از زمانی که فهمیدم باردارم نزدیکی نداشتم. تست که زرد رنگ بشه مطمینه دیگه که برای کیسه آب مشکلی پیش نیومده
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم نتیجه سونوگرافی شما عالی و بدون مشکل است نگران نباشید و اصلا در این هفته حجم مایع آمنیوتیک آنقدر که فکر می کنید زیاد نیست. و در رابطه با سوال دومتان هم بله طبیعی هست عزیزم، زیرا فشار رحم بر روی مثانه میتواند منجر به بروز چنین مشکلی شود. تلاش کنید تا به صورت منظم ادرار خود را تخلیه کرده و اگر سوزش یا درد هنگام دفع ادرار و یا ادرار بدبو دارید ، آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام دهید تا از نظر عفونت ادراری مورد ارزیابی قرار بگیرید ❤️
خیلی ممنونم دکتر عزیز واقعا با جواب شما خیالم راحت شد و لبخند روی لبم اومد . خدا شادتون کنه 😍😍😍
ای جانم عزیزم 💓💓خداروشکر که مشاوره برایتان مفید بوده و بی نهایت از دعای قشنگتون ممنونم ، امیدوارم که در پناه امن خدا شاد و سلامت باشید و روزتون هم مبارک ❤️❤️
ممنونم ازتون شاد و تندرست باشید
خواهش میکنم جان دلم امیدوارم در پناه امن خدا شاد و برقرار باشید ❤️