روز هم مشکلی نداره ولی از بچه ناراحته و شیر خودتون رو میخوره خودتون روغن زیتون استفاده کنید که رو شیر تاثیر بزاره و شکم بچه رو دورانی ماساژ بدید این قطره ها هم یه مدت طول میکشه تاثیر کنه خیلی زود جواب نمیده
سلام مامان گل
عزیزم اگر دلبندتان بی قراری نداشته و اذیت نمی شود و از شیر خودتان تغذیه می کند، حتی تا 6 روز مدفوع نکردن هم طبیعی است اما اگر اذیت می شود برای کمک به حل این مشکل تلاش کنید تا با روغن زیتون یا گلیسیرین روزی سه بار اطراف مقعد را چرب کنید و مالش دهید. شکم را به صورت دورانی با روغن زیتون ماساژ دهید. نوک انگشتان را با حرکات دایره ای در جهت عقربه های ساعت بر روی ناحیه شکم حرکت دهید.
فرزند خود را به پشت بخوابانید، سپس پاهای او را در دست گرفته و طوری تکان دهید که گویی در حال پدال زدن برای دوچرخه است. این کار را نیز هر بار چند دقیقه به مدت چندبار در روز انجام دهید. این اقدامات باید منظم انجام شوند تا به نتیجه برسید.
اگر فایده نداشت، قطره با تعویض کنید بهتراست 🌹
برای نفخش چی‌بهش بدم؟ بجای پدی لاکت؟ کولیکز‌و اهورا نینی و کولیف اثر نداشتن براش
سگانوز و ایزی کول را امتحان کنید
پدی لاکت باعث یبوست میشه؟ میتونم بجاش بی بی کر بدم؟
پدی لاکت باعث تنظیم الگوهای دفع می شود، اما اگر برای دلبندتان مناسب نیست میتوان بی بی کر هم امتحان کرد💜
دوره ی مصرفش دوهفته ای هست؟
بی بی کر؟
نه پدی لاکت
نه جانم به طور معمول سه ماه است 🌹

سوالات مشابه