اره خوشکل شده💕
انشاالله به سلامتی بری و با نی نی نازت برگردی
فداتشم مرسی انشالله انشاالله 😍😍😍😍
ای جان عالیه انشاالله در پناه قرآن باشید
سلام خیلی عالی ان شاءاله سالم باشی .
اسمتو دیدم شکه شدم یک دوست دارماسم و فامیلیش رضوان صالحی هست
خیلی خوشگله 😍😍
انشالله در پناه خدا زایمان راحتی داشته باشی و نی نی نازت رو صحیح و سالم بغل بگیری 😘
فدات مرسی عزیزم...مال کدوم شهری
انشاالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم
قربونت گلم انشاالله به همین زودی ها برای خودت😍
وای چ خوب ک حس قشنگ بهم میدین مرسیییی
خیلی قشنگ درست کردی عزیزم انشالله براحتی زایمان کنی و نینیتو بغل بگیری🌹❤️
ممنون گلم فداتبشم انشاالله
خیلییی خوشگل شده عزیزم😍😍
انشاءالله به سلامتی زایمان کنی و کوچولوتو بغل بگیری😍😍💛💛
عزیم مبارکه بسلامتی ، من مادرشوهرم برام درست کرد ، خیلی قشنگه مبارکتون باشه ، در پناه قرآن😍😍😍
خیلی قشنگ شده خوبه عکس گذاشتی منم درست میکنم 🤭🤗🤗🤗
میگم چرا داخل پیاله گل و دارچین گذاشتی؟؟
خیلی قشنگ و خلاقانه هست
تا حالا ندیده بودم سینی بچینن برا رفت و برگشت از بیمارستان
انشالله بسلامتی و مبارکی باشه
سلام عزیزم بسلامتی بری بیایی خیلی قشنگ شده سلیقتون عالیه
قربونت برم عزیزم برای آبه
برای پسر اولم هشت ماه بدنیا اومد نشد اصلا کاری انجام بدم برای دخترم میخام همه کار بکنم😍😍😍
فدای همگی مرسیییی ک هستین