سلام دوستای گلم میشه راهنمایی کنید کسی تاحالا از این مارک بی بی چک استفاده کرده؟؟؟ میخام بدونم دقیق یا کاذب بار اول ازش استفاده کردم ۵روز ب موعدم مونده مثبت میزنه
1
1400/10/28
سوال کننده

0
1400/10/28
zahra 👶💑👫
سلام عزیزم😍😍
من استفاده کردم همیشه درست نشون داده برام
من استفاده کردم همیشه درست نشون داده برام
0
1400/10/28
zahra 👶💑👫
عکسش رو بفرست ذوق کنیم😍😍
9
1400/10/28
سوال کننده

1
1400/10/28
سوال کننده
منک احساس میکنم کاذب
0
1400/10/28
سوال کننده
خانمایی ک استفاده کردن بیان نظرشون بگن نسبت بمارکش ممنون میشم
3
1400/10/28
kok_mi
کاملا مثبته عزیزم مبارک باشه
میخوای محض اطمینان با یه مارک دیگه هم امتحان کن
میخوای محض اطمینان با یه مارک دیگه هم امتحان کن
0
1400/10/28
kok_mi
منم استفاده کردم ازش درست بوده
0
1400/10/28
سوال کننده
نمیدونم چرا حسم میگه کاذب
0
1400/10/28
سوال کننده
واقعا؟ کاذب نداشت براتون
0
1400/10/28
❤mahur❤ ❤mahak❤
مبارکه عزیزم
1
1400/10/28
zahra 👶💑👫
مثبته خوشگلم😍😍😍
0
1400/10/28
zahra 👶💑👫
مبارکه
0
1400/10/28
سوال کننده
مرسی گلم ولی فعلا مشخص نی
0
1400/10/28
zahra 👶💑👫
دیر میندازه ولی درسته
0
1400/10/28
zahra 👶💑👫
مگه دارو یا آمپول زده بودی که میگی کاذبه؟
0
1400/10/28
سوال کننده
نه هیچی مصرف نکردم اخه هیچی علایمی ندارم این مارکم بار اول ازش استفاده میکنم
0
1400/10/28
پارمیس جووون
کاملا مثبته مبادکه
0
1400/10/28
zahra 👶💑👫
پس اونوقت کاملا مثبته
صبر کن روز موعدت برو آز بده
مامان شدنت مبارک😘👶
صبر کن روز موعدت برو آز بده
مامان شدنت مبارک😘👶
0
1400/10/28
سوال کننده
امیدوارم مثبت باش مرسی گلی
4
1400/10/28
پارمیس جووون
واقعا ادم چقدخوشحال میشه میبینه کسی حامله میشه وزندگیش قشنگتر
0
1400/10/28
❣️a❣️ .s
عزیزم من استفاده کردم مبارکه مثبت
0
1400/10/28
سوال کننده
فداتشم گلم هنوز مشخص نی ک بخاطر مارکش میگم کاذب 😔
1
1400/10/28
سوال کننده
عزیزم کاذب نداشته؟؟
0
1400/10/28
❣️a❣️ .s
نه عزیزم برا من درست نشون داد
0
1400/10/28
پارمیس جووون
مارک روژان هم فردا بزن ردخور نداره
0
1400/10/28
❣️a❣️ .s
اگه شک داری دوباره با یه مارک دیگه بزن
0
1400/10/28
سوال کننده
اره رژان میزنم فردا حتما
0
1400/10/28
سوال کننده
۲تا زدم ۲تاش مثبت شد اما اولین بار مصرف میکنم
0
1400/10/28
❣️a❣️ .s
من اول با مدیکور زدم پنج روز قبل موعود هاله انداخت
0
1400/10/28
kok_mi
نه عزیزدلم مثبته خوشحال باش 😍😍
0
1400/10/28
❣️a❣️ .s
بعدش با این زدم این دوتا خط انداخت مثبت بود
0
1400/10/28
kok_mi
نه عزیزم درست یود
0
1400/10/28
سوال کننده
یعنی دقتش از مدیکور بیشتر بودش ؟
0
1400/10/28
masoom sabori
عزیز معمولا منفی کاذب احتمالش زیاده ولی مثبت کاذب احتمالش خیلی خیلی کمه به نظرم حتمن یه ازمایش تیتر بتا بده روز موعدت
0
1400/10/28
سوال کننده
فردا ی مارک دیگه میزنم مطمین بشم
0
1400/10/28
❣️a❣️ .s
نه عزیزم من مدیکور رو پنج روز قبل موعود میزدم
2
1400/10/28
پارمیس جووون
والا من هر ماهی که حامله نبودم هرمارکی میزدم که مثبت شه تازه بعد۲۴ساعت هم نگاش میکردم دریغ از یه خط ولی وقتی مثبت شد یه لحطه ای رنگ میگرفت مطمعن باش شما هم الان باردارین 😍😍
0
1400/10/28
سوال کننده
خدا کنه کاذب نباشه
0
1400/10/28
سوال کننده
واقعی باش 🥺
0
1400/10/28
❣️a❣️ .s
نه نگران نباش عزیزم
0
1400/10/28
صاد 🧚♀️❣🧚♀️
سلام این مارک دقیقه
0
1400/10/28
❣️a❣️ .s
اگه کاذب باشه پس چرا قبلاً این اتفاق نیفتاده پس حله مثبته
0
