سلام دکتر جان من پانزده هفته هستم الان سه روزه دل درد دارم درد ها هر نیم ساعته تقریبا ی لحظه درد شدید هست و بعد کاملا از بین میره دلیلش چی میتونه باشه؟
0
1399/05/27
مامان علی اصغر .
سلام الهام جان
منم ۳ روزه دقیقا اینجوریم
منم ۳ روزه دقیقا اینجوریم
0
1399/05/27
مامان علی اصغر .
یهو میگیره دردم
دراز میکشم پاهامو تکیه میدم به دیوار
یه نیم ساعت اونجوری میمونم خوب میشم
دراز میکشم پاهامو تکیه میدم به دیوار
یه نیم ساعت اونجوری میمونم خوب میشم
0
1399/05/27
مامان علی اصغر .
البته من جفتمم پایینه
0
1399/05/27
سوال کننده
درد شما هم فقط ی لحظه هست?
0
1399/05/27
سوال کننده
من هر نیم ساعت فقط ی لحظه شدید دردم میگیره بعدش کاملا خوبم
نمیدونی دلیلش چیه؟
نمیدونی دلیلش چیه؟
0
1399/05/27
massti. mamy of labkhand😍💋
خم و راست نشدی زیاد؟
یا پله بالا پایین کرده باشی
یا هم میوه سرد و نفخ دار مثل هلو خورده باشی
یا پله بالا پایین کرده باشی
یا هم میوه سرد و نفخ دار مثل هلو خورده باشی
0
1399/05/27
زهرا صالحی
عزیزم سعی کن با دکترت مشورت کنی
0
1399/05/27
مامان علی اصغر .
یه لحظه بودنشو یه لحظه هست
اما از صبح حدود ۱۰ بار اینجوری شدم
اما از صبح حدود ۱۰ بار اینجوری شدم
0
1399/05/27
مامان علی اصغر .
من کارامو خودم انجام میدم
خم و راست شدنم هست دیگه
پله داریم ۳۰تا ولی یه هفته هس اصلا نرفتم پایین
خم و راست شدنم هست دیگه
پله داریم ۳۰تا ولی یه هفته هس اصلا نرفتم پایین
0
1399/05/27
مامان علی اصغر .
دکترم گفت جفتت پایینه از اونه
و اینکه جنین بزرگ میشه و برا خودش جا باز میکنه
و اینکه جنین بزرگ میشه و برا خودش جا باز میکنه
0
1399/05/27
مامان علی اصغر .
گفت این دفعه اومدی یادم بنداز یه آز عفونت هم بنویسم
شاید عفونت هم داری
شاید عفونت هم داری
0
1399/05/27
مامان علی اصغر .
از شانسم من کیستم دارم
0
1399/05/27
سوال کننده
من که اصلا نه پله دارم نه کار زیاد میکنم
0
1399/05/27
سوال کننده
عفونت چی؟
0
1399/05/27
مامان علی اصغر .
فقط عفونت گففت
دیگه نمدونم منطورش عفونت ادراری بود یا قارچی باکتریایی
دیگه نمدونم منطورش عفونت ادراری بود یا قارچی باکتریایی
0
1399/05/27
سوال کننده
عزیزم انشالا که مشکلی نیست
0
1399/05/27
مامان علی اصغر .
همچنین ان شاءالله برا شماهم موردی پیش نیاد
2
1399/05/28
پزشک اوما
سلام اگر درد شکمی زیر یک دقیقه است و با تغییر پوزیشن خوب نمیشه باید از نظر انقباض شکمی بررسی شوید
1
1399/06/20
مامان علی اصغر .
سلام الهام جان
سونوی آنومالی رفتی
سونوی آنومالی رفتی
0
1399/06/21
سوال کننده
سلام نه ۲۵ شهریور وقت دارم
0
1399/06/21
سوال کننده
شما رفتی؟
0
1399/06/21
سوال کننده
وای دارم لحظه شماری میکنم که برم جنسیت معلوم شه😍
0
1399/06/21
باران م
توو nt احتمال چی داد؟
0
1399/06/21
سوال کننده
سلام فاطمه خانم ان تی هیچی نگفت
0
1399/06/21
سوال کننده
هرچی بهش گفتم حدس بزن گفت نمیشه 😄
0
1399/06/21
سوال کننده
از رو عکس هاشم نمیتونم تشخیص بدم☹
0
1399/06/21
سوال کننده
دیگه مجبورم تا انومالی صبر کنم
0
1399/06/21
مامان علی اصغر .
اره عزیزم رفتم
0
1399/06/21
مامان علی اصغر .
جواب ازمایشم مونده دوشنبه میدن
0
1399/06/21
سوال کننده
بسلامتی
0
1399/06/21
سوال کننده
بچت چی بود؟
0
1399/06/21
مامان علی اصغر .
جنسیتمو پسر گفت
ان تی هیچی حدس نزد اصلا
ان تی هیچی حدس نزد اصلا
0
1399/06/21
مامان علی اصغر .
ان ساءالله هر چی دلت میخاد خدا اونو بده بهت
0
1399/06/21
سوال کننده
مگه انومالی آزمایش خون هم داره؟
0
1399/06/21
مامان علی اصغر .
آره جونم بعد از سونو رفتم آزمایشگاه
0
1399/06/21
سوال کننده
ممنون عزیزم ایشالله شماهم پسرتو سالم بغل کنی
0
1399/06/21
مامان علی اصغر .
ممنونم
0
1399/06/21
سوال کننده
عه من نمیدونستم دکتر برام ازمایش خون ننوشت که
0
1399/06/21
مامان علی اصغر .
لابد نیاز ندونسته
0
1399/06/21
مامان علی اصغر .
برا من بارداری پرخطره
۴بار سابقه سقط
۴بار سابقه سقط
0
1399/06/21
مامان علی اصغر .
واس همین نوشت
0
1399/06/21
سوال کننده
نمیدونم ولی ممنون که گفتی از دکترم میپرسم
0
1399/06/21
مامان علی اصغر .
فدات
0
1399/06/21
سوال کننده
اخی چرا؟ چهار بار ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



535

