سلام
من به تازگی متوجه شدم باردارم، همش علائم پریودی دارم
بتای من ۱۸۷ بود
لکه بینی هم اصلا ندارم
ولی دل درد و کمر درد دارم....
کسی همچین تجربه ای داره؟
دکتر عزیز لطفا در صورت امکان پاسخ بدین ممنون میشم
پرسش (1400/09/18):
دل درد و کمر درد در ماه اول بارداری
509
53
1400/09/18
سوال کننده
4
1400/09/18
نسیم م
سلام دوست خوب
مبارکه
کمتر کسی هست باردار بشه و دل درد وکمر درد نداشته باشه ابتداش
پس نگران نباش و استراحت رو بیشتر کن
مبارکه
کمتر کسی هست باردار بشه و دل درد وکمر درد نداشته باشه ابتداش
پس نگران نباش و استراحت رو بیشتر کن
0
1400/09/18
سوال کننده
مرسی عزیزم
اولین بارداریمه
نگرانم کمی....
خواستم ببینم بقیه تجربه داشتن یا نه
آخه وزنی نداره الان که کمر درد گرفتم
اولین بارداریمه
نگرانم کمی....
خواستم ببینم بقیه تجربه داشتن یا نه
آخه وزنی نداره الان که کمر درد گرفتم
1
1400/09/18
نسیم م
به وزن نیست عزیزم.
تغییرات هورمونیه.
نگران نباش و استراحت کن اگر شاغل نیستی
تغییرات هورمونیه.
نگران نباش و استراحت کن اگر شاغل نیستی
0
1400/09/18
مهسا گلی
سلام گلم مبارک باشه عزیزم انشاالله بسلامتی بغلش بگیری عزیزم طبیعیه عزیزم منم داشتم همراه ترشح زیاد امابااستراحت خداراشکر بهترم
0
1400/09/18
سوال کننده
ممنونم که جواب دادین
0
1400/09/18
سوال کننده
مرسی
0
1400/09/18
سوال کننده
نه خونه دار هستم
0
1400/09/18
سوال کننده
تقریبا کامل تو استراحتم
0
1400/09/18
سوال کننده
به نظرتون مسافرت نمیشه رفت؟
0
1400/09/18
مهسا گلی
کی میخوای بری؟
0
1400/09/18
مهسا گلی
انشاالله ازهفته های آینده علائمت بیشترمیشه حالت تهوع و معده درد بالا آوردن الان هم که ویروس جدید درگیریم خیلی باید مراقب باشیم که نگیریم
0
1400/09/18
سوال کننده
۱۰ روز دیگه...
شنبه نوبت دکتر دارم
اگه ۱درصد بگه نرو، اصلا نمیرم....
خواستم ببینم تجربه ای از سفر داشتید؟
شنبه نوبت دکتر دارم
اگه ۱درصد بگه نرو، اصلا نمیرم....
خواستم ببینم تجربه ای از سفر داشتید؟
0
1400/09/18
مهسا گلی
منکه نه نداشتم ولی شنیدم ماه ۳به بعد اشکالی نداره ماه های آخرهم نریم بهتره به خاطر زایمان زودرس
0
1400/09/18
مهسا گلی
من میخواستم برم مشهد مامانم اجازه نداد بخاطر کرونا
0
1400/09/18
مهسا گلی
توی این گروه ها خوندم یک نفر کرونا گرفته به جنین اکسیژن نرسیده چون دمای بدن رفته بالا منجر به سقط شده
0
1400/09/18
مهسا گلی
دیگه بیشترترسیرم
0
1400/09/18
مهسا گلی
حواست باشه اگه واکسن کرونا نزدی دیگه نباید بزنی من نوبت دومم۲آذربود دکترم اجازه نداد گفت نه نباید بزنی
0
1400/09/18
مهسا گلی
بازهم اگه مجبوری بری خیلی بهتره از دکترت مشورت بگیری خیلی هم باید مراقب باشی
0
1400/09/18
مهسا گلی
آرزوی سلامتی و حال خوب برات میکنم انشاالله هرچی خیرت باشه🌹❤
0
1400/09/18
سوال کننده
من مرداد واکسن زدم
0
1400/09/18
سوال کننده
نه مجبور نیستم
0
1400/09/18
سوال کننده
تفریحی میخوام برم
0
1400/09/18
سوال کننده
شنبه از دکتر میپرسم
0
1400/09/18
سوال کننده
من الان دوز بوستر باید بزنم
ولی نمیزنم تا دکتر بگه
ولی نمیزنم تا دکتر بگه
0
1400/09/18
مهسا گلی
انشاالله عزیزم
0
1400/09/18
Mohadeseh 🧚♀️
عزیزم اصلا نگران نباش طبیعیه. اگ میتونی تا سونو قلب اصلا رابطه نداشته باش. استراحت کن. من از اول بارداری کمر درد داشتم. تغییرات هورمونی
1
1400/09/18
سوال کننده
رابطه که اصلا....
اصلا دلم نمیخواد
شوهرمم معمولا خونه نیست
اصلا دلم نمیخواد
شوهرمم معمولا خونه نیست
0
1400/09/18
مامان فاطمه
سلام منم دقیقا همینم
0
1400/09/18
مامان فاطمه
من روز موعدم بتا دادم50بود
0
1400/09/18
مامان فاطمه
دکتر گف دوروز دیگه ک فردا میشه بتا بدم
0
1400/09/18
مامان فاطمه
کمردرد و دل درد زیر شکمو ترششح
0
1400/09/18
مامان فاطمه
ک میکیره ول میکنه
0
1400/09/18
مامان فاطمه
تقریبا از ترشح روزی ی بارم لباس زیرم عوض میکنم
0
1400/09/18
مامان فاطمه
🥺🥺🥺طبیعیه مامانا
0
1400/09/19
سوال کننده
منم🤕🤕
0
1400/09/19
مهسا گلی
به من دکتر گفت ترشح تا قرمز نشده خطری نداره اگه سوزش خارش یا مثل شیرآب مثلا باشه شدتش خطرناکه
0
1400/09/19
مهسا گلی
لباس زیر نپوشید یه دامن بپوشید راحت باشید بعد سرویس هم با دستمال خشک کنید تا رطوبت نباشه
0
1400/09/19
مهسا گلی
استراحت هم داشته باشید خیلی مهمه این ماهای اول استراحت
0
1400/09/19
مهسا گلی
من از وقتی استراحت داشتم آمدم خونه مامانم ترشحم کمترشده
0
1400/09/19
سوال کننده
منم تقریبا تو استراحتم
0
1400/09/19
سوال کننده
هیچ کاری نمیکنم
0
1400/09/19
سوال کننده
در حد ۱ غذا پختنه
0
1400/09/19
سوال کننده
مرسی که جواب دادی عزیزم
0
1400/09/19
مهسا گلی
منکه همینم نمیتونم بس که حالت تهوع دارم و معده دردم
0
1400/09/19
مهسا گلی
خواهش میکنم عزیزم
0
1400/09/19
مامان فاطمه
مرسی عزیزم
0
1400/09/19
مهسا گلی
خواهش میکنم گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