1400/10/28
💗masumeh💗 👨👩👧
مبارکه عزیزم 😍🤩
0
1400/10/28
سوال کننده
مرسی عشقا ممنونم
2
1400/10/28
fateme goli
مثبت عزیزم 😍😍😍مبارک باشه به خوشی تو بغلت بگیریش
1
1400/10/28
🌱Saba 🌱
مبارکه عزیزم 😍
مثبت به این قشنگی کجاش کاذبه😍
مثبت به این قشنگی کجاش کاذبه😍
4
1400/10/28
سوال کننده
ایششششالله ک مثبت باشه برام عشقا دعا کنید کاذب نباش😭😭😭😭😭
0
1400/10/28
ارزو مامان اردلان و نیکان
مبااارکه
0
1400/10/28
Nila abedi
مثبته عزیزم مباااارکه
الهی سالم بغلش کنی
میدونم بعد کلی انتظار چه طعمی داره 🥺❤😍
الهی سالم بغلش کنی
میدونم بعد کلی انتظار چه طعمی داره 🥺❤😍
1
1400/10/28
Nila abedi
خدا نصیب همه منتظرت کنه انشالله
0
1400/10/28
Nila abedi
میدونم مث اولین بیبی خودم نمیتونی باورش کنی
ولی مثبته مراقب خودتو نینی باش کار سنگین نکن فدات
ولی مثبته مراقب خودتو نینی باش کار سنگین نکن فدات
0
1400/10/29
جیران ف
سلام عزیزم منم پنج روزمونده به موعدم مارک ویورزدم مثبت شد کلان هنگ کردم بعدمارک روژان زدم مطمعن باش ازتوام مثبته
0
1400/10/29
سوال کننده
مرسی عزیزای دلم ممنونم ازتون
0
1400/10/29
سوال کننده
دوسسسسسستیا بازم کسی این مارک استفاده کرده تورررخدا بیاد نظرش بگه تا صب برم یه مارک دیگم بگیرم😭😭🥺🥺🥺🥺🥺
0
1400/10/29
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
این مدل بی بی ندیده بودم تاحالا
ولی مثبته عزیزم 😍
ولی مثبته عزیزم 😍
0
1400/10/29
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
مبارکه😘❤
0
1400/10/29
جیران ف
توام مث من استرس داری الکی استرس نداشته باش برات سمه مطمعن باش مثبته خیالت راحت
0
1400/10/29
سوال کننده
اخه تو اوما کاذب زیاد دبدم عشقم دوستندارم الکی دل ببندم
0
1400/10/29
mohiiii ❤️❤️❤️
مثبت عزیزم مطمئن باش،تورو خدا با این حال هویت برای ما هم دعا کن
1
1400/10/29
سوال کننده
ایششششالله اگر باشم دعا میکنم برا همه چشم انتظارا🥺
0
1400/10/29
سوال کننده
ایشالله ک زودتر مامان بشی قشنگم
0
1400/10/29
زهرا پورباقری
اگه شک داری مارک میدیکور بگیر اون عالیه
0
1400/10/29
سوال کننده
اره ب این بی بی شک دارم فردا یه مارک دیگه میزنم
1
1400/10/29
فریده فروتن
مبارکه عزیزم
ب نظرم مثبته
مارک دیگه بزن خبرشو اینجام بده عکس بی بیتم بذار خوشحال بشیم😍😍اعلانو روشن میذارم
ب نظرم مثبته
مارک دیگه بزن خبرشو اینجام بده عکس بی بیتم بذار خوشحال بشیم😍😍اعلانو روشن میذارم
0
1400/10/29
janan ...
من از همی مارک زدم درست بود. بارداری مبارک باشهههههه
0
1400/10/29
❣️a❣️ .s
عزیزم بیبی چک نزدی
0
1400/10/29
فریبا Barao
مبارک مثبته یه مارک دیگی بزن
0
1400/10/29
سوال کننده
سلام عزیزم زدم مارک مدیکور و رژان منفیه😢
0
1400/10/29
سوال کننده
زدم دو تا مارک دیگه منفی بودش😭پس چرا این مارک مثبت شد به این غلیظی
0
1400/10/29
❣️a❣️ .s
وا عکسشون رو بده
0
1400/10/29
فریبا Barao
بعضی مارکا دیر نشون میده بعضیا زود
0
1400/10/29
فریبا Barao
یکی دو روز از موعدت گذشت ازمایش بده
0
1400/10/29
سوال کننده
انداختم بیرون منفی منفی یود
0
1400/10/29
سوال کننده
اما یعنی چی بی بی انقد پرنک هاله ام نی
0
1400/10/29
سوال کننده
مارک روژان مدیکور منفی حتی هالم نداد
0
1400/10/29
سوال کننده
پس چرا این انقد مثبت شد تازه تا بی بی زدم بسرعت خطش افتاد
0
1400/10/30
مامانِ لِنا 🧚♀️
چند روز دیگه مجدد بزن
0
1400/10/30
مامانِ لِنا 🧚♀️
ممکنه چون چند روز مونده اونا نشون ندن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1034

