Ooma
پرسش (1400/11/06):

کمردرد خفیف در هفته ۲۵بارداری

باسلام ..ببخشید من از سر شب پایین کمرم یه درد خفیفی داره ..حرکات نی نیمم خوبه .. دلیلش چیه ..؟طبیعیه آیا؟!

کار سنگین کردی؟!
ن عزیزم ..فقد یکم پله بالا پایین رفتم ..چون رفتم ازمایش پله داشت
استراحت کن شیاف بزار
سلام دوستان صبح بخیر
من قصد بارداری دارم بعد دیروز باید پریود میشدم نشدم امروز صبح بی بی چک دادم منفی بود چند روز بعداز پریود باید بی بی چک بدم ؟؟
سلام مامان جان
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم 🌹الان حالتان چطور است؟
بلد نیستم خانم دکتر ..🥺الان بهترم ..ولی بازم بلند میشه یه تیری میکشه پایین کمرم
عزیزکم یک تاپیک هست به اسم نکاتی که... در آنجا بگویید تا من متوجه شدم، با گذشت زمان از دیشب تا به حال شرایط چه تغییری کرده؟
از دیشب بهترم ‌.دیشب تکونم میخوردم درد می‌گرفت ..ولی خب الان بهترم ..بضی موقه ها یه تیری میکشه
بسیار هم عالی عزیزم ، به صورت کلی دردهایی که به مرور شدت پیدا نکرده و با استراحت و تغییر وضعیت بهبود پیدا می کند، نگران کننده نیستند. سعی کنید میزان استراحت خود را افزایش دهید و پیاده روی طولانی و کار سنگین نکنید.
اگر خدای ناکرده زمانی دردها با لکه بینی و خونریزی همراه شد، یا با تغییر وضعیت و استراحت شدت آن کم نشد یا متوجه شدید که دردها دارای الگو شده و با گذشت زمان فواصل بین دردها کم و شدت و طول مدت آن ها افزایش پیدا کرد، بلافاصله به نزدیکترین مرکز درمانی جهت بررسی مراجعه نمایید ، البته با توجه به سن شما من توصیه می کنم اگر این شرایط تا فردا تداوم یافت، جهت ارزیابی علت و اطمینان از اینکه مشکلی وجود ندارد به صورت حضوری مراجعه کنید تا مطمئن شویم که در معرض خطر زایمان زودرس نیستید 🌹
چشم ..فردا میرم ..ولی خب اون اوایل بارداریمم این درد و داشتم ک رفتم گفتن بخاطر اینه ک رحمت داره بزرگ میشه فشار میاره ..الانم شدت درد نداره ..خیلی خفیفه و اذیت نمیشم ..و بضی وختا ک پا میشم یه کوچولو تیر میکشه ..
چشم هاتون بی بلا جانم، اگر درد شدت ندارد و با گذشت زمان تشدید نشده مشکلی نیست جانم،💕💕

سوالات مشابه