بچه ی منم همینه تو بیداری اصلا شیر نمیخوره
عزیزم زیاد حساس نباش بچه منم هروز یه فیلمی سر ما بازی میکنه
واس منم جدیدا اینجوری شده دکتر گفت وقتی وزنش خوبه بیخیالش شو
چیزای شیرین بخور شاید شیرت طعمش خوب نیست
قدیمیا میگفتن طرف شیرش تلخ شده
پسر منم یک هفته س تو بیداری سینه مو نمیگیره گریه میکنه میدوشم تو شیشه میخوره دکتر گفت مشکلی نداره احتمالا ی دوره س ک میگذره
دقیقااااا هروز ی فیلم جدید
عشق سینس حتی بزور شیشه میدم نمیگیره ولی میخواد تو خواب بخوره
وزن تولدش 3650 بود الان اینماه وزنش 6700
سلام مامان جان
اگر مقدور است عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم 🌹
عزیزم روند وزنگیری دلبندتان عالی است و جای نگرانی ندارد. بنابراین نیازی به اقدام خاصی جز ادامه دادن همین روال نیست، اگر شرایط برایتان آزاردهنده است، می توانید در پایان 5 ماهگی تغذیه تکمیلی را به صورت زودهنگام نیز آغاز نمایید🌹
ممنون دکتر جان... دقیقا سخته اینجور هروز نگران و استرس انشاءالله از ماه آینده استارت میزنم