سلام دکتر جان ۱۵روزه سزارین کردم تا الان توالت فرنگی استفاده کردم از این به بعد اگه بخوام ایرانی استفاده کنم ضرر داره؟بخیمم سر ۸روز کشیدم مشکلی ندارم فقط میترسم نشستن توی اون حالت ضرر داشته باشه،و اینکه یه سوال دیگه هم دارم بخیه های داخل تا الان جوش خوردن؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1674
1400/09/25





