(خانمای عزیزو پزشک اوما)۳۴هفته هستم و سرکلاژ شده .دکترم دیگ امپول پروژسترون و شیاف قطع کرده میترسم دردم بگیرع نمیخام طبیعی زایمان کنم آیا قطع کردن اون داروها ممکنه باعث باشه درد زایمان طبیعی کنم؟
1
1400/10/09
مامان قندونبات وشکلات🍫🍬 ♡
عزیزم تو ۳۶ هفتگی یا ۳۷ هفتگی سرکلاژو باز میکنن ک اماده زایمان شی
1
1400/10/09
مامان قندونبات وشکلات🍫🍬 ♡
ولی بخوای سز اختیاری شی همون موقع تو عمل سرکلاژو باز میکنن
0
1400/10/09
مامان قندونبات وشکلات🍫🍬 ♡
داروهاتم تا دکتر نگفته قطع نکن
0
1400/10/09
سوال کننده
دوستای گلم لطفا همه جواب بدید فقط خواننده نباشید
0
1400/10/09
❤mahur❤ ❤mahak❤
مگه دکترت نمیخواد سزارین کنه چرا قطع کرده داروها؟
0
1400/10/09
بیان 💛
من که تا آخر داروها رو مصرف میکردم
0
1400/10/09
سوال کننده
من بهش گفتم حتما حتما میخام سزارین بشم ولی نمیدونم چرا آمپول و شیاف این هفته قطع مرده
0
1400/10/09
فاطمه 🤍
سلام طبیعی هستم فعلانزائیدم
0
1400/10/09
فاطمه 🤍
من داروهاموتا۳۵هفته استفاده کردم
0
1400/10/09
مامان آروشا کوچولو
منم شرایط شما بودم و سزارین شدم
0
1400/10/09
سوال کننده
هنوز دردت نگرفته هیچ علایمی نداری
0
1400/10/09
مامان آروشا کوچولو
منم همون هفته همرو قطع کردم
0
1400/10/09
سوال کننده
داروهای پروژسترون تا کی استفاده کردی
0
1400/10/09
مامان آروشا کوچولو
هیچ دردی همنگرفت منو
0
1400/10/09
سوال کننده
چند هفته قطع کردید و چند هفته سز شدید؟
0
1400/10/09
مامان آروشا کوچولو
۳۴ هفته قطع کردم
هیچ دردی نداشتم
بعد خودم ۳۸ هفته و ۱ روز سز شدم
هیچ دردی نداشتم
بعد خودم ۳۸ هفته و ۱ روز سز شدم
0
1400/10/09
سوال کننده
خوب پس نگرانیم کم شد فکر میکردم دکتر الکی قطع کرده طبیعی بیارم .ولی من میخام حتمی سز بشم.ممنون گلم
0
1400/10/09
سوال کننده
شما سرکلاژ بودید؟
0
1400/10/09
فاطمه 🤍
مثل کی؟
0
1400/10/09
فاطمه 🤍
نه فقط یهویی یه تیربدی میکشه رحمم انکارسیخ میکنن توواژنم🤕
0
1400/10/09
فاطمه 🤍
اختیاری یااجباری؟
0
1400/10/10
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
جان دلم پزشک شما چه تصمیمی در مورد نوع زایمان گرفته اند؟ اصلا در این مورد با ایشان حرف زده اید؟ برای سزارین موافقت خود را اعلام کرده اند؟
جان دلم پزشک شما چه تصمیمی در مورد نوع زایمان گرفته اند؟ اصلا در این مورد با ایشان حرف زده اید؟ برای سزارین موافقت خود را اعلام کرده اند؟
1
1400/10/10
سوال کننده
دکترم گفته برای سزارینتون نامه میدم ولی اختیاری میشه نه احباری
0
1400/10/10
پزشک اوما
عزیزم با ایشان صحبت کنید که که تصمیم نهایی را در رابطه با نوع زایمان شما گرفته و اگر تصمیم به سزارین است شیاف پروژسترون را فعلاً همچنان ادامه دهید💕
1
1400/10/13
سوال کننده
ممنون از شما🌹
0
1400/10/13
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 💗
0
1400/10/13
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



612

